Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-VFF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi kan ikke træne de 2 trænings pas på bane 1 idag

https://fyens.dk/ob/voldsom-regn-giv...4c2e145ac80-16
    Tak for information. Var lige ved at tage turen til Ådalen. Så vi kommer i morgen. :-)

Leave a comment:

• Lunderbaum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det er jo det at det store pres som er en stor del af vores spil koncept, kan fremkalde fejl hos modstanderne. Så jeg vil ikke udelukke det kan ske igen mod Viborg. Nødvendigvis ikke samme antal
    Jeg vil strække mig så langt, at man kan diskutere om straffet var dumt eller smart lavet afhængig af øjne der ser. Men de to andre mål er kæmpe fejl der ikke skyldes andet end to dårlige aktioner fra Midtjydernes side. Især nummer to burde udløse 1500 ekstra armbøjninger til træning. Hvis Viborg laver sådanne fejl giver jeg en fadbamse på stadion.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Vi kan ikke træne de 2 trænings pas på bane 1 idag

https://fyens.dk/ob/voldsom-regn-giv...4c2e145ac80-16

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Det er klassisk Midtjylland og Thomasberg at kalde alle mål i mod dem for personlige fejl.
    Vores spillestil er højt pres så vores mål kan ofte kaldes personlige fejl
    FCMs scoringer falder også pga ret store forsvarsfejl, naturligvis forårsaget af presset de kan lægge.
    FCM bombede som forventet dødbolde i form af frispark, indkast og hjørnespark, OB modstod det
    meste, og FCM formåede overhovedet ikke at sætte et tempo der kunne true OB.
    Jeg giver AZ ret i at Arp i 1. halveg ikke kom så meget med spillemæssigt, det blev bedre i 2. halveg
    hvor OB i hvert fald indtil målet var det klart bedste hold. Det må man altså anerkende som en flot
    kamp på en meget svær udebane. Man kan ikke forvente at få lov til at sambadanse i Herning, det
    var meget tæt på en 4-2 føring, som vel nok havde knockoutet FCM.

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Men spillede vi så flot???

Scorede på 3 KÆMPE fejl fra FC Muhjylland og de fik bolden i OB-målet 6-7 gange... Er det flot?
    Det er klassisk Midtjylland og Thomasberg at kalde alle mål i mod dem for personlige fejl.
    Vores spillestil er højt pres så vores mål kan ofte kaldes personlige fejl

Leave a comment:

• Elvic
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Scorede på 3 KÆMPE fejl fra FC Muhjylland og de fik bolden i OB-målet 6-7 gange... Er det flot?
    3 kæmpefejl er jeg uenig medmindre alle straffespark er kæmpe fejl. På samme måde er det jo svært at dæmme op for folk der står offside, så ja de får bolden i mål, men hvordan skal man redegøre for det. For du kan også vende den rundt og sige OB trække flot FCM offside 3-4 gange.

Starten af 2. Halvleg er gode og har flere sekvenser hvor vi spiller op mod et hold vi på ingenmåder skal måle os med. Så ja jeg synes faktisk det er flot kamp

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Jeg tror, at kampen bliver mere lige end vi lige tror midt i "jublen" efter en flot kamp på Heden.

Spændt på hvordan vi håndterer en kamp på hjemmebane mod et hold. der nok står meget dybt

Leave a comment:

replied
    Jeg tror, at kampen bliver mere lige end vi lige tror midt i "jublen" efter en flot kamp på Heden.

Spændt på hvordan vi håndterer en kamp på hjemmebane mod et hold. der nok står meget dybt

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
    Tænker heller ikke Viborg forære os to kasser som Midtjylland gjorde. Det bliver en gyser. Ses på stadion.
    Det er jo det at det store pres som er en stor del af vores spil koncept, kan fremkalde fejl hos modstanderne. Så jeg vil ikke udelukke det kan ske igen mod Viborg. Nødvendigvis ikke samme antal

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Tænker heller ikke Viborg forære os to kasser som Midtjylland gjorde. Det bliver en gyser. Ses på stadion.
    Nej det var helt uhørt at FCM lavede flere kæmpestore fejl, og imod VFF skal vi formå at være lidt skarpere i de situationer, hvor vi erobre bolden højt på banen og fanger dem i ubalance. Det lykkedes vi med flere gange, særligt i begyndelsen af 2. Halveg, hvor vi sløser lidt med den sidste aflevering. Det kan man håbe bliver forbedret, for så har vi fine muligheder for at vinde.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Straffet var jo også torske dumt.. Så tættere på 3

Leave a comment:

• Lunderbaum
    replied

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Synes faktisk VFF gjorde en fin figur mod FCK. De spiller den godt ud af pres og er giftige på omstillinger.
    Det var trods alt et massivt hold de mødte.
    Enig - det bliver bestemt ikke en walkover. Der skal kæmpes for det!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Synes faktisk VFF gjorde en fin figur mod FCK. De spiller den godt ud af pres og er giftige på omstillinger.
    Enig. Viborg så rigtig gode og ligner et hold der slås med om Top 6. Det bliver bestemt en lige så svær kamp på søndag som igår. Bare på en anden måde

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Nu så jeg ikke VFF i fredags, men hvis vi selv rammer vores niveau fra igår, så taber vi aldrig den kamp...

Leave a comment:

Working...
X