Oprindeligt indsendt af Galamush
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK - OB 23/08/2025
Collapse
X
-
Flot, flot kamp, især første halvleg. Så bliver vi trætte, mens FCK skruer bissen på. Vi forsvarer den flot hjem, selvom det gør ondt med den sene udligning. Så mange gode præstationer, men vores unge centerforsvarer Askou og især Yaya spillede fremragende. Især Yaya spillede en tæt på perfekt kamp, indtil gassen gik af ballonen inden han blev skiftet ud. Fremragende midtbane ført an af Falk, som byder Lerager og co op til dans. McCoy med et solidt indhop. Zornigers ord om, at forsvarsspillet starter af og afhænger af de forreste folk, så vi virkelig i dag. Både når presset fungerede bedst, og da Ganaus og især Grot begynder at blive flade. Efter i dag er jeg mindre urolig hvis vi ikke får den CB’er vi i mine øjne stadig burde skaffe, men en midtbanemand at skifte ud med og en bevægelig angriber a la Ganaus må være et must.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
og det er sgu da fedt et eller andet sted. Vi var faktisk med, vi spillede godt og burde have ført med mere ved pausen. Så holdt den ikke til sidst - men fedt man går efter det.
- Likes 2
Comment
-
Ja, det var en fantastisk holdindsats. Og jeg kunne nærmest ikke tro at Askou og Bojang spillede så godt i midterforsvaret. Jeg er virkelig stolt over denne heroisk kæmpende mandskab, sikke et flot præstation. Vi skal have sådan et præstation hver gang vi spiller. Sander var også god, Owusu og Falk og Arp spillede flot. Det var det rigtige svar efter AGF nederlaget. Og nu skal vi endelig få de så vigtige forstærkninger og vi skal have tre point mod Nordsjælland næste Søndag. Bravt kæmpet, OB.
- Likes 9
Comment
-
Set fra tribunen: virkelig god første halvleg og mandfolkeindsats i anden. Havde håbet vi skulle lidt længere ind i anden halvleg inden vi blev presset helt ned, men indsatsen kan der ikke sættes en finger på.
En lille undren: Kunne Trybull virkelig ikke have gjort en forskel i en anden halvleg, hvor vi er presset helt ned og der ikke på samme måde skal dækkes store rum? Når nu han er i truppen forstår jeg ikke, at han ikke kommer ind for en træt Ejdum til de sidste 10-15 minutter.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægSet fra tribunen: virkelig god første halvleg og mandfolkeindsats i anden. Havde håbet vi skulle lidt længere ind i anden halvleg inden vi blev presset helt ned, men indsatsen kan der ikke sættes en finger på.
En lille undren: Kunne Trybull virkelig ikke have gjort en forskel i en anden halvleg, hvor vi er presset helt ned og der ikke på samme måde skal dækkes store rum? Når nu han er i truppen forstår jeg ikke, at han ikke kommer ind for en træt Ejdum til de sidste 10-15 minutter.
Comment
Comment