OB mangler 2 midtbanespillere der kan løbe, Falk skal klare det hele selv. Ejdum er helt væk, han ligner en med manglende lyst til fodbold.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AGF 18/08/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægFandme pinligt at se ligaens ubetinget dårligste defensiv finde et nyt bundniveau. BP ligner en hund i et spil kegler. Dilletantisk. Alle i forsvarskæden dumper. Men resten af holdet kunne nærmest intet sætte sammen offensivt heller. Ingen mødte op i dag. Sørensen stod komplet udækket ved flere lejligheder men ingen kunne få bolden derhen. Det er skræmmende og trist at bevidne vi kan være så dårlige. Hvad sker der seriøst? Vi bliver spist i parken.
Vi SKAL have forstærket bagkæden og vi skal have en 6’er, så der kommer bare en smule defensiv stabilitet over vores hold. Kampene imod Vejle og AGF har jo været pinlige.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg følger dig, men hvis vi nu for et øjeblik laver et tankeeksperiment: Antag at du ikke vidste, at OBs træner var AZ. Ville du stadig kalde det reelle udtryk for aggressivt?
Jeg er i tvivl om mit eget svar.
Samtidigt har jeg også en følelse af, at “bare” én god forstærkning til hver kæde ville gøre underværker, og jeg ville inden sæson bestemt have solgt de første 5 runder for en 7-plads. Men vi må også erkende, at vi er blevet nedsablet i 40 % af antal spillede kampe.
Det er svært at blive klog på."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
Comment
-
AGF er bare markant bedre til at forsvare sig imod os i vores gode perioder. De efterlader ikke rum i feltet som dem Links, Bech og Mortensen scorer på. De har Poulsen som skraldemand på midtbanen, som havde jævnet vores mand med jorden, hvis vi havde forsøgt et lignende togt, som deres 3-1 scoring.
Det er tydeligt vi skal have en klog 6'er ind og balancere det mandskab her, og så skal vi have en lederskikkelse ned i midterforsvaret, som har mere kvalitet end dem vi har til rådighed i dag. Læg prioriteterne omkring en ekstra angriber, som Zorniger ævler så meget om, og så få landet de to spillere i løbet af ugen. Det er fundamentalt for at vi får sat en prop I. 15 scoringer imod i 5 kampe. Goddaw for så at bruge sin taletid på gentagende gange at tale om nye angribere. Jovist mangler der et supplement deroppe, men skoen trykker godt nok noget mere seriøst andre steder.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det var også følelsen jeg gik hjem med. Selve spillet på banen er der ikke den store forskel i. Vi kommer til store chancer, har massere dødbolde og får også lagt et fint tryk særligt I begyndelsen af 2. Halveg.
AGF er bare markant bedre til at forsvare sig imod os i vores gode perioder. De efterlader ikke rum i feltet som dem Links, Bech og Mortensen scorer på. De har Poulsen som skraldemand på midtbanen, som havde jævnet vores mand med jorden, hvis vi havde forsøgt et lignende togt, som deres 3-1 scoring.
Det er tydeligt vi skal have en klog 6'er ind og balancere det mandskab her, og så skal vi have en lederskikkelse ned i midterforsvaret, som har mere kvalitet end dem vi har til rådighed i dag. Læg prioriteterne omkring en ekstra angriber, som Zorniger ævler så meget om, og så få landet de to spillere i løbet af ugen. Det er fundamentalt for at vi får sat en prop I. 15 scoringer imod i 5 kampe. Goddaw for så at bruge sin taletid på gentagende gange at tale om nye angribere. Jovist mangler der et supplement deroppe, men skoen trykker godt nok noget mere seriøst andre steder.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Ejdum fik jo objektivt set, en fiber i baglåret. Men Zorniger turde jo ikke skifte ham ud, for hvad skulle vi sætte ind.
det sker jo ofte i serie3, hvis man skal tage ham i forsvar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig hele vejen. Jeg ser også vores defensiv som absolut 1. prioritet. Jeg tror grunden til at Zorniger også nævner en angriber er at han ved at Grot og Ganaus ikke kan holde til at skulle spille så mange minutter som de gør nu. Så ender vi med også at miste dem pga. overbelastningsskader eller lign.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det eneste positive at sige om dages kamp er at den først blev spillet mandag, så den nåede ikke at ødelægge endnu en weekend som OB-fan.
Vi SKAL have forstærket bagkæden og vi skal have en 6’er, så der kommer bare en smule defensiv stabilitet over vores hold. Kampene imod Vejle og AGF har jo været pinlige.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
2 CBere, 1 6er og 1 ny angriber. Tror kun det bliver 1 ny CBer, desværre
Jeg har lige præcis 0 % tiltro på at Nagel evner at finde noget brugbart, det er satme sløjt hvad han har fundet so far.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg knytter mit håb til at AZ vil udpege de spillere der skal ind, og at han ikke laver en Alm.
Jeg har lige præcis 0 % tiltro på at Nagel evner at finde noget brugbart, det er satme sløjt hvad han har fundet so far.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg knytter mit håb til at AZ vil udpege de spillere der skal ind, og at han ikke laver en Alm.
Jeg har lige præcis 0 % tiltro på at Nagel evner at finde noget brugbart, det er satme sløjt hvad han har fundet so far.
Jeg kender ikke Nagels evner godt nok, men jeg ved nok og AZs evner til at finde de rigtige spillere til hans måde at ville spille på. Så den vej rundt, enig.
Comment
Comment