Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Esbjerg-OB
Collapse
X
-
godt fladt indlæg fra Sørensen - rammer Grubbe der ikke får noget ud af det, Mickelson samler op og får et fint skud sendt afsted.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægslut på første halvleg hvor vi nok burde have været foran 5-0...virkeligt flot pres vi fik lagt i starten, fører til begge mål.
Men syntes vi trak os for meget og lukkede Esbjerg ind i kampen igen. Specielt godt ved jeg heller ikke om jeg syntes vi spiller - vi kan ikke spille ud og er nødt til at leve på lange bolde og duel spil, prøver vi at spille ud kommer vi under pres og så sikre ser vi heller ikke ud.
- Likes 1
Leave a comment:
-
slut på første halvleg hvor vi nok burde have været foran 5-0...virkeligt flot pres vi fik lagt i starten, fører til begge mål.
Men syntes vi trak os for meget og lukkede Esbjerg ind i kampen igen. Specielt godt ved jeg heller ikke om jeg syntes vi spiller - vi kan ikke spille ud og er nødt til at leve på lange bolde og duel spil, prøver vi at spille ud kommer vi under pres og så sikre ser vi heller ikke ud.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det var tredje indlæg i feltet af Adam som gav scoringen. Tre er allerede mere end han slå i de sidste kampe. Der er et våben vi bruger for sjældent.
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: