Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB-Hvidovre
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægHvis vi kommer tilbage og får et point, så bliver det da den mest fesne fest længe. Den kommer i hvert fald med en mærkelig smag i munden
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Enig og så prøv at tænk på at det hedder Superliga i næste sæson... Det kræver massive investinger i holdet. Men tror ikke det sker.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Det er nok det mest tandløse jeg længe har set.
Ingen leverer noget som helst, mange mennesker på stadion, godt vejret, god bane, talentløs modstander. Der er ingen undskyldning for den gang lort.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Hvis vi vil have en spiller til at ligge på den position som giver os så lidt på bolden som Trybull, så er han simpelthen nød til at være meget mere atletisk og dække større områder. Så længe det er andet end en nærkamp, så kommer Trybull til kort.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis vi kommer tilbage og får et point, så bliver det da den mest fesne fest længe. Den kommer i hvert fald med en mærkelig smag i munden
- Likes 1
Leave a comment:
-
sløj første halvleg - vi spiller med håndbremsen trukket og så syntes jeg på trods af vi har en del store fysiske spillere at det virker til at Hvidovre er bedre til at sætte sig på os rent fysisk - vi magter ikke rigtigt den del af spillet. De er så også bedre til at spille bolden rundt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægJeg synes egentlig at SK har fået den tid, som han kan gøre krav på, til at skabe en tydelig spillestil. Kulturen ved jeg ikke rigtig med, men hvis det hele bare sejler, kan det vel være det samme...
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: