Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF 18/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kamptråd OB - AGF 18/08/2025

Samme start 11'er som sidst. Bænken består igen kun af akademister, syntes Troels trækker den lige længe nok, må håbe starterne har energi til 75 min i dag...

Sander

Owusu BP Bürgy Gomez Sørensen

Falk Ejdum

Arp

Grot Ganaus

Mon ikke indkøbene var kommet hurtigere hvis OB havde ligget længere nede i tabellen? Som i vinters bliver elastikken trukket til det yderste så længe det ser ud til at kunne gå.

Jeg er transfersulten, vil gerne have tre stærke startere så tre af de nuværende startere bliver stærkere reserver end de vi har men indtil videre går det.

Vil dog blive maks skuffet hvis ikke der kommer tre reelle forstærkninger når det nu er det han og vi venter bliver muligt i slutningen af vinduet.

God kamp ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Er småbekymret over at BP fortsat starter inde og ikke Askou. Men må han gøre mine ord til skamme! Ja, en skam at vi ikke har fået flere spillere ind endnu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
        Er småbekymret over at BP fortsat starter inde og ikke Askou. Men må han gøre mine ord til skamme! Ja, en skam at vi ikke har fået flere spillere ind endnu.
        Mon ikke man satser på at Bjørn kan matche PM i hovedspillet ? !

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Mon ikke man satser på at Bjørn kan matche PM i hovedspillet ? !
          Jo, men det kan Askou også og han er hurtigere end BP plus Askou har spillet langt bedre end BP her i starten.

Comment

Lad os håbe der er blevet justeret lidt i defensiven, så vi står lidt bedre og ikke bliver fanget på det forkerte ben og offensiven fortsætter de gode takter og vores gode perioder bliver længere og scorer i dem, god kamp, jeg er spændt som en fjeder, men har også Vejlekampen i mente.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Mon ikke indkøbene var kommet hurtigere hvis OB havde ligget længere nede i tabellen? Som i vinters bliver elastikken trukket til det yderste så længe det ser ud til at kunne gå.

Jeg er transfersulten, vil gerne have tre stærke startere så tre af de nuværende startere bliver stærkere reserver end de vi har men indtil videre går det.

Vil dog blive maks skuffet hvis ikke der kommer tre reelle forstærkninger når det nu er det han og vi venter bliver muligt i slutningen af vinduet.

God kamp ..
              altså så beder man også selv om problemerne hvis ikke man bringer mere ind

Comment

Bliver der præsenteret en ny spiller lige nu, som vi i en anden tråd var blevet lovet ?

Comment

Klamt banner i away afsnittet

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Bliver der præsenteret en ny spiller lige nu, som vi i en anden tråd var blevet lovet ?
                    Nej, det var en and eller også bliver det først offentliggjort i morgen. Det sidste kan vi håbe på.

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
                      Klamt banner i away afsnittet
                      Men vildt med tifo på Vip'en

Comment

Nej, hvor vi sløser i forsvaret!

Comment

AGF startet bedst

Comment

ejdum skadet...håber ikke det er for alvorligt

Comment

Lækkert driblet af Owusu. Ejdum har fået et slag