Ja og er vores centrale forsvar godt nok? Det mener jeg slet ikke det er og hvis Mikkeson ryger til sommer, så mangler vi altså også en på hb med Superligakvalitet der.
Jeg mener heller ikke midterforsvaret er godt nok. De er begge ret begrænsede duelspillere, men de kan samtidig slet ikke håndtere 34-årige Makienok
Fedt vi skal få skuldrene ned og ikke spille så presset, så vinder vi åbenbart... Fed gameplan
der er helt sikkert et psykologisk aspekt på spil - fint han prøver at adressere det. Men jeg mangler som du siger...en gameplan - nogle taktiske træk et eller andet fra Krogh der hjælper holdet igang
undskyld mig men er det virkelig planen? En lang bold til duel fra BP til Markus Jensen? Altså hovedspillet er vel ikke ligefrem hans spidskompetence...
Der bliver jo nok ingen oprykningsfest i dag. Det regnede jeg heller ikke med. Og jeg vil gerne der kommer et hold mere fra Sjælland op. Vi skal nok klare den næste gang.
Jeg vil gerne give ham kredit for at have skabt en stærk nok kultur, der sammen med det “nedarvede” superligatempo fodrede at vi kunne gøre næsten rent bord de første ca 10 kampe. For mig at se, så var en god sæsonstart afgørende for et succesfuldt felttog her i divisionen. En dårlig start, hvor vi ville have ligget 4’er eller 5’er i stedet, havde gjort oprykning og at hente Adam Sørensen og Grot næsten umuligt, selv med en fyring. Så jeg respekterer Krogh for at have repareret og fået skibet ud på søs igen efter stormen, så at sige. Men jeg holder fast i hvad jeg har sagt hele vejen om Krogh, nemlig at der ingen tydelig spillestil, og ingen tydelig struktur og visioner for hvad vi vil gøre med bolden i den sidste tredjedel og skabe chancer. Vi ved at det store ❌ på skattekortet er Superliga top-et-eller-andet. Med skibet har brug for en kaptajn med en plan.
Ja og er vores centrale forsvar godt nok? Det mener jeg slet ikke det er og hvis Mikkeson ryger til sommer, så mangler vi altså også en på hb med Superligakvalitet der.
Owusu skal tilbage på backen - alt andet giver ingen mening - men det betyder så også at der er et massivt hul inde centralt
Leave a comment: