Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Randers FC 11/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Bjørn på overliggeren!
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

BP på overlæggeren efter hjørne

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men vores angreb ser godt ud - fin midtbane, men vi har ikke noget at skifte med. Og Grot spiller næppe en hel sæson uden en mindre skades periode, så ja der skal mere til.

Men hvis ikke vi skal score 3 mål for at få point så hjælper det alligevel en del
        Helt enig og der er nok også andre, der kan løbe ind i skader plus karantæner.

Comment

så er Sander nede med skade...

Sander har på ingen måde overbevist - men mest fordi han ikke har haft noget at lave - de to skud Randers har haft har han ingen chance

Comment

Mon ikke Martin Hansen bliver skiftet ind. Han var ude og opvarme og det inden Sander fik et skrub

Comment

Skal Troels mon ud og finde endnu en keeper?

Comment

Rømer forsøger lige at sætte Falk ud af spillet. Slipper for gult.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Skal Troels mon ud og finde endnu en keeper?
                  Det kommer vel an på Myrah? Der bør snart komme en afklaring på det, også af hensyn til ham selv.

Comment

16 ½ mins ekstra tid blev det til...vild første halvleg.

Syntes ikke Randes har været specielt gode - de har bare været møg effektive på de tåbelige fejl vi har begået

Comment

Noget til defensiven bør være topprioritet pt, shit vi er hullet som en si. Offensivt ser det noget bedre ud

Comment

Dejligt comeback. Mærkværdig 1.halvleg.

Comment

Det er lidt min egen skyld da jeg ikke er på stadion..men hvorfor skal kommentatorer, tøffe, brun osv. Altid have et dryppende had mod klubben.

Brun i dag har ikke gjort andet end at kritisere ob, Rose dommeren når det gik til Randers fordel, og kritisere ham, når det gik OBs vej. Vanvittigt at en så partisk kommentator.
                          Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Ros til Adam S. Hans hidtil bedste halvleg i denne sæson.
                            Han er ikke bange for at aflevere første gang og slipper i det store og hele godt fra de fleste

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                              Det er lidt min egen skyld da jeg ikke er på stadion..men hvorfor skal kommentatorer, tøffe, brun osv. Altid have et dryppende had mod klubben.

Brun i dag har ikke gjort andet end at kritisere ob, Rose dommeren når det gik til Randers fordel, og kritisere ham, når det gik OBs vej. Vanvittigt at en så partisk kommentator.
                              Sådan er det altid med Morten Bruun.. Han er bare en træls type, der elsker sin egen stemme.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Jeg har på fornemmelsen at Tøffe, har set sig sur på OB, grundet måden han forlod OB på. Det er udelukkende en fornemmelse, efterfølgende har han altid haft et horn i siden på OB og før var han mere objektiv. Det er ihvertfald sådan jeg husker det.

Comment

Working...
                                X