Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 30/03/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Sådan …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

hovsa

Comment

Jaaaaaaaaaaaaaas
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg
            Udfordringen er vel at han ikke helt passer ind i formationen og spillestil?
            Så er det jo fint, at man gav ham en treårsforlængelse i august sidste år

Comment

Sådan

Comment

Ja tal
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                2025 stadig med armene over kors

Comment

kæft det tog lang tid .. :-D
                  HERLIGT

Vi skal bare vinde resten ....

Comment

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SÅDAN!!! Tom!

Comment

Ja tak

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Men det gjorde han bare i vinterpausen, så jeg forstår godt undren
                        Sandt. Form måske? Jeg er holdt op med at forstå alle SK's taktiske ideer :D

Comment

Tom din dejlige mand

Comment

Fuldt fortjent, men vi skal fortsætte vores spil og ikke begynde at spille defensivt. Det ender næsten altid galt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Så er det jo fint, at man gav ham en treårsforlængelse i august sidste år
                              Well, det handler nok mere om at holde på talentet og tro på at han kan bryde igennem. Han er stadig ung.

Jeg kan dog godt være nervøs for at den manglende spilletid, kan betyde han går i stå udviklingsmæssigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Men det gjorde han bare i vinterpausen, så jeg forstår godt undren
                                Dels har man jo ændret formation igen og dels spillede han en rædderlig 30 min. i første kamp og det sidder måske i ham … kan jo nå at komme ind endnu ..

Desuden spillede han Jfr. SFÅ heller ikke angriber på U17 men var godt til at komme ind i feltet ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X