Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kolding-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægFredericia på 3-0, holder de stillinger så går de forbi os i dag, hvis ellers jeg tæller rigtigt
edit: nå ja det gør jeg ikke - vi får jo pt 1 point....så ikke målscoren der kommer i spil endnu
- Likes 1
Comment
-
Spørgsmålet er vel om man skal næsten håbe på at der bliver sluttet af med et dårligt indtryk? Worst case er vel at SK redder sig med lige nok budget og spillere der kunne få det gjort mht. Oprykningen.
Alle synes at have glemt at SK både gjorde OB til et 1. Div. Siden et middelmådigt 1 div hold..Det er ikke alt hans skyld, men come on.
Jeg forstår higen efter kontinueritet, men SK har på ikke overbevisende vis været i spidsen for holdet igennem en katastrofal periode. Jeg er ikke sikker på jeg overhovedet forstår opbakningen. Fra SFÅ, fra klubben..uanset hvor meget glimmer man pakker det ind i.Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 8
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlægSpørgsmålet er vel om man skal næsten håbe på at der bliver sluttet af med et dårligt indtryk? Worst case er vel at SK redder sig med lige nok budget og spillere der kunne få det gjort mht. Oprykningen.
Alle synes at have glemt at SK både gjorde OB til et 1. Div. Siden et middelmådigt 1 div hold..Det er ikke alt hans skyld, men come on.
Jeg forstår higen efter kontinueritet, men SK har på ikke overbevisende vis været i spidsen for holdet igennem en katastrofal periode. Jeg er ikke sikker på jeg overhovedet forstår opbakningen. Fra SFÅ, fra klubben..uanset hvor meget glimmer man pakker det ind i.
Og dagen efter bør der stå en ny træner klar. Det er ikke holdbart at fortsætte med Krogh
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg mener man skal lade holdet, og Krogh fejre oprykning og forhåbenligt sejren i 1 division.
Og dagen efter bør der stå en ny træner klar. Det er ikke holdbart at fortsætte med Krogh
Missionen lykkes jo, hvis man tæller selektivt nok.Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg mener man skal lade holdet, og Krogh fejre oprykning og forhåbenligt sejren i 1 division.
Comment
-
3 sejre de sidste 15 kampe. På ingen måder godt nok. Uanset omstændigheder.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 7
Comment
Comment