Missionen lykkes jo, hvis man tæller selektivt nok.
jo - men tror man seriøst på at Krogh kan lykkedes med den næste mission? Det er jo det spørgsmål man skal stille sig selv. Fortsætter man med Krogh ender det for mig at se enten med en ny nedrykning eller en træner fyring til oktober...eller begge dele
jo - men tror man seriøst på at Krogh kan lykkedes med den næste mission? Det er jo det spørgsmål man skal stille sig selv. Fortsætter man med Krogh ender det for mig at se enten med en ny nedrykning eller en træner fyring til oktober...eller begge dele
Igen enig. Men min frygt er, simpelthen at man vil blive ved med at tælle selektivt, fordreje, blæse successer op så man kan forsvare at fortsætte med korgh og lade stå til. Så kan man kalde sig superligahold mindst en sæson og det er nok.
For hvad er alternativet? At indrømme at bestyrelsen igen har svigtet klubben. Fedtet sig igennem. Truffet dårlige beslutninger? Jeg tror desværre at man brænder alt ned før man går til en sådan bekendelse igennem en fyring. Men jeg vil meget gerne tage fejl.
Igen enig. Men min frygt er, simpelthen at man vil blive ved med at tælle selektivt, fordreje, blæse successer op så man kan forsvare at fortsætte med korgh og lade stå til. Så kan man kalde sig superligahold mindst en sæson og det er nok.
For hvad er alternativet? At indrømme at bestyrelsen igen har svigtet klubben. Fedtet sig igennem. Truffet dårlige beslutninger? Jeg tror desværre at man brænder alt ned før man går til en sådan bekendelse igennem en fyring. Men jeg vil meget gerne tage fejl.
jamen jeg har skam samme frygt - Troels har altid godt kunne li' "kontinuitet"
Men han bør også kunne se at det ikke fungerer, syntes også hans udtalelser peger i den retning. Men vi må jo se hvad de finder på. Det kan bare hurtigt blive dyrt at forsøge at spare sig igennem...
jamen jeg har skam samme frygt - Troels har altid godt kunne li' "kontinuitet"
Men han bør også kunne se at det ikke fungerer, syntes også hans udtalelser peger i den retning. Men vi må jo se hvad de finder på. Det kan bare hurtigt blive dyrt at forsøge at spare sig igennem...
Den eneste kontinuitet i TBs professionelle liv er hans gentagende tilbagevenden til Ådalen...
Man må bare konstatere at OB ikke har noget at gøre i Superligaen i den forfatning man har set her i foråret. Uanset hvilke 3 forstærkninger der kommer. For vi ved pr tradition at de forstærkninger der vil komme er fra en hylde der ikke vil flytte holdet sønderligt. Det kan godt være at TB har ryddet op i truppen og der er en god træningskultur. Men det hjælper ikke en skid, desværre.
Satsningen med de unge er en fin tanke, men det er desværre kun få der har grebet chancen. Hvis de unge ikke kan slå igennem i 1 division hvordan skal de så kunne i superligaen. Det ser unægteligt håbløst ud, og vi skal håbe på mirakler. Foråret har vist truppens og trænerens reelle kvaliteter, de rækker ikke til superligaen i min optik.
3 sejre de sidste 15 kampe. På ingen måder godt nok. Uanset omstændigheder.
MvH ChrisOB
Enig. Fredericia har hentet 8 point til os i de sidste 9 runder. Det er bare uacceptabelt.
Og de har overhalet os i målscore så vi skal vinde næste runde om at redde første pladsen som allerede blev præsenteret på en sølvplade før vintervinduet. Uanset svækkelseb i vintervinduet så er det mere end sørgeligt.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment