Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-VFF
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Det er jo det at det store pres som er en stor del af vores spil koncept, kan fremkalde fejl hos modstanderne. Så jeg vil ikke udelukke det kan ske igen mod Viborg. Nødvendigvis ikke samme antal
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi kan ikke træne de 2 trænings pas på bane 1 idag
https://fyens.dk/ob/voldsom-regn-giv...4c2e145ac80-16
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Det er klassisk Midtjylland og Thomasberg at kalde alle mål i mod dem for personlige fejl.
Vores spillestil er højt pres så vores mål kan ofte kaldes personlige fejl
FCM bombede som forventet dødbolde i form af frispark, indkast og hjørnespark, OB modstod det
meste, og FCM formåede overhovedet ikke at sætte et tempo der kunne true OB.
Jeg giver AZ ret i at Arp i 1. halveg ikke kom så meget med spillemæssigt, det blev bedre i 2. halveg
hvor OB i hvert fald indtil målet var det klart bedste hold. Det må man altså anerkende som en flot
kamp på en meget svær udebane. Man kan ikke forvente at få lov til at sambadanse i Herning, det
var meget tæt på en 4-2 føring, som vel nok havde knockoutet FCM.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Men spillede vi så flot???
Scorede på 3 KÆMPE fejl fra FC Muhjylland og de fik bolden i OB-målet 6-7 gange... Er det flot?
Vores spillestil er højt pres så vores mål kan ofte kaldes personlige fejl
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Men spillede vi så flot???
Scorede på 3 KÆMPE fejl fra FC Muhjylland og de fik bolden i OB-målet 6-7 gange... Er det flot?
Starten af 2. Halvleg er gode og har flere sekvenser hvor vi spiller op mod et hold vi på ingenmåder skal måle os med. Så ja jeg synes faktisk det er flot kamp
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægJeg tror, at kampen bliver mere lige end vi lige tror midt i "jublen" efter en flot kamp på Heden.
Spændt på hvordan vi håndterer en kamp på hjemmebane mod et hold. der nok står meget dybt
Leave a comment:
-
Jeg tror, at kampen bliver mere lige end vi lige tror midt i "jublen" efter en flot kamp på Heden.
Spændt på hvordan vi håndterer en kamp på hjemmebane mod et hold. der nok står meget dybt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægTænker heller ikke Viborg forære os to kasser som Midtjylland gjorde. Det bliver en gyser. Ses på stadion.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægTænker heller ikke Viborg forære os to kasser som Midtjylland gjorde. Det bliver en gyser. Ses på stadion.
Leave a comment:
-
Tænker heller ikke Viborg forære os to kasser som Midtjylland gjorde. Det bliver en gyser. Ses på stadion.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Synes faktisk VFF gjorde en fin figur mod FCK. De spiller den godt ud af pres og er giftige på omstillinger.
Det var trods alt et massivt hold de mødte.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Synes faktisk VFF gjorde en fin figur mod FCK. De spiller den godt ud af pres og er giftige på omstillinger.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Nu så jeg ikke VFF i fredags, men hvis vi selv rammer vores niveau fra igår, så taber vi aldrig den kamp...
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: