Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd - Vejle Boldklub - Odense Boldklub 010825

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det er sgu ikke så godt, hvis man ikke har tiltro til vores Rekrutteringschef, når vi skal have nye spillere
    Næ har ik på noget tidspunkt haft tiltro til ham.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Jeg er for så vidt heller ikke uenig med dig.

Comment

Heller ikke fra starten af hans ansættelse?

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Sidder og genser highlights dagen der på og fuck hvor får jeg lange løg af at se på Gomez.. Der er mange spillere med gigantiske personlige fejl, men Gomez laller konsekvent bare rundt med de mest halvhjertede tilbageløb jeg nogensinde har set. Jeg håber spillerne bliver sat til at se kampen på storskærm hver morgen de næste 10 dage.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            Sidder og genser highlights dagen der på og fuck hvor får jeg lange løg af at se på Gomez.. Der er mange spillere med gigantiske personlige fejl, men Gomez laller konsekvent bare rundt med de mest halvhjertede tilbageløb jeg nogensinde har set. Jeg håber spillerne bliver sat til at se kampen på storskærm hver morgen de næste 10 dage.
            Jeg kan ikke forstå at man nævner Bjørn Paulsen som den dårligste, når vi har Gomez, som ikke gider spille Superliga - og Bürgy der er med i 3 af målene. Alle 3 midterforsvarere er dumpet med et brag, men hvis man mener at Bjørn Paulsen er den sløjeste, så aner man ikke noget om fodbold (ja, jeg siger det igen)

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Heller ikke fra starten af hans ansættelse?
              Nope. Men som med nye spillere så skal de selvfølgelig have chancen for at modbevise min skepsis.
              Det har han på ingen måde gjort.
              Last edited by Magge; i går, 08:40.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Nope. Men som med nye spillere så skal de selvfølgelig have chancen for at modbevise min skepsis.
                Så er det nok mig der misforstår “ikke på noget tidspunkt”
                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

AZ med en skarp kritik at nogle spillere og deres agenter

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...med-agent-snak

Der foregår helt sikker noget bag kulisserne pt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hmm, jeg forstod det mere som en generelt take på, hvordan fodboldverdenen er blevet...

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                      Der er ikke en eneste der kan være deres indsats bekendt. Det er kun graden af elendighed man kan diskutere.

Zorniger bliver også fuldstændig ladt i stikken af TB. Dårlig sammensat trup, der mangler forstærkninger i alle kæder.

Comment

Mon ikke der foregår noget i kulisserne, i samtlige klubber rundt om i Europa på nuværende tidspunkt? Det er trods alt højsæson for transfer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Jeg kan ikke forstå at man nævner Bjørn Paulsen som den dårligste, når vi har Gomez, som ikke gider spille Superliga - og Bürgy der er med i 3 af målene. Alle 3 midterforsvarere er dumpet med et brag, men hvis man mener at Bjørn Paulsen er den sløjeste, så aner man ikke noget om fodbold (ja, jeg siger det igen)
                          Ingen tvivl om Gomez har det højeste top niveau af de 3. Han er bare sjældent mentalt klar.
                          Det er tydeligvis mellem ørerne han har sin værste fjende.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Så er det nok mig der misforstår “ikke på noget tidspunkt”
                            Jeg har derimod stor tiltro, og håb om at Zorninger kræver noget mere kvalitet, end Bürgy, Bonde, Adam og Gomez.
                            Så Nagel skal kigge andre steder end de nemme discount hylder.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Ja det var tydeligt at se i nedtakten i går at han var frustreret. Ved ikke lige hvem den er møntet på, men i mine ører lyder det til at han snakker om nogen der spillede i går

Comment

At være fan er jo at være i følelsernes vold. Når det går godt, så er der ingen grænser, og når det går dårligt, så er der ingen bund. Jeg er selv underlagt dette, selvom alderen har slebet lidt af.

Sandheden er et sted i midten. 4 point efter de første 3 runder er ok. I går var en nedsmeltning. Og en klar besked om hvor langt vi er fra at kunne spille som AZ vil.

AZ er kompromisløs og har ingen plan B, men samtidigt er han også nødt til at justere inden næste kamp. Forsvaret fungerer simpelthen ikke og attituden var opgivende. Dét kan vi ikke acceptere.

Comment

Working...
                                X