Er dommeren fra Kolding?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB - Kolding: 17. april kl. 13.00
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægFedt, men vi har slet slet ikke holdet til at spille Superliga og slet ikke 4-3-3. Defensivt sejler det i 1 div. hvordan vil det så ikke være i Superligaen.
Grot. Luca. DonD er ikke et dårligt angreb ..
Ejdum og Trybull er ok til midten.
Adam, Burgy og Owusu bagerst burde også være ok.
Myhra og Hansen også fint.
Kan man forlænge med Michelson så er det fint, Owusu bliver på midten men der mangler mindst to til start11 på midten og en i centerforsvaret for at vi har en konkurrencedygtig start11.
Masser talent og ok reserver i McCoy, Grubbe, Askou, Gomez, Jensen, Martin, Juul-Sandberg og Hansborg-Sørensen.
Men jeg frygter for at det bliver Gomez i forsvaret og Grubbe på midten sammen med Martin.. så er der altså lang vej synes jeg … bare fordi Bonde “snart er klar” ..
Men tre spillere burde TB kunne hente til SL .. ellers er han så den forkerte ..
Myhra
Owusu. Burgy. Gomez. Adam.
Grubbe. Trybull.
Ejdum.
DonD. Luca. Grot.
På papiret ser det jo ok ud indtil Bonde kan erstatte Grubbe men efter et år i 1. div. Er det stadig ikke spillet sammen i en grad hvor det ser solidt ud ..
Tror at kontraktudløb bliver erstattet af egne talenter og så skal salg erstattes af reel kvalitet ..Last edited by Plum; 17-04-2025, 13:38."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men hvem ER klar til SL..
Grot. Luca. DonD er ikke et dårligt angreb ..
Ejdum og Trybull er ok til midten.
Adam, Burgy og Owusu bagerst burde også være ok.
Myhra og Hansen også fint.
Kan man forlænge med Michelson så er det fint, Owusu bliver på midten men der mangler mindst to til start11 på midten og en i centerforsvaret for at vi har en konkurrencedygtig start11.
Masser talent og ok reserver i McCoy, Grubbe, Askou, Gomez, Jensen, Martin, Juul-Sandberg og Hansborg-Sørensen.
Men jeg frygter for at det bliver Gomez i forsvaret og Grubbe på midten sammen med Martin.. så er der altså lang vej synes jeg … bare fordi Bonde “snart er klar” ..
Men tre spillere burde TB kunne hente til SL .. ellers er han så den forkerte ..
Myhra
Owusu. Burgy. Gomez. Adam.
Trybull. Grubbe.
Ejdum.
DonD. Luca. Grot.
På papiret ser det jo ok ud indtil Bonde kan erstatte Grubbe men efter et år i 1. div. Er det stadig ikke spillet sammen i en grad hvor det ser solidt ud ..
Tror at kontraktudløb bliver erstattet af egne talenter og så skal salg erstattes af reel kvalitet ..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægYes! Fedt mål, men vildt at vi ikke bare kører dem over. Vi har jo et langt bedre hold, på papiret.
- Likes 5
Comment
Comment