Det er et mærkeligt link som ikke fungerer på nogen af mine tre browsere.
Er der et andet virksomt link. Ved at Viaplay har gjort en indsats for at bremse gratis piratlinks. Det forstår jeg godt. Men forstår ikke at det skal være så dyrt at se deres danske fodbold. Har TV2Sport og X, men de har endnu ikke sent en OB-kamp og selvom jeg helt sikkert havde været på stadion døjer jeg med eftervirkninger fra en større operation efter en blodprop i hjernen.
Der går nok en måneds tid før jeg er klar - uden muliged for at køre bil
Linket virker fint.... Her er hvad jeg benytter mig af for at se kampen; Brave (browser med indbygget adblocker) + uBlock Origin (endnu en adblocker, bare fordi) - og det virker hver gang.
Jeg missede de første to minutter da jeg blev snydt af et ur, jeg nok burde overveje at skifte ud. Nuvel, det jeg så var godt nok ikke særlig godt. Det var virkelig rodet og offensivt var vi ikke-eksisterende, fordi Viborg lukkede effektivt ned for Falk-Fiete-Ejdum trioen. Og de er dygtige, Viborg. Et solidt hold. Men vi kom efterhånden bedre med, og med en lidt held er vi foran. Bedste mand MH uden tvivl. Owusu synes jeg også har været solid. Fiete Arp viser desværre, hvorfor han trods alt spiller i Odense frem for München. Falk også ret usynlig. Forhåbentlig kan vi hæve niveauet i 2. halvleg som i Herning.
Comment