Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK - OB 23/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fremragende første halvleg hvor FCK kun i de sidste minutter kunne sætte sig på kampen mens vi med lidt mere skarphed godt kunne være foran med to eller tre.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Ganaus skal slippe bolden lidt hurtigere nogle gange.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
        God redning af Sander.
        Enig. Men læg mærke til at han bruger den samme figur meget ofte. Bolden skal bare mere op i luften i hans venstre side...

Comment

Stående klapsalver her fra hotelværelset, hbor har vi spillet en god halveg, havde vi scoret på vores chancer, havde jeg tror på det, nu kan meget ske i anden halveg når vi bliver trætte. Men flere hslvege af den slags her tak. Får Arp karantæne ved næste gule kort?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Bojang har lige spillet den bedste defensive halvleg i 10 år i OB.
            Det er tæt på. Han er en rigtig kampspiller der er dobbelt så god når der er noget på spil

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Bojang har lige spillet den bedste defensive halvleg i 10 år i OB.
              Ja, der var fremragende. For mig hidtil MoM.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Flot 1. halvleg.

Comment

Owusu ser meget mere modig ud end nogensinde før. Fedt at han skælder fuldstændig sindssygt ud på holdkammeraterne, da de ikke tilbyder sig da han har bolden ved sidelinjen efter 18 min.

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                    Stående klapsalver her fra hotelværelset, hbor har vi spillet en god halveg, havde vi scoret på vores chancer, havde jeg tror på det, nu kan meget ske i anden halveg når vi bliver trætte. Men flere hslvege af den slags her tak. Får Arp karantæne ved næste gule kort?
                    Kun over 4p

Comment

FCK får vel lidt hjælp af dommeren hvis det kniber

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                        Enig. Men læg mærke til at han bruger den samme figur meget ofte. Bolden skal bare mere op i luften i hans venstre side...
                        Han skal dækker målet og det gør han perfekt i denne situation.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kun over 4p
                          Så der skal en grov til? Han skal være med imod FCN

Comment

Jeg vil sgu også rose vores fans. Dem kan jeg høre flere gange synge højere end FCK. Der er sgu lækkert.

Comment

Selv hvis de to unge i forsvaret laver nogle fejl i anden halvleg, så har deres ene første halvleg været langt bedre end samtlige af Bjørn og Gomez' i denne sæson.
                              Så alene baseret på én god halvleg, har de allerede fortjent at starte igen i næste kamp

Comment

Flot 1 halveg og hold da op Yaya gør det fremragende. SMS'er med en FCK fan under kampen. Han er imponeret over os
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Working...
                                X