Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Vejle Boldklub vs. OB
Collapse
X
-
nogen der har fundet et funktionelt stream? kommer ikke igennem på vipbox som vanligt.
-
Herfra hvor jeg sidder, tæt på udebaneafsnitet)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFuck vi står som sild i en tønde. De har lukket alt for mange ind
ser det ikke tæt ud. Hvis alle går bare et kvart skridt til siden (væk fra trappen), så er der vist ok plads...
og stadion speakeren har tre-fire gange sagt man skal rykke lidt sammen..
(men ja, måske for mange... - jeg har ikke talt )
go kam9!
Leave a comment:
-
Nyd det. Og syng!Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFuck vi står som sild i en tønde. De har lukket alt for mange ind
Leave a comment:
-
Sidder på Vejle stadion... seriøs udebane-crowd (igen) i dag - HERLIGT
- Likes 5
Leave a comment:
-
Vildt så meget tv tid OB er begyndt at få. Endnu mere vildt det kun skyldes en mand.
Leave a comment:
-
Martin Hansen og Bjørn Paulsen interview inden kampen. Især Martin Hansen lader skinne igennem, at der er sket store ændringer i professionalisme, intensitet og engagement i forhold til tidligere og at han er meget tilfreds med det (kontra tidligere)
- Likes 3
Leave a comment:
-
Fint opstarts interview. BP lidt tilbageholdende politisk med at overleve. Martin Hansen siger i stedet. Vi skal have 3 point. Vi kommer for at vinde. Når vi er færdige i dag har vi 7. Punktum. Det er fede udtalelser som passer fint med den nye stil at vi kommer for at vinde og ikke for at undgå at tabe.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jep virker rigtig godt. Virkelig rart som bosat i Thailand at have adgang til dansk tv via Daddylive. Kan anbefales at bruge med Brave browser i stedet for chrome fx, hvis man vil undgå alle mulige popupsOprindeligt indsendt af Rapand Se indlægStream. (Og ja - det virker, hvis man kan hitte ud af sådan noget fanzy noget.)
TV3 Sport DK HD Live Stream Online - Stream 809 - Daddylivehd.sx
- Likes 2
Leave a comment:
-
Stream. (Og ja - det virker, hvis man kan hitte ud af sådan noget fanzy noget.)
TV3 Sport DK HD Live Stream Online - Stream 809 - Daddylivehd.sx
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis Ejdum kan bide smerten i sig, er jeg sikker på han spiller 10’erOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Helt frisk er han 100% ikke. Men kan godt være at de kan tape ham op så han kan spille
Leave a comment:
Leave a comment: