Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-VFF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Pga. AZ & Co... ikke TB, JN & SK...
    A-Z og co var ikke aktuelle uden TB. Arp og Ganaus var ikke sket uden A-Z. TB var ikke aktuel uden penge, penge var ikke aktuelt uden Thorborg. Thorborg var ikke aktuel uden Leasy, så skal vi ikke bare takke alle dem der køber, lejer vaskemaskiner til overpris.?

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hvorfor har Plum og Online et horn i siden på TB? Det er enerverende at være vidne til, når det er så udokumenteret.
    Ville egentligt ikke mere svare på indlæg om det men den der var for barnligt så ikke kunne lade. Men det korstog online har der er helt væk for mig.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Uden Troels og hans forarbejde og dermed mener også koncentration på identitets- og kulturarvejde ville Zorniger helt sikker ikke være i OB
    Hvorfor har Plum og Online et horn i siden på TB? Det er enerverende at være vidne til, når det er så udokumenteret.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Gad vide om Adam Sørensen spillede sig af holdet sidst. Det mener jeg at han gjorde.
    Synes måske folk er lidt hårde ved ham. Han laver faktisk “assisten” til det første mål. En rigtig god aflevering i bagrum, som tvinger sæbehandsken ud.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Zorniger havde første arbejdsdag for 6 uger siden

... men godt du nu langt om længe erkender, at kulturændringen rent faktisk er sket.

Leave a comment:

• Christian89
    replied

For Zorniger havde da bare smidt, hvad han havde i hænderne og taget herover for at arbejde for Wesström.

Leave a comment:

• andlox
    replied

Uden Troels og hans forarbejde og dermed mener også koncentration på identitets- og kulturarvejde ville Zorniger helt sikker ikke være i OB

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Stærkt arbejde Andlox Nu kan der snart ikke være flere der tvivler på at der er sket en kulturændring i Ådalen.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tog en lille tur til Ådalen idag og snakkede lidt med Jurek Rohrberg og derefter med Zorniger.
    Det er nye tider i Odense. Fortalte Rohrberg hvor glad var om kampen i Herning og han var enig at holdet klarede det fint især efter bagslaget med FCM to scoringer i slutningen af første halvleg men rigtig tilfreds var han ikke fordi "vi spillede ja kun uafgjort". Der er en klar holdning og ambition at vi vil og kan vinde alle steder, intet med "uafgjort på udebane mod vicemester er helt o.k.".
    Og Zorniger er helt tilfreds med holdets udvikling. At vi blev bedre fra kamp til kamp og spillere er god til at tage op hvad han implementerer. Han sagde det var lidt et spørgsmål for ham hvad Lucas afgang ville betyde men at spillere kunne klare det godt.
    Jeg nævnte at han talte ja allerede om yderligere forstærkninger og tilbød at henvende mig til Troels til hans vegne og så havde lidt at grine om.
    I øvrigt fint at se at Arp, Ganaus, Hansborg og Sørensen var stadig på banen kl. 16.15 med Myhra og Martin Lang for extra sparketræning efter den officielle træning.
    Stærkt arbejde Andlox Nu kan der snart ikke være flere der tvivler på at der er sket en kulturændring i Ådalen.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Fyens Stiftstidende har flere gange omtale kapaciteten på Odense Stadion som værende 14.500. Er kapaciteten blevet sat ned, for jeg mener bestemt, at den tidligere har været på ca. 15.500?
    ​​​​​​
    Mon ikke de fraregner kapaciteten på udebaneafnittet.

Leave a comment:

• lasselsh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    https://fyens.dk/ob/ob-direktoer-er-...899df2779ce-18

"OB-direktør er helt, helt sikker på, at tilskuerne sprænger alle rammer midt i ferien på søndag

Det er sjældent, at OB har så stort et tilskuertal som på søndag mod Viborg i Odense."

​Er der nogen der kan referere lidt?
    Fyens Stiftstidende har flere gange omtale kapaciteten på Odense Stadion som værende 14.500. Er kapaciteten blevet sat ned, for jeg mener bestemt, at den tidligere har været på ca. 15.500?
    ​​​​​​

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Gad vide om Adam Sørensen spillede sig af holdet sidst. Det mener jeg at han gjorde.
    Lige den der er jeg også lidt spændt på, McCoy er noget bedre end Adam Sørensen. Det var han i hvert fald i Herning, dog er det ofte mere et fysisk slag i 1. Halveg end 2. Halveg, men lad os se.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Tog en lille tur til Ådalen idag og snakkede lidt med Jurek Rohrberg og derefter med Zorniger.
    Det er nye tider i Odense. Fortalte Rohrberg hvor glad var om kampen i Herning og han var enig at holdet klarede det fint især efter bagslaget med FCM to scoringer i slutningen af første halvleg men rigtig tilfreds var han ikke fordi "vi spillede ja kun uafgjort". Der er en klar holdning og ambition at vi vil og kan vinde alle steder, intet med "uafgjort på udebane mod vicemester er helt o.k.".
    Og Zorniger er helt tilfreds med holdets udvikling. At vi blev bedre fra kamp til kamp og spillere er god til at tage op hvad han implementerer. Han sagde det var lidt et spørgsmål for ham hvad Lucas afgang ville betyde men at spillere kunne klare det godt.
    Jeg nævnte at han talte ja allerede om yderligere forstærkninger og tilbød at henvende mig til Troels til hans vegne og så havde lidt at grine om.
    I øvrigt fint at se at Arp, Ganaus, Hansborg og Sørensen var stadig på banen kl. 16.15 med Myhra og Martin Lang for extra sparketræning efter den officielle træning.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    https://fyens.dk/ob/ob-direktoer-er-...899df2779ce-18

"OB-direktør er helt, helt sikker på, at tilskuerne sprænger alle rammer midt i ferien på søndag

Det er sjældent, at OB har så stort et tilskuertal som på søndag mod Viborg i Odense."

​Er der nogen der kan referere lidt?
    Man forventer over 10.000 på søndag
    Der er solgt 4000 sæsonkort men det forventes at stige. Rekorden er 4700

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied

Leave a comment:

Working...
X