Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd - Vejle Boldklub - Odense Boldklub 010825

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Ja det var tydeligt at se i nedtakten i går at han var frustreret. Ved ikke lige hvem den er møntet på, men i mine ører lyder det til at han snakker om nogen der spillede i går
    Så er der vel kun 4 mand det kan handle om?
    Owusu
    McCoy
    Gomez
    Ejdum
    Tænker ikke der er andre der er kan være på affyringsrampen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Jeg kan ikke forstå at man nævner Bjørn Paulsen som den dårligste, når vi har Gomez, som ikke gider spille Superliga - og Bürgy der er med i 3 af målene. Alle 3 midterforsvarere er dumpet med et brag, men hvis man mener at Bjørn Paulsen er den sløjeste, så aner man ikke noget om fodbold (ja, jeg siger det igen)
      Det er sjovt hvordan folk bliver ved med at bilde sig selv ind at Gomez har et eller andet stort potentiale, fordi han spiller én god kamp i 1. Div, og har noget fysik. Stop det. Han er alt for svingende, er en uintelligent fodboldspiller, og generelt er han mentalt helt væk. Det kan godt være at han af og til kan levere en stærk kamp, men når han af og til kan levere det han gjorde i går, så skal vi bare slet ikke samle på sådan nogle som ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Jeg har derimod stor tiltro, og håb om at Zorninger kræver noget mere kvalitet, end Bürgy, Bonde, Adam og Gomez.
        Så Nagel skal kigge andre steder end de nemme discount hylder.
        Tror desværre ikke at hans netværk er større end det nordiske marked. Nok derfor at han og TB hele tiden talte om et skandinavisk udtryk inden AZ kom til (med sine ønsker/netværk).

Har på fornemmelsen at Jurek har/får en større rolle i baggrunden end vi egentligt tror (reelt Azs egen scout, men udstyret med en fluffy titel som koordinator).

Last edited by Online; i går, 09:13.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Så er der vel kun 4 mand det kan handle om?
          Owusu
          McCoy
          Gomez
          Ejdum
          Tænker ikke der er andre der er kan være på affyringsrampen.
          Det er jo bare en tolkning fra min side. Men som jeg hører det interview, er der en eller flere spillere der har talt med agenten fordi de er utilfredse med spilletiden, og som så er faldet igennem, når de har fået minutter. Det kunne jo i teorien også være Grubbe, som fik sin første start, eller Adam Sørensen. Hvem ved

Comment

Det er jo bare en tolkning fra min side. Men som jeg hører det interview, er der en eller flere spillere der har talt med agenten fordi de er utilfredse med spilletiden, og som så er faldet igennem, når de har fået minutter. Det kunne jo i teorien også være Grubbe, som fik sin første start, eller Adam Sørensen. Hvem ved
            Det spøjse er bare, at AZ (i Nyborg) specifikt nævnte Grubbe som en ung spiller han regner med i sæsonen. Tro måske mere det er en som WM, der søger en vej som Breum/Aske.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det spøjse er bare, at AZ (i Nyborg) specifikt nævnte Grubbe som en ung spiller han regner med i sæsonen. Tro måske mere det er en som WM, der søger en vej som Breum/Aske.
              Det kan også sagtens være. Grubbes indstilling tvivler jeg som sådan heller ikke på.

Comment

Ville gerne skrive så mange ting om den skandale I går, men røg i en ordentlig bytur så kan sgu ikke rigtig huske så meget...... muligvis den bedste beslutning jeg længe har taget.

.... men lad det nu ikke blive en vane, OB. Det bliver sgu for dyrt så!
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det er sjovt hvordan folk bliver ved med at bilde sig selv ind at Gomez har et eller andet stort potentiale, fordi han spiller én god kamp i 1. Div, og har noget fysik. Stop det. Han er alt for svingende, er en uintelligent fodboldspiller, og generelt er han mentalt helt væk. Det kan godt være at han af og til kan levere en stærk kamp, men når han af og til kan levere det han gjorde i går, så skal vi bare slet ikke samle på sådan nogle som ham.
                  Præcis, han har kæmpeattitudeproblemer. Det du'r ikke

Comment

"OB-træner Alexander Zorniger ændrer ikke på spillernes kommende fridage efter 4-0-nederlaget i Vejle. Det siger han til TV 2 Sport.

- Jeg lærer hver eneste uge, hvordan jeg kan påvirke holdet, og hvordan de reagerer på forskellige ting. Også i forhold til disciplin."

Så de træner først på onsdag igen efter dagens træning. Er tre dages fri ikke usædvanligt så tidligt på sæsonen

Comment

Helt enig. Han bliver aldrig god nok til det OB gerne vil. Pakken skal være komplet og det er den ikke. Han har så meget erfaring nu, at det er urealistisk at han bliver bedre på den overskyggende svaghed han viser igen og igen.

