https://fyens.dk/ob/ob-direktoer-er-...899df2779ce-18
"OB-direktør er helt, helt sikker på, at tilskuerne sprænger alle rammer midt i ferien på søndag
Det er sjældent, at OB har så stort et tilskuertal som på søndag mod Viborg i Odense."
Er der nogen der kan referere lidt?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-VFF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
En klassekeeper parerer den imod hjørneflaget med spændt arm, i så fald ville en modspiller vel stå off-side? Hverken Myhra eller Hansen har noget specielt godt catch, efter min mening. Håber Theo Sander er bedre.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Har nogen været forbi Ådalen og set Sander træne? Hvilket indtryk efterlader han? Ligner han en kommende 1.målmand?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Synes faktisk at vi ikke bare spil op med FCM, vi dominerer dem endda det første kvarter af anden halvleg. Vi mister dominansen lige i det sekund de skifter Simsir og Sørensen ind. Det viser mig at vores start 11 er godkendt. Men at det vælter, når modstanderen kan skifte to så dygtige friske spillere ind. Det vil godt nok være ærgerligt, hvis det er bænken, som gør, at OB ikke laver et super resultat i år.
Det var voldsomt hvad FCM kunne skifte ind sammenlignet med os.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
I øvrigt - selvom det ikke har noget med din pointe med indlægget at gøre: Hvis han havde vippet den ud til sin egen højreside, stod der en FCM-spiller præcis der. Så han skulle have holdt den og det er urealistisk.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Lidt firkantet at sætte det sådan op at de forærer os 2 kasser, de lyder jo som om de gjorde det med vilje, det kan være der var blevet begået andre fejl af FCM, rammer Ejdums indlæg Grot på foden og den var blevet 4-2 så havde vi vundet knebent........ Havde Owusu holdt offside linien, og havde Martin Hansen ikke givet en retur for fødderne af Buksa. Havde Arp brændt straffe, havde Francolino ikke været så voldsomt god, havde McCoy ikke reddet på stregen, der er så mange aktioner der i den kamp kunne have ændret kampbilledet. At den ender 3-3 er helt fair, begge hold var lige dygtige og i enkelte situationer lige dårlige. Men som Falk også udtaler, når man er foran i så lang tid i en kamp, så føler man at man skulle have haft mere.
Leave a comment:
-
Lidt firkantet at sætte det sådan op at de forærer os 2 kasser, de lyder jo som om de gjorde det med vilje, det kan være der var blevet begået andre fejl af FCM, rammer Ejdums indlæg Grot på foden og den var blevet 4-2 så havde vi vundet knebent........ Havde Owusu holdt offside linien, og havde Martin Hansen ikke givet en retur for fødderne af Buksa. Havde Arp brændt straffe, havde Francolino ikke været så voldsomt god, havde McCoy ikke reddet på stregen, der er så mange aktioner der i den kamp kunne have ændret kampbilledet. At den ender 3-3 er helt fair, begge hold var lige dygtige og i enkelte situationer lige dårlige. Men som Falk også udtaler, når man er foran i så lang tid i en kamp, så føler man at man skulle have haft mere.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
3 kæmpefejl er jeg uenig medmindre alle straffespark er kæmpe fejl. På samme måde er det jo svært at dæmme op for folk der står offside, så ja de får bolden i mål, men hvordan skal man redegøre for det. For du kan også vende den rundt og sige OB trække flot FCM offside 3-4 gange.
Starten af 2. Halvleg er gode og har flere sekvenser hvor vi spiller op mod et hold vi på ingenmåder skal måle os med. Så ja jeg synes faktisk det er flot kamp
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Enig. Det mest positive er at vi havde perioder, hvor vi var en my bedre end fcm og i langt størstedelen var vi helt jævnbyrdige.
