Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Fredericia

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ja tak Don D.

Men hold nu op vores forsvar er gået på sommerferie lige et par kampe for tidligt - de kommer alt for let igennem

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Tom Trybull.... Siger det gerne igen, vi skal opgradere på den plads i løbet af sommeren.
      ikke den eneste plads der trænger til en opgradering...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

?? Det er både på TV og mobil jeg ikke kan se den kamp..
        Jeg kan godt se den hos Viaplay.

Vores defensive organisation fortsætter med at se virkelig sløj ud og der skal ske noget drastisk på den front, hvis vi vil have en chance for overlevelse i superligaen.

Comment

Sørensen helt fri igennem - flot gennembrud - elendig bold han lægger ind i feltet

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ikke den eneste plads der trænger til en opgradering...
            Bestemt ikke, men hans forår har været noget dårligere end jeg havde regnet med. Han ligner en spiller der bliver drastisk dårligere

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Vores defensive organisation fortsætter med at se virkelig sløj ud og der skal ske noget drastisk på den front, hvis vi vil have en chance for overlevelse i superligaen.
              Underligt .. jeg kan se de to andre kampe men ikke denne ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Adam Sørensens fart er lækker, men han er godt nok uskarp med både indlæg og afleveringer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Bestemt ikke, men hans forår har været noget dårligere end jeg havde regnet med. Han ligner en spiller der bliver drastisk dårligere
                  kan ikke afvises - men tænker da også det at man mangler Bonde inde centralt på virker ham. Ejdum har jo også været ramt af formnedgang. Men altså forestiller mig ikke han er starter i OB de næste mange sæsoner - så det er helt sikkert en plads der skal kigges på.

Også derfor jeg har lidt svært ved at tage TBs udmeldinger om 3 spillere seriøst. Der mangler ihvertfald to inde centralt. Der bør også findes min. en til det centrale forsvar. Og så er der angreb/kant...

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Vi forsvarer alt for afventende og ikke fremadrettet og aggressivt. Vi er ikke tæt nok ved modstandere og presser de ikke rigtigt.
                    Desuden mangler vores høje pres. Vi stresser modstandere bare ikke nok
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

slatten afslutning af Don D

Comment

kæmpe fejl i FCF forsvaret - don D tæt på at gøre den til 2-1

Comment

DonD med en sløj afslutning.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            slatten afslutning af Don D
                            Til gengæld meget fint opsnappet på den efterfølgende. Ærgerligt at han rammer stolpen

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Til gengæld meget fint opsnappet på den efterfølgende. Ærgerligt at han rammer stolpen
                              rigtigt flot - også fint gennembrud af Martin

Comment

flot opsnappet af MArtin der driver bolden frem - Markus Jensen med dårlig første berøring - og det hele løber ud i ingenting

Comment

Working...
                                X