Comment

Men super fedt at AZ hænger opførslen ud til tørre. Den er uacceptabel.

Comment

Præcis, han har kæmpeattitudeproblemer. Det du'r ikke
                          Tror egentligt ikke at det er bevidst attitude-probkemer. Jeg tror bare ikke at han har det mentale overblik og vurderingsevne til at reagere hurtigt og rigtigt, når det går SL-hurtigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Er Gomez ikke den hurtige centerforsvarsspiller i OB?
                            Jo han er nok hurtigst, men Askou tror jeg er hurtigere end BP, og Bürgy har jeg indtryk af er den midtstopper zorniger ser det største lys i blandt vores nuværende stoppere i det opbyggende spil. Mest af alt håber jeg dog der er hul i budgettet til en ny styrmand dernede. Efter at have læst 3x aktion-bogen, så tyder det på stopperpositionerne er dem som udfordres mest i zornigers spillestil, ved at vi skal stå så højt og efterlade store rum bag sig. Tror det ville gavne holdet gevaldigt at få en stopper ind, som er vant til at navigere i den måde at spille på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              "OB-træner Alexander Zorniger ændrer ikke på spillernes kommende fridage efter 4-0-nederlaget i Vejle. Det siger han til TV 2 Sport.

- Jeg lærer hver eneste uge, hvordan jeg kan påvirke holdet, og hvordan de reagerer på forskellige ting. Også i forhold til disciplin."

Så de træner først på onsdag igen efter dagens træning. Er tre dages fri ikke usædvanligt så tidligt på sæsonen
                              Det synes jeg bestemt også lyder usædvanligt, men man må så også sige at spillerne så lidt flade ud igår, hvor Vejle sad meget mere på os, hvor jeg egentlig synes at vi har siddet bedre på modstanderne i de to første kampe, end modstanderne har siddet på os. Derfor har man nok vurderet tiden var inde til at få hvilet stængerne. Der er trods alt fortsat 5 træningspas inden næste kamp foruden dagens træning, når næste kamp er en mandagskamp

Comment

Jeg kan ikke forstå at man nævner Bjørn Paulsen som den dårligste, når vi har Gomez, som ikke gider spille Superliga - og Bürgy der er med i 3 af målene. Alle 3 midterforsvarere er dumpet med et brag, men hvis man mener at Bjørn Paulsen er den sløjeste, så aner man ikke noget om fodbold (ja, jeg siger det igen)
                                Alle 3 var lige dårlige til de basale ting udi forsvarsspil: Placering, timing, samarbejde. Alle 3 kagede lige meget rundt, både med og uden bold. Alle var lige dårlige på hver deres måde. Og det udnyttede Vejle til fulde.

Det kan godt være, at du vil forsvare Bjørn til den dag, han ikke spiller længere, men faktum er at han heller ikke er god nok. Om han spillede mindre ringe end de 2 andre er i den henseende ligegyldigt. Han skal være den samlende figur i det forsvar; og dér fejlede han big time.

Så jeg siger det lige ud: Hvis denne sæson og Zornigers plan, både på kort og på længere sigt, skal lykkes så skal Bjørn skal skiftes ud. Ikke nødvendigvis med nogen, vi allerede har, men mest af alt af nogen, der er bedre end ham. Hurtigere tænkende, hurtigere på bolden (og med en bedre fysik)

Det samme gælder også de to andre, der igår konstant lod sig overrumple. Eller rettere blev udstillet. Jeg tror Zorniger også ved, at Bjørn ikke er god nok. Han har bare ikke noget bedre alternativ.

Når Gomez ikke vinder kropsdueller, så farer han forvildet rundt. Når Bürgü ikke hakker den ind fra distancen, bliver han udstillet på fart. Når Bjørn er på bolden bliver han udstillet. I en perfekt verden havde alle Bjørns indstilling og sympatiske væsen. I den virkelige verden har både han og hans to makkere så begrænsede forsvars og boldmæssige evner, at de hverken hver for sig eller sammen udgør et godt nok bolværk foran vores målmænd. Og når midtbanen som igår også sejlede, så kom vi til at fremstå, som det vi er: Et oprykkerhold, der kun vandt 4 ud af de sidste 16 kampe i 1. Division. Med de stort set samme spillere.

Du vil gerne smide om dig med "hvis ikke du mener det samme som jeg, så har du ikke forstand på fodbold", så det vil også gøre: Bjørn skal skiftes ud. Ved at hente én der er bedre end ham og de 2 andre, der var lige så ringe, som han selv var, indtil han pudsigt nok var dén, der blev skiftet ud af træneren.

MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Working...
                                X