Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCM-OB 20/7

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• WhyNot?
    replied
    Så tynd er bænken vel heller ikke?

for et år siden skreg folk op om at det var fedt vi fik tyndet ud i truppen så vores egne også kunne få chancen, i stedet for ligegyldige no names fra udlandet.

Jeg er med på der er forskel på 1. division og superligaen, så kvaliteten skal øges ift sidste år.

Men jeg ville også være ked af 5 yderligere tilgange der gør at de navne der bliver listet op, alle ryger helt væk fra bænken.
    Synes der på bænken skal være plads til vores egne talenter som WM, Mccoy, Askou, Jenner.
    En ting er at kvaliteten ift sidste år skal øges, hvor flere af ovennævnte startede inde, men hvis de heller ikke engang er gode nok til bænken, så bliver der i min mening for langt for vores talenter til de kan vise sig frem.

Jeg synes måske også en enkelt eller to kunne være fint at hente, men heller ikke meget mere, medmindre der bliver solgt yderligere.

Udover dem der bliver nævnt ovenfor kommer Bonde og Trybull også tilbage, samt vi har en Keeper på bænken også.
    Henter vi 4-5 nye så er der altså også 4-5 af de 5 talenter eller Bonde og Trybull der ikke er plads til på bænken.
    Jeg ser gerne vi har en bænk med i hvert fald 3-4 talenter og så måske 2-3 topspillere.
    Vil blive ked af hvis vi henter 5 mere og så der ikke er plads til f.eks. Mccoy, WM og Askou på bænken.
    Og så synes jeg også vi bryder med vores strategi om at vejen for talenterne skal være lettere end tidligere.

Jeg er vildt glad for Zorninger, men synes også ansættelsen af ham har fået folk til at eskalere drømmen om at vi vender tilbage til toppen, uden at tænke på hvad vores startegi egentlig er.

Leave a comment:

• lasselsh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ok start11 men der er godt nok ikke meget SL (eller bedre) erfaring på bænken ..
    Nej, det er en ret tynd bænk..

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS/SF går med de 11 startere i en 3-5-2 opstilling

.......................MH
    .....Bürgy.........BP.......Gomez
    Owuso..........Falk.................Adam S.
    .................Arp........Ejdum
    ...........Grot..........Ganaus

2 fra akademiet i start11, men bænken er der mange der står til spilletid

WM
    Askou
    McCoy
    Grubbe
    Jenner
    Ok start11 men der er godt nok ikke meget SL (eller bedre) erfaring på bænken ..

Leave a comment:

• manner
    replied
    FS/SF går med de 11 startere i en 3-5-2 opstilling

.......................MH
    .....Bürgy.........BP.......Gomez
    Owuso..........Falk.................Adam S.
    .................Arp........Ejdum
    ...........Grot..........Ganaus

2 fra akademiet i start11, men bænken er der mange der står til spilletid

WM
    Askou
    McCoy
    Grubbe
    Jenner

Leave a comment:

replied
    Jeg er kommet til at være jubeloptimist og sat et beskedent beløb på uafgjort
    Den køber jeg, når de fire dage efter skal spille EL-kval, som skal vindes. Tror mere at fokus er på den kamp end den første i SL, hvor de har mange muligheder for at hente et eventuelt pointtab. At ryge ud hurtigt i EL vil være en katastrofe for dem !

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Det hepper vi på, fremfor mine tanker om udfaldet

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Tænker det kommer til at gå…….rimelig skidt.

Jeg kan ikke rigtig overbevise mig selv om, at et 3-mands forsvar med Bjørn i midten holder, Bjørn mangler simpelthen for meget fart. Når det er sagt anerkender jeg Bjørns indsats for OB, især lige da han kom og også sidste sæson. Tager jeg fejl, så er det da “verdens bedste fejl”, så det håber jeg da på.

Jeg har før argumenteret for vores turnering først starter for alvor i runde 2, det er vigtigt der kommer en central defensiv spiller. Helst 6’er, alternativt CB og det skal faktisk være inden kampen i runde 2.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg har besluttet mig for IKKE at brokke mig over noget om spillet på banen eller enkeltspillere eller trænerens dispositioner de første 4 kampe. Mind mig om det, hvis jeg bryder løftet

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg har besluttet mig for IKKE at brokke mig over noget om spillet på banen eller enkeltspillere eller trænerens dispositioner de første 4 kampe. Mind mig om det, hvis jeg bryder løftet
    Okay, så vil jeg gerne støtte dig og gøre det samme... som sikkert vil glæde mange herinde

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg er mega spændt på at se vores defensiv mod deres hurtige boldsikre offensiv
    Tænker det kommer til at gå…….rimelig skidt.

Jeg kan ikke rigtig overbevise mig selv om, at et 3-mands forsvar med Bjørn i midten holder, Bjørn mangler simpelthen for meget fart. Når det er sagt anerkender jeg Bjørns indsats for OB, især lige da han kom og også sidste sæson. Tager jeg fejl, så er det da “verdens bedste fejl”, så det håber jeg da på.

Jeg har før argumenteret for vores turnering først starter for alvor i runde 2, det er vigtigt der kommer en central defensiv spiller. Helst 6’er, alternativt CB og det skal faktisk være inden kampen i runde 2.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det vigtigste for mig i den kamp er vores udtryk og vores defensive organisation.
    Jeg er mega spændt på at se vores defensiv mod deres hurtige boldsikre offensiv

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    4 dage til OB bliver savet over på Heden. Håber Martin Hansen bliver klar ellers kan det blive endnu værre.
    Behøver ikke være i første kamp vi henter 1.point af de nødvendige 35.
    Det vigtigste for mig i den kamp er vores udtryk og vores defensive organisation.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    4 dage til OB bliver savet over på Heden. Håber Martin Hansen bliver klar ellers kan det blive endnu værre.
    Jeg tager der op i den tro at vi tager et uretfærdigt point eller 3 med hjem. Glæder mig helt åndsvagt

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Leave a comment:

Working...
X