Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AC Horsens 30/03/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
mon ikke Grot skal ud efter ca 60 min.? Der ud over tror jeg ikke på vi kommer til at skifte meget medmindre det er nødvendigt...eller hvis vi skulle få lukket kampen hurtigt. Gomez og Askou er vel de næste der står til en indskiftning - men håber ikke man skifter i midterforsvaret...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
mon ikke Grot skal ud efter ca 60 min.? Der ud over tror jeg ikke på vi kommer til at skifte meget medmindre det er nødvendigt...eller hvis vi skulle få lukket kampen hurtigt. Gomez og Askou er vel de næste der står til en indskiftning - men håber ikke man skifter i midterforsvaret...
- Likes 1
Comment
-
Den første halvleg var en klar opgradering i forhold til de sidste kampe. Vi sidder på kampen, dominerer midtbanen, hvad ellers var vores store problem. Vores pres fungerer fint på midtbanen og også højt på banen og gav mange bolderobringer. Også i duellerne er vi meget present.
Hvad savner er høje indlæg. Kan ikke huske at Adam kom med et eneste hidtil
Der mangler præcision i vores afleveringer Og skarphed! Luca og Grot skylder begge en scoring. Begge har brændt chancer man bare skal score på. Så de må levere nu i anden halvleg, tak"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Det positive er vi ikke rigtigt giver noget væk.. Til gengæld burde vi være foran med mindst 2Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 2
Comment
Comment