Myhra
Leeroy Bürgy Gomez Adam
Falk
Casper Nielsen. Max Ejdum
William Martin
Luca K Jay-Roy Grot
Jeg tror Trybull bliver vigtig for os i superligaen, da vores defensive organisation vil blive langt mere udfordret end vi har oplevet det seneste år.
Jeg tror Luca bliver solgt, så her skal hentes en ny stærk makker til Grot.
Jeg er ikke tryg ved vores midterforsvar, men måske en ny trænerkonstellation kan få organiseret holdet på en måde (defensivt), så vi ikke konstant kommer til at se så shaky ud.
Hvis vi bare tager den sidste kamp imod et et virkelig ringe Esbjerg-hold på hjemmebane foran over 12.000 tilskuere, her havde Esbjerg 3 kæmpe chancer inden vi kom foran.
Defensivt er vi meget meget sårbare og det problem har Søren Krogh på ingen måde fundet en løsning på hverken i sin tid som assistent eller cheftræner.
Falk , nej tak, gammel og slidt, alt for dyr. Pengene kan bruges bedre, det er absolut også helt urealistisk.
For gammel og slidt NEJ. Men måske for dyr,ja.
Jeg har lidt en fatamogana følelse omkring Chr.Eriksen hos os fra sommeren. Og det samme med Falk. Men hvor så jeg dem dog gerne spille for os sammen. Det., og så en træner der kan matche dem/som de gider, og superligaen kan blive et top-8 eventyr allerede kommende sæson.
Jeg tror Trybull bliver vigtig for os i superligaen, da vores defensive organisation vil blive langt mere udfordret end vi har oplevet det seneste år.
Jeg tror Luca bliver solgt, så her skal hentes en ny stærk makker til Grot.
Jeg er ikke tryg ved vores midterforsvar, men måske en ny trænerkonstellation kan få organiseret holdet på en måde (defensivt), så vi ikke konstant kommer til at se så shaky ud.
Hvis vi bare tager den sidste kamp imod et et virkelig ringe Esbjerg-hold på hjemmebane foran over 12.000 tilskuere, her havde Esbjerg 3 kæmpe chancer inden vi kom foran.
Defensivt er vi meget meget sårbare og det problem har Søren Krogh på ingen måde fundet en løsning på hverken i sin tid som assistent eller cheftræner.
Der mangler en styrmand i det centrale forsvar. Det er hverken Burgy eller Gomez. Håber på en ny der.
Tænker at der kommer en ny til den centrale midt. Ud over Ejdum er der ingen der har imponeret i 1. div. i de konstallationer der er forsøgt. Drømmen er Casper retur og en defensiv midt. Så må Bonde konkurrere når han er klar, man kan ikke “spærre” en plads til ham ..
Tror ikke Luca bliver solgt men skulle det ske har OB Grot og så må det være en kant man skal ud og finde hvis ikke man vil bruge et talent ..
Hvis han ikke er, så ved jeg ikke, hvilket (lavere) niveau TB sigter efter
Altså Casper Nielsen spiller Championship League fodbold i Club Brugge, så med mindre folk hører på vandrørene han savner striberne (hvilken man godt forstår), så tror jeg ikke på han vil til OB allerede.
Altså Casper Nielsen spiller Championship League fodbold i Club Brugge, så med mindre folk hører på vandrørene han savner striberne (hvilken man godt forstår), så tror jeg ikke på han vil til OB allerede.
Han har spillet 139 minutter fordelt på 12 kampe i CL, hvilket vel ikke er vildt prangende
"Championship League fodbold" - er det en ny turnering under FA, som inkluderer Beneluxlandene efter Brexit?
Comment