Bjørn på overliggeren!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Randers FC 11/08/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
men vores angreb ser godt ud - fin midtbane, men vi har ikke noget at skifte med. Og Grot spiller næppe en hel sæson uden en mindre skades periode, så ja der skal mere til.
Men hvis ikke vi skal score 3 mål for at få point så hjælper det alligevel en del
Comment
-
Det er lidt min egen skyld da jeg ikke er på stadion..men hvorfor skal kommentatorer, tøffe, brun osv. Altid have et dryppende had mod klubben.
Brun i dag har ikke gjort andet end at kritisere ob, Rose dommeren når det gik til Randers fordel, og kritisere ham, når det gik OBs vej. Vanvittigt at en så partisk kommentator.
Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlægDet er lidt min egen skyld da jeg ikke er på stadion..men hvorfor skal kommentatorer, tøffe, brun osv. Altid have et dryppende had mod klubben.
Brun i dag har ikke gjort andet end at kritisere ob, Rose dommeren når det gik til Randers fordel, og kritisere ham, når det gik OBs vej. Vanvittigt at en så partisk kommentator.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlægDet er lidt min egen skyld da jeg ikke er på stadion..men hvorfor skal kommentatorer, tøffe, brun osv. Altid have et dryppende had mod klubben.
Comment
Comment