Det var egentlig kun i slutningen af kampen, hvor man kan se fcm skifte spillere som Oliver Sørensen, Simsir og paulinho ind, hvor vores indskiftere primært var ungdomsspillere. At vores start-11'er allerede viser sig så stærk lover godt, for vores "rejse" er først lige begyndt. Vi får formentlig flere spillere fra en høj hylde, og spillet kommer endnu mere ind under huden. Det forstår jeg godt begejstre. Men vi havde nok tabt knebent i Herning, hvis ikke især Løssl og ham koreaneren nede bagved ikke valgte at forære os to kasser.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Hvis man ikke giver modstanderen et roligt øjeblik, så sætter det sig også mentalt hos dem. Men lad os se, jeg tror vi får flere mål på den konto i løbet af sæsonen.
Det var egentlig kun i slutningen af kampen, hvor man kan se fcm skifte spillere som Oliver Sørensen, Simsir og paulinho ind, hvor vores indskiftere primært var ungdomsspillere. At vores start-11'er allerede viser sig så stærk lover godt, for vores "rejse" er først lige begyndt. Vi får formentlig flere spillere fra en høj hylde, og spillet kommer endnu mere ind under huden. Det forstår jeg godt begejstre. Men vi havde nok tabt knebent i Herning, hvis ikke især Løssl og ham koreaneren nede bagved ikke valgte at forære os to kasser.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
Jeg vil strække mig så langt, at man kan diskutere om straffet var dumt eller smart lavet afhængig af øjne der ser. Men de to andre mål er kæmpe fejl der ikke skyldes andet end to dårlige aktioner fra Midtjydernes side. Især nummer to burde udløse 1500 ekstra armbøjninger til træning. Hvis Viborg laver sådanne fejl giver jeg en fadbamse på stadion.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Men spillede vi så flot???
Scorede på 3 KÆMPE fejl fra FC Muhjylland og de fik bolden i OB-målet 6-7 gange... Er det flot?
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Men spillede vi så flot???
Scorede på 3 KÆMPE fejl fra FC Muhjylland og de fik bolden i OB-målet 6-7 gange... Er det flot?
med kampen og dens tempo. FCM bliver ikke rigtig farlige og vi stresser dem helt vildt, fordi de ikke kan finde noget rum at spille i, med undtagelse af bagrummet, hvor de så konstant står offside. Vi var ikke gode på bolden, men formår faktisk at presse flot mod bolden og mål et og to er ikke bare personlige fejl, det er fejl fremprovokeret af intenst pres.
1. Lössl bliver presset fra både højre og venstre da både Arp og Ganaus vælger - helt uortodokst - at gå i pres på keeper. Den slags pres ser man sjældent, fordi logik tilskriver, at keeper oftest bare lufter langt og så er presløbet spildt. Ganaus og Arp tvinger Lössl til at møde bolden så tidligt som muligt, hvilket fremprovokerer, at han rammer den med skinnebenet i stedet for foden. Et heldigt mål? En fejl? Jeg kalder det et Zorniger spillestilsmål. Du tvinger modstanderne til at træffe valg, valg, valg og til sidst fejler de på det her niveau.
2. bolden spilles hurtigt frem mellem kæderne og fanger i princippet Midtjyllands restforsvar ude af balance. Ganaus indlæg er egentlig lidt slattent, men der står to OB spillere på kanten af feltet, mens Grot løber lige til venstre for Lee, der får valget mellem at give hjørne, og eller “cleare” bolden til duel i/udenfor feltet. Her fejler Lee og giver Grot chancen for at score.
At afskrive vores to mål, som to foræringer er en lidt nedgørende forsimpling af det arbejde OB laver og den spillestil vi forsøger at implementere.
Et vildt gæt ville være, at vi kommer til at se mange modstandere lave “dumme” fejl mod OB i dette års Superliga så.
Anden halvleg synes jeg vi spiller gode 25-30 min, mod et hold, der som minimum burde være dobbelt så gode - da de bruger det dobbelte budgetmæssigt. OB har stor ære af kampen i Herning, og ud fra det Zorniger gerne vil og prøver på, så synes jeg faktisk vi spillede en god kamp.
- Likes 10
Leave a comment:
Leave a comment: