Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 30/03/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Har OB trukket sig eller evner ACH pludseligt at presse ..?
    Begge dele, vi er jo også gået med DD ud og så Gomez ind. Så defensiv indstilling.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Begge dele, vi er jo også gået med DD ud og så Gomez ind. Så defensiv indstilling.
      Det har kostet før …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

SLUTFLØJT! Den er hjemme, sejren er vor!

Comment

Slut! Sejr!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Endelig!!

Comment

Vigtigt
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
              2025 stadig med armene over kors

Comment

Fedt .. møjt vigtigt men ACH var også tandløse .. havde jeg ikke troet ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det har kostet før …
                  Ja, det gjorde det heldigvis ikke. men synes også det er en mærkelig prioritering af SK. De havde ikke skabt meget, før Horsens. Men det holdt.

Comment

Skøøøønt!

Comment

Helt fortjent sejr. Det er bare ærgerligt at der kommer nervøsitet ind når der skiftes ud.

Comment

Godt spillet. Tre point. 12 point til Horsens som nummer tre. What a nice day!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Hold da op det var dejligt, og ganske fortjent. Horsens var markant ringere end jeg regnede med, men det skal vores spillere vel også have ros for.
                          Nu burde oprykningen vel mere eller mindre være i hus. Kun et episk kollaps kan vel forhindre det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvorfor så efterspørge links her, som du/I ved er ulovlige ?

Samtidigt med, at I gerne vil have, at klubben modtager TV-penge for dem, som betaler !
                            Jeg betaler ikke til Viaplay og så må jeg risikere . Jeg har ret god beskyttelse på min gamle Mac så det er mere når billedet fryser og den slags. Kan se de på mobilen men et lille dumt billede.

Comment

Fik ikke set ret meget, men supert med en sejr og så mod Horsens.

Comment

Horsens var godt nok bovlamme i dag og fik aldrig helt sat os under pres. Havde forventet langt mere fra dem af. Men vi spiller med langt bedre intensitet, men langt fra efterårets niveau. Til tider bliver det også noget fantasiløst vores angrebsspil. Vi skulle have vundet med mere end en og for dumt at begynder at spille så defensivt og sætte en offensiv spiller ud til fordel for en ekstra forsvarsspiller. Men det holdt heldigvis og vi kan bygge videre på denne sejr.

Comment

Working...
                                X