Katastrofal første halvleg, vel sagtens en af de dårligste under Søren Krogh. Anden halvleg var bestemt bedre, men jeg synes altså kadencen falder noget, efter Grots mål. Vi udnytter slet ikke vores momentum. Lige nu tæller jeg bare dagene til at sæsonen er slut, så der forhåbentlig kan ske nogle ændringer.
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Katastrofal første halvleg, vel sagtens en af de dårligste under Søren Krogh. Anden halvleg var bestemt bedre, men jeg synes altså kadencen falder noget, efter Grots mål. Vi udnytter slet ikke vores momentum. Lige nu tæller jeg bare dagene til at sæsonen er slut, så der forhåbentlig kan ske nogle ændringer.
Elendigt, men svært at vælge dem et der en del af også da vi var i Superligaen sidst ..
Jeg tænker de beholder Søren Krogh. Og det er alene ud fra den betragtning, at det ville være rettidigt nu, eller i god tid før næste sæson at sende ham videre - og sådanne beslutninger træffer klubben først aaaaaalt for sent. Så kan man selvfølgelig også gå og sige at vi liiige skal spilles sammen, giv manden en chance, til omrking jul.
Jeg glæder mig godt nok til at den her sæson er overstået. Det er ulideligt at se os være så dårlige mod så ringe modstandere
Jeg tror jeg har gjort mig selv en tjeneste, ved fra start at betragte denne sæson som værende 32 træningskampe frem mod næste sæson. Det har bevirket at jeg hverken har taget sejre , eller nederlag særlig nært.
Der er en ny kamp om kun 5 dage, så er der en ny chance for at få lidt point.
Min største bekymring går på at vi hverken har grundstammen, eller udvikling til noget der minder om et superliga hold som ikke ligner favorit til nedrykning næste sæson.
Fornuftig 2. Halveg til udskiftninger begynder at komme. Der er ikke kvalitet nok i dem og kadencen i presset falder. Kæmpe brøler at lade Makienok stå helt blank på en dødbold. Var vi ikke advaret på den han havde i 1. Halveg?
Et stort setback fra de seneste kampe. De defensive problemer er i den grad tilbage. Offensivt er der lovende takter med Ejdum som viser opadgående formkurve, Grot som viste klassen i 2. Halveg og Martin som havde et fint indhop i dag.
vi manglede lidt skarphed fra Luca i dag. Han vandt lidt flere dueller i 2. Halveg, men var uskarp på sine afslutninger.
…hmmm jeg frygter vores sportsdirektør ikke har kompetencerne til at skabe de ændringer der skal til….og vores træner har jeg desværre mistet troen på forlængst
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Det er så skuffende, og med det spil og den indstilling har OB intet at gøre i Superligaen, Der mangler kvalitet på banen og nok også på bænken.
Prøv at se på FCMs bænk i sidste kamp (bl.a. Olafsson, Andersson, Franculino, Chilufya, Simsir og Sørensen), som vi for 10 år siden vel kunne sammenlignes med. Vildt så stor en forskel de to klubber har udviklet sig med! Alle på deres bænk ville vel gå direkte ind i vores SL start11.
Comment