Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 30/03/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

solid indsats - ikke prangende, vi skaber igen ikke nok, men får så endelig scoret efter en dødbold igen. Nullet holdes endnu en gang. Vi ser klart bedst ud når vi sætter tempoet op - gør vi ikke i lang nok tid af gangen, måske fordi man også passer på sig selv - da bænken ikke er prangende?

Der mangler stadig en del spillemæssigt, og så mangler vi i den grad at få Luca og Ejdum op i samme gear som i efteråret.

Lækkert med en meget tiltrængt sejr - lad os få et par stykker til så vi kan få sikret den oprykning.

Owusu syntes jeg er MOM i dag.

Comment

Endelig! Wow hvor var Horsens dårlige og passive - det var en dejlig gave, vi fik og heldigvis tog vare på. Det bliver en helt anden historie imod Fredericia, men kan vi tage dem også, så begynder det at se meget sikkert ud.

Comment

Den sejr var i den grad tiltrængt. Intensiteten og duelstyrke var endelig tilstede. Sådan skal de spille hver gang, uanset om vi spiller mod FC København eller Ølstykke. Rigitig god kamp af mange, jeg vil nævne specielt Ejdum, Paulsen og en meget meget rolig og sikker Martin Hansen. Owusu og Deedson var også gode. Rigtig dejlig indsats, det skal være begyndelsen på en ny sejrsstime.

Comment

Det er ja ikke kun sejren og de tre point som var vigtigt. Det er også at vi spillede en god kamp. At midtbanen fungerede igen efter en stime af kampe hvor det haltede.
          Vi dominerede kampen mod vores vel stærkeste konkurrent. Ud over overfaldet i første minut og et farligt indlæg i anden kom Horsens ikke til en eneste virkelig farlige aktion mere. Sejren er fuld fortjent og man kan vel kun bebrejde at scorede ikke mere.
          David Nielsens mentalitetskriger kom ikke til at spise OBs drenge som den en eller anden frygtede før kampen
          12 point og ,+19 i målforskel til Horsens som nummer tre. Der kan ikke mere gå galt
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Det er ja ikke kun sejren og de tre point som var vigtigt. Det er også at vi spillede en god kamp. At midtbanen fungerede igen efter en stime af kampe hvor det haltede.
            Vi dominerede kampen mod vores vel stærkeste konkurrent. Ud over overfaldet i første minut og et farligt indlæg i anden kom Horsens ikke til en eneste virkelig farlige aktion mere. Sejren er fuld fortjent og man kan vel kun bebrejde at scorede ikke mere.
            David Nielsens mentalitetskriger kom ikke til at spise OBs drenge som den en eller anden frygtede før kampen
            12 point og ,+19 i målforskel til Horsens som nummer tre. Der kan ikke mere gå galt
            Det ser mere end godt ud med den oprykning. Men den er ikke hjemme før "Thyra Frank" synger

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det ser mere end godt ud med den oprykning. Men den er ikke hjemme før "Thyra Frank" synger
              Der har du selvfølgelig ret.
              Men har allerede ansøgt om en feriedag for den 23. mai til oprykningsfejring efter sæsonens sidste hjemmekamp. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Jeg betaler ikke til Viaplay og så må jeg risikere . Jeg har ret god beskyttelse på min gamle Mac så det er mere når billedet fryser og den slags. Kan se de på mobilen men et lille dumt billede.
                Du forstår ikke dobbeltmoralen

Comment

Der har du selvfølgelig ret.
                  Men har allerede ansøgt om en feriedag for den 23. mai til oprykningsfejring efter sæsonens sidste hjemmekamp. :-)
                  Ja, der er rigtig meget som skal gå galt nu. Men jeg er først rolig, når den er matematisk sikker den oprykning :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ja, der er rigtig meget som skal gå galt nu. Men jeg er først rolig, når den er matematisk sikker den oprykning :)
                    Efter sidste forår skal man god blive forsigtig som OB-fan...
                    Men Horsens skal hente 1,33 point/runde og målforskellen. Det er ret beroligende
                    - Norbert Elgert -

Comment

Men Horsens skal hente 1,33 point/runde og målforskellen. Det er ret beroligende
                      Sandt.

Comment

Har sagt det siden i vinterpausen. Den er 100%
                        Har aldrig været i tvivl

Comment

Fuldt fortjent sejr!

Bevares, det var så også et Horsens hold der viste hvorfor det langt fra er givet de rykker op, men det var også vores fortjeneste.

Dejlig søndag
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Du forstår ikke dobbeltmoralen
                            Man kan ikke ligefrem se det på dine indlæg, så skal lige høre, om du har opdaget vi har vundet i dag?
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

andlox og jebola, jeg lægger mig fladt ned, det gør jeg gerne for en OB sejr. Når det så er sagt, så var Grot lidt en ubekendt, han er en klar forstærkning, og giver et noget andet udtryk til offensiven. Jeg holder fast i at Martin Hansen skadesfri er mindst på højde niveaumæssigt med Myhra, og giver lidt ekstra krigsattitude. For første gang længe så vi et OB hold i fuld kontrol, Horsens fik ikke lov, dejligt at se, det så fint ud med den nyudnævnte angriber nede ved siden af Bürgi, men også tydeligt at der er konstant snak fra keeperen, det hjælper gevaldigt.
                              Den her 6 points kamp var eddermaneme rar at vinde, omend OB stort set intet skaber af chancer. Indtil målet var kampen vel reelt det man kalder en langgaber......

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Har sagt det siden i vinterpausen. Den er 100%
                                Har aldrig været i tvivl

og der var end ikke en smule bekymring der havde sneget sig ind i dit sind?

Comment

Working...
                                X