Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AGF 18/08/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tænker også Bjørns erfaring spiller ind, skal op imod, Mortensen, NP, Tingager, fysisk stærke, erfarne og de "spiller" spillet. Måske lidt meget at lade en 20 årig knægt starte inde mod - særligt når forsvaret i forvejen er så vakkelvorent
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Naturligvis, men det bør BP så også vise på banen og det synes jeg ikke han har gjort i sæsonens første kampe. Hvorimod Askou har bragt ro ind, I de indhop han har haft. Det var jo også meningen at BP ikke skulle starte inde, men mere være en man kunne sætte ind senere i kampen. I dag har han heller ikke været for god, han har dog spillet sig lidt op til sidst
Jeg forstår dog godt valget - måske særligt vores modstander taget i betragtning. Men vi nærmer os da et sted hvor man lige så godt kan give Askou chancen. Jeg tvivler så bare på det reelt havde hjulpet - det er forsvaret som helhed der ikke hænger ordenligt sammen. Men også med den korte tid inden næste kamp - så kunne jeg sagtens se Askou starter inde mod FCK
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er jo svært at være uenig.
Jeg forstår dog godt valget - måske særligt vores modstander taget i betragtning. Men vi nærmer os da et sted hvor man lige så godt kan give Askou chancen. Jeg tvivler så bare på det reelt havde hjulpet - det er forsvaret som helhed der ikke hænger ordenligt sammen. Men også med den korte tid inden næste kamp - så kunne jeg sagtens se Askou starter inde mod FCKMen ja, det er ikke kun BP som er problemet. Hovedproblemet er at de er for langsomme i enten tanke eller handling plus teknikken også kunne være bedre plus den defensive organisation er ikke på plads i det nye system.
Comment
Comment