Det ligner sådan en kamp hvor vi sagtens kan spille 45 minutter yderligere uden at skabe det store
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Horsens-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlægDer er nok en grund til at Trybull ikke kunne spille sig på, da Bonde og Manneh spillede
- Likes 7
Comment
-
Synes vi spiller ikke dårligt. Tydeligt at se at vi spiller hurtigere end sidst og varmer bolden ikke så meget. Og det gav ja også flere muligheder. At forsvaret dumper i en ellers kontrolleret situation med manglende markering er skuffende og viser at de bare ikke er god nok. Det var langt fra Superliga-dygtig der."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
Comment
-
Noget af det jeg forstår mindst er at vi har William Martin, som scorede 39 mål i u-17 ligaen i sidste sæson, og så insisterer vi på at bruge ham som 8er. Hvorfor er det at vi kategorisk nægter at bringe ham i positioner hvor han kan være afgørende inde i feltet? Knægten kan jo tydeligvis lave mål.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSynes vi spiller ikke dårligt. Tydeligt at se at vi spiller hurtigere end sidst og varmer bolden ikke så meget. Og det gav ja også flere muligheder. At forsvaret dumper i en ellers kontrolleret situation med manglende markering er skuffende og viser at de bare ikke er god nok. Det var langt fra Superliga-dygtig der.
jeg syntes vi spiller den meget rundt....så snart vi nærmer os deres felt vender vi rundt og spiller den tilbage. Der mangler en plan for hvordan vi skal skabe chancer. Men ja der kunne sagtens have stået 0 - 0 endnu, men vi kunne også let have været bagud med 2.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægNoget af det jeg forstår mindst er at vi har William Martin, som scorede 39 mål i u-17 ligaen i sidste sæson, og så insisterer vi på at bruge ham som 8er. Hvorfor er det at vi kategorisk nægter at bringe ham i positioner hvor han kan være afgørende inde i feltet? Knægten kan jo tydeligvis lave mål.
Vi har jo Bjørn...Last edited by Online; 09-05-2025, 18:35.
Comment
-
Jeg er rystet. Det er så forfærdelig fodbold, ingen afstemning i presset, nærmest ingen skud på mål. De spiller som en flok hovedløse høns. Træner de virkelig fodbold eller spiller de bare bordtennis og pannabold hele ugen? Bürgy er kongen af alibifodbold, Gomez til gengæld med nogle fine momenter. Det værste er at de spilder en mulighed for at skabe euforien med en serie af sejre til sidst i sæsonen. I stedet fortviler mange fans allerede nu, fordi holdet mangler nærmest alt hvad de skal have implementeret for at have en chance for overlevelse i næste sæson.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægNoget af det jeg forstår mindst er at vi har William Martin, som scorede 39 mål i u-17 ligaen i sidste sæson, og så insisterer vi på at bruge ham som 8er. Hvorfor er det at vi kategorisk nægter at bringe ham i positioner hvor han kan være afgørende inde i feltet? Knægten kan jo tydeligvis lave mål.Last edited by Mwape; 09-05-2025, 18:32.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Enig, men det ville nok heller ikke være tilfældet, hvis ikke vi havde Bonde eller Manneh for den sags skyld eller købt/lejet en. Det jo dybt godnat at vi ikke er dækket ind der, så de unge som WM kan udvikler sig og spille der, hvor han er bedst
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægNoget af det jeg forstår mindst er at vi har William Martin, som scorede 39 mål i u-17 ligaen i sidste sæson, og så insisterer vi på at bruge ham som 8er. Hvorfor er det at vi kategorisk nægter at bringe ham i positioner hvor han kan være afgørende inde i feltet? Knægten kan jo tydeligvis lave mål."Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det er muligt du har ret. Gid der dog fandtes et medie der dækkede OB, som kunne spørge ind til den slags dispositioner, så man kunne høre om træneren mente han reelt havde nogle kvaliteter der gjorde ham bedre som 8er.
Comment
Comment