Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Theo Sander tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Første gang jeg hørte Ole Spion var efter Theo, der tænkte jeg også lidt, jaja bitter mand, men må give manden, at han havde jo faktisk ret.

Dermed ikke sagt, at jeg ser alt som Ole Spion, men lige her, der giver jeg ham sgu' point for at spotte det.
    Enig, det må også anerkendes når man sætter sig selv på spil og rent faktisk har ret.

Hans opfølgende udsagn om, at Martin Hansen skulle være en af de 6 bedste startende keepere i Superligaen køber jeg nu fortsat ikke. Jeg tager alle dage Olafsson, Pentz, Kotarski, Jesper Hansen, Andreas Hansen, Izzo og Nicolai Larsen over ham. Og Myhra selvsagt. Bundgaard, Lund og Vekic ser jeg heller ikke være decideret under Martin Hansens niveau.

Comment

Alle tre er blevet købt/lejet som første målmænd, så jeg synes det er fint hvis det nu er Myhras tur til at vise hvad han kan i kamp i an håndfuld kampe.
      Så kan man tage en beslutning derefter og alle har haft chancen. Til jul må vi så skære en fra.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Enig, det må også anerkendes når man sætter sig selv på spil og rent faktisk har ret.

Hans opfølgende udsagn om, at Martin Hansen skulle være en af de 6 bedste startende keepere i Superligaen køber jeg nu fortsat ikke. Jeg tager alle dage Olafsson, Pentz, Kotarski, Jesper Hansen, Andreas Hansen, Izzo og Nicolai Larsen over ham. Og Myhra selvsagt. Bundgaard, Lund og Vekic ser jeg heller ikke være decideret under Martin Hansens niveau.
        Jeg tabte kæden ved Pentz nøj han er ringe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

Man kan selvfølgelig godt vælge at give angrebet en del af skylden, men vi laver mål i hver kamp. Så at holde nullet ville jo være ret afgørende.

Ser vi alene på målmandsposten, så havde Martin Hansen da langt flere redninger en Sander. Myhra ved ingen, hvordan han reagerer. Men han har tidligere bevist sine kompetencer.

Man kan evt. sammenligne, hvor Sander og Hansen redder. Der er godt nok ikke mange highlights på Sanders side. Måske den ene i Parken?
          Her synes jeg, at vi skal kigge på data i stedet for noget man synes eller tror, eller tror man husker:
          SANDER 5 ka. 12 mål 53 Afslut. 8 redn 40 redn% 7.5 XG imod 5 indgreb på indlæg
          HANSEN 3 ka 8 mål 41Afslut 7 redn 46.7 redn% 5.2 XG imod 2 indgreb på indlæg

At konkludere noget som i den grad taler for at Hansen har "langt flere redninger" end Sander synes jeg godt nok at stramme den. Samtidig er det statistiske grundlag så lille, at det ikke giver mening at konkludere noget som helst.

Det er fuldstændig afgørende, hvis Myhra står i aften, at bagkæden stoler på, at Myhra keeper-sweeper lige så godt som Sander. Ellers tør de ikke skubbe frem i presset, som spillestilen tilsiger. Så kan de blive bange for selv at se svage ud. Hvis de kommer til at hænge i bagkæden af frygt for at skabe bagrum, får vi kæmpe problemer i aften. Jeg har intet problem med at Myhra står. Han er (var) rolig og sikker og har en fin redningsprocent. Jeg synes bare, at det er påfaldende at netop OBs to målmænd har uhyggeligt lave redningsprocenter i år sammenlignet med de andre hold, når der netop er indført en helt ny og krævende spillestil.....

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Her synes jeg, at vi skal kigge på data i stedet for noget man synes eller tror, eller tror man husker:
            SANDER 5 ka. 12 mål 53 Afslut. 8 redn 40 redn% 7.5 XG imod 5 indgreb på indlæg
            HANSEN 3 ka 8 mål 41Afslut 7 redn 46.7 redn% 5.2 XG imod 2 indgreb på indlæg

At konkludere noget som i den grad taler for at Hansen har "langt flere redninger" end Sander synes jeg godt nok at stramme den. Samtidig er det statistiske grundlag så lille, at det ikke giver mening at konkludere noget som helst.

Det er fuldstændig afgørende, hvis Myhra står i aften, at bagkæden stoler på, at Myhra keeper-sweeper lige så godt som Sander. Ellers tør de ikke skubbe frem i presset, som spillestilen tilsiger. Så kan de blive bange for selv at se svage ud. Hvis de kommer til at hænge i bagkæden af frygt for at skabe bagrum, får vi kæmpe problemer i aften. Jeg har intet problem med at Myhra står. Han er (var) rolig og sikker og har en fin redningsprocent. Jeg synes bare, at det er påfaldende at netop OBs to målmænd har uhyggeligt lave redningsprocenter i år sammenlignet med de andre hold, når der netop er indført en helt ny og krævende spillestil.....
            Fedt med de stats - hvor fandt du dem?

Tyndt datagrundlag, der dog viser at Hansen har taget mere end Sander.

Myhra tog vel det han skulle, men var også heldig med et stolpeskud.

Comment

Working...
            X