Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Startopstilling, Superliga

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Startopstilling, Superliga

Lad os bare få gang i drømmerierne:

Myhra
    Leeroy Bürgy Gomez Adam
    Falk
    Casper Nielsen. Max Ejdum
    William Martin
    Luca K Jay-Roy Grot

Falk , nej tak, gammel og slidt, alt for dyr. Pengene kan bruges bedre, det er absolut også helt urealistisk.

Comment

Myhra
      Owusu, Bjørn, Gomez, Adam
      Højbjerg, C. Nielsen, Ejdum, Martin
      Luca, Grot

Ved godt det bliver Duelund for Højbjerg ​​​​​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
        Lad os bare få gang i drømmerierne:

Myhra
        Leeroy Bürgy Gomez Adam
        Falk
        Casper Nielsen. Max Ejdum
        William Martin
        Luca K Jay-Roy Grot
        Jeg tror Trybull bliver vigtig for os i superligaen, da vores defensive organisation vil blive langt mere udfordret end vi har oplevet det seneste år.
        Jeg tror Luca bliver solgt, så her skal hentes en ny stærk makker til Grot.
        Jeg er ikke tryg ved vores midterforsvar, men måske en ny trænerkonstellation kan få organiseret holdet på en måde (defensivt), så vi ikke konstant kommer til at se så shaky ud.

Hvis vi bare tager den sidste kamp imod et et virkelig ringe Esbjerg-hold på hjemmebane foran over 12.000 tilskuere, her havde Esbjerg 3 kæmpe chancer inden vi kom foran.

Defensivt er vi meget meget sårbare og det problem har Søren Krogh på ingen måde fundet en løsning på hverken i sin tid som assistent eller cheftræner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
          Falk , nej tak, gammel og slidt, alt for dyr. Pengene kan bruges bedre, det er absolut også helt urealistisk.
          For gammel og slidt NEJ. Men måske for dyr,ja.
          Jeg har lidt en fatamogana følelse omkring Chr.Eriksen hos os fra sommeren. Og det samme med Falk. Men hvor så jeg dem dog gerne spille for os sammen. Det., og så en træner der kan matche dem/som de gider, og superligaen kan blive et top-8 eventyr allerede kommende sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg tror Trybull bliver vigtig for os i superligaen, da vores defensive organisation vil blive langt mere udfordret end vi har oplevet det seneste år.
            Jeg tror Luca bliver solgt, så her skal hentes en ny stærk makker til Grot.
            Jeg er ikke tryg ved vores midterforsvar, men måske en ny trænerkonstellation kan få organiseret holdet på en måde (defensivt), så vi ikke konstant kommer til at se så shaky ud.

Hvis vi bare tager den sidste kamp imod et et virkelig ringe Esbjerg-hold på hjemmebane foran over 12.000 tilskuere, her havde Esbjerg 3 kæmpe chancer inden vi kom foran.

Defensivt er vi meget meget sårbare og det problem har Søren Krogh på ingen måde fundet en løsning på hverken i sin tid som assistent eller cheftræner.
            Der mangler en styrmand i det centrale forsvar. Det er hverken Burgy eller Gomez. Håber på en ny der.
            Tænker at der kommer en ny til den centrale midt. Ud over Ejdum er der ingen der har imponeret i 1. div. i de konstallationer der er forsøgt. Drømmen er Casper retur og en defensiv midt. Så må Bonde konkurrere når han er klar, man kan ikke “spærre” en plads til ham ..
            Tror ikke Luca bliver solgt men skulle det ske har OB Grot og så må det være en kant man skal ud og finde hvis ikke man vil bruge et talent ..

Myhra
            Owusu. Ny. Gomez. Adam.
            Ny.
            Ejdum. Casterne/J.Eskesen.
            DonD. Luca. Grot.
            Last edited by Plum; 29-05-2025, 11:46.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Tror folk helt seriøst Casper Nielsen er realistisk?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Hvis han ikke er, så ved jeg ikke, hvilket (lavere) niveau TB sigter efter

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvis han ikke er, så ved jeg ikke, hvilket (lavere) niveau TB sigter efter
                  Altså Casper Nielsen spiller Championship League fodbold i Club Brugge, så med mindre folk hører på vandrørene han savner striberne (hvilken man godt forstår), så tror jeg ikke på han vil til OB allerede.

Comment

Det afhænger vel af hvad hans planer er så hvis han sigter efter at vende hjem til dk tænker jeg da han er inden for mulighedernes grænse

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Altså Casper Nielsen spiller Championship League fodbold i Club Brugge, så med mindre folk hører på vandrørene han savner striberne (hvilken man godt forstår), så tror jeg ikke på han vil til OB allerede.
                      Han har spillet 139 minutter fordelt på 12 kampe i CL, hvilket vel ikke er vildt prangende

"Championship League fodbold" - er det en ny turnering under FA, som inkluderer Beneluxlandene efter Brexit?
                      Last edited by Online; 29-05-2025, 13:44.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Han har spillet 139 minutter fordelt på 12 kampe i CL, hvilket vel ikke er vildt prangende

"Championship League fodbold" - er det en ny turnering under FA, som inkluderer Beneluxlandene efter Brexit?
                        Nej overhovedet ikke prangende. Jeg vil bare være meget imponeret over hvis han vil hjem til O’ense allerede nu

Men man har da lov at håbe.

Jeg kan bare ikke finde ud af om det er drømmetænkning, eller der er noget ved det, siden så mange er begyndt at nævne hans navn.

Comment

Det er I hvert fald svært at se ske. Dels at det bliver DK, men jo endnu mere det lige skulle blive OB.

Han bliver nok heller ikke helt gratis, selvom det nok heller ikke er noget der sprænger banken.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Nej overhovedet ikke prangende. Jeg vil bare være meget imponeret over hvis han vil hjem til O’ense allerede nu

Men man har da lov at håbe.

Jeg kan bare ikke finde ud af om det er drømmetænkning, eller der er noget ved det, siden så mange er begyndt at nævne hans navn.
                            Han er lige blevet 31 og sidder en del på bænken.

Perfekt stiver for OB men det kommer jo an på hvad han har af muligheder.

Der er et år tilbage af hans kontrakt så han bestemmer jo ikke alt selv.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Han er lige blevet 31 og sidder en del på bænken.

Perfekt stiver for OB men det kommer jo an på hvad han har af muligheder.

Der er et år tilbage af hans kontrakt så han bestemmer jo ikke alt selv.
                              Han ville være en drømmesigning, men også pænt urealistisk. Spændende hvad de formår at hente ind i stedet.

Comment

Working...
                              X