Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EFB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt OB-EFB

Allerede udsolgt på halvanden tribune!
    Over 12.000 forventes på stadion.
    Fanmarch fra Flakhaven.
    Afterparty med Odbjerg og DJ.

Det lugter af kæmpe fest i Odense på fredag. Så kan vi fejre den 2. plads godt, når det hele går galt på banen.

Det vil jeg ikke gå glip af, så hvis nogen ligger inde med en billet til RMN-tribunen, vil jeg sætte stor pris på det. Betaler selvfølgelig gerne lidt for den!
    siden 1887

Vi kommer som sædvanligt langvejs fra, og kan først lande i Odense omkring 15.30. Er der nogen nem og hurtig måde at kommer hen til Flakhaven, så vi kan gå med? Vi vil gerne parkere tæt på stadion, da vi har ca 2 timer transport hver vej.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Vi kommer som sædvanligt langvejs fra, og kan først lande i Odense omkring 15.30. Er der nogen nem og hurtig måde at kommer hen til Flakhaven, så vi kan gå med? Vi vil gerne parkere tæt på stadion, da vi har ca 2 timer transport hver vej.
      Klart letbanen

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Klart letbanen
        Og når man så lige kommer fra en provinsby på den jyske vestkyst og intet aner om letbane, fungerer det så som en almindelig togstation?

Comment

Og når man så lige kommer fra en provinsby på den jyske vestkyst og intet aner om letbane, fungerer det så som en almindelig togstation?
          Kan se du kan bruge rejsekort mv. https://www.odenseletbane.dk/ mvh. fra en der bor i u`landet.

Comment

Har ikke selv haft fornøjelse, så her er et link

https://www.odenseletbane.dk/billetter
            Stå af ved Albani Torv
            Last edited by Online; 20-05-2025, 09:04.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
              Allerede udsolgt på halvanden tribune!
              Over 12.000 forventes på stadion.
              Fanmarch fra Flakhaven.
              Afterparty med Odbjerg og DJ.

Det lugter af kæmpe fest i Odense på fredag. Så kan vi fejre den 2. plads godt, når det hele går galt på banen.

Det vil jeg ikke gå glip af, så hvis nogen ligger inde med en billet til RMN-tribunen, vil jeg sætte stor pris på det. Betaler selvfølgelig gerne lidt for den!
              Jeg bliver overrasket hvis der kommer over 11.000. De tal de melder ud kan vi slet ikke regne med.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg bliver overrasket hvis der kommer over 11.000. De tal de melder ud kan vi slet ikke regne med.
                Nej. Der er vildt mange fri-biletter i omløb. Bare ærgerligt man ikke selv kunne nå at få el. købe en.
                siden 1887

Comment

Rigtigt fint interview med Andreas

https://fyens.dk/odense/andreas-odbj...er-lidt-skoert

Comment

Jeg har billet til Sparkassen Danmark tribunen til kampen. Er der nogen der ved, om der muligt at komme i fanzonen før kampen? Jeg vil gerne med i fanmarchen, men den ankommer jo til stadion i god tid før kampstart, og det er trods alt lidt sjovere at drikke et par øl i fanzonen...

Comment

Er på vej sammen med min ældste og min yngste søn, så vi gør vores del!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Har du et skøn på, hvor mange sponsorbilletter, som ikke bruges per kamp ?

Personligt tror jeg det er pænt mange, da en gratis billet ikke forpligter (i vores nutidige verden)

Comment

Vi hylder og siger på gensyn til Nico i morgen:https://www.facebook.com/share/1Az94zw7SK/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Har du et skøn på, hvor mange sponsorbilletter, som ikke bruges per kamp ?

Personligt tror jeg det er pænt mange, da en gratis billet ikke forpligter (i vores nutidige verden)
                            Tror det ca er 50% der bliver benyttet. I morgen aften kan byger og blæst sagtens holde en del væk.
                            Vil stadig gætte på max 11.000.

Comment

Vejrudsigten ser langt mere fornuftig ud nu!
                              siden 1887

Comment

Working...
                              X