Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 30/03/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Jeg ved ikke om jeg synes at vi spiller vildt godt, men det på chancer fortjener vi da i den grad at føre. Jeg føler lidt vi skal have et mål i løbet af de næste 15-20 minutter, for vi kommer jo nok til at skifte os en del dårligere når der kommer udskiftninger
    mon ikke Grot skal ud efter ca 60 min.? Der ud over tror jeg ikke på vi kommer til at skifte meget medmindre det er nødvendigt...eller hvis vi skulle få lukket kampen hurtigt. Gomez og Askou er vel de næste der står til en indskiftning - men håber ikke man skifter i midterforsvaret...

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Brave browser. Aldrig hørt om dens
      Fungerer rigtig godt =)

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Fordi noget er ulovligt, er det ikke ensbetydende med at det så 100 procent sikkert er fra Østeuropa. Det var så men bare det.
        Enig. Men det der kan dukke op er.

Comment

Burgy det svage led i forsvaret. Får dårlige nerver når han har bolden.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

mon ikke Grot skal ud efter ca 60 min.? Der ud over tror jeg ikke på vi kommer til at skifte meget medmindre det er nødvendigt...eller hvis vi skulle få lukket kampen hurtigt. Gomez og Askou er vel de næste der står til en indskiftning - men håber ikke man skifter i midterforsvaret...
            Enig, tror dog ikke BP kan spille hele kampen. Han havde også lidt problemer i slutningen af første halvleg. Håber det bliver Askou. Jeg er ikke tryg ved Gomez, han skal altid lige lave noget der er lidt for smart, som så koster.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Hvis vi ender med at spille to kampe i træk, med det samme stopperpar i alle 180 minutter, så vil det jo næsten være en præstation i sig selv

Comment

Den første halvleg var en klar opgradering i forhold til de sidste kampe. Vi sidder på kampen, dominerer midtbanen, hvad ellers var vores store problem. Vores pres fungerer fint på midtbanen og også højt på banen og gav mange bolderobringer. Også i duellerne er vi meget present.
                Hvad savner er høje indlæg. Kan ikke huske at Adam kom med et eneste hidtil
                Der mangler præcision i vores afleveringer Og skarphed! Luca og Grot skylder begge en scoring. Begge har brændt chancer man bare skal score på. Så de må levere nu i anden halvleg, tak
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Enig. Jeg har boet i et østeurpæisk land i 17 år og føler mig f.eks. langt mere tryg her end i Danmark. Ikke mindst når jeg går i byen etc.
                  Det er sgu ikke fordi jeg har noget imod Østeuropa men de ulovlige links tiltrækker banditter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                    Det er sgu ikke fordi jeg har noget imod Østeuropa men de ulovlige links tiltrækker banditter.
                    Enig og der er kriminelle alle steder og god ide at scanne for malware efter kampen iøvrigt.

Comment

Gad vide hvor mange chancer vi skal bruge for at lave et mål... bekymrende.

Comment

Det positive er vi ikke rigtigt giver noget væk.. Til gengæld burde vi være foran med mindst 2
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                        2025 stadig med armene over kors

Comment

Kunne være fedt at få Adam Sørensen mere i spil offensivt. Det er ikke meget, vi har set der endnu i dag.

Comment

Grot er træt. Vi skulle skifte.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Grot er træt. Vi skulle skifte.
                              Jeg skulle lige til at sige det samme. Han virker træt.

Comment

Det virker nu lidt fantasiløst vores spil nu. Er alt for let at læse. Brug for nogle indskiftninger. Men vi har ikke meget at skyde med.

Comment

Working...
                                X