Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 30/03/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nuuuuj, Luca med kæmpe chance. Helt fri central i feltet men rammer bolden ikke rigtigt.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Enig. Jeg har boet i et østeurpæisk land i 17 år og føler mig f.eks. langt mere tryg her end i Danmark. Ikke mindst når jeg går i byen etc.

Comment

BP ser lidt småskadet ud. Ikke godt.

Comment

De der Jetsport bandereklamer er godt nok irriterende!

Comment

For vildt …
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Kæmpe chancer. Sku for ringe vi ikke får scoret der.

Comment

Når vi ikke scorer på den sidste chance der, så scorer vi seriøst aldrig…

Comment

Adam og Grot brænder kæmpe chancer
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Hold nu fast et ping-pong telt. Hvordan får vi ikke scoret?

Comment

Vi har da haft chancerne og meget store af slagsen endda, man kan kun frygte hvad de manglende scoringer kan ende i.

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                        Vi har da haft chancerne og meget store af slagsen endda, man kan kun frygte hvad de manglende scoringer kan ende i.
                        Ja, det er set før og også taget vores tynde bænk i betragtning. Men lad os krydse hvad der krydses kan, for at vi hiver de 3 point hjem.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ja, det er set før og også taget vores tynde bænk i betragtning. Men lad os krydse hvad der krydses kan, for at vi hiver de 3 point hjem.
                          Der er heldigvis 45 plus det løse endnu, men ja, bænken er der ikke mange opgraderinger på.

Comment

meget lige første halvleg. Horsens overfalder os nærmest det først minut til halvlandet. Derefter sidder vi på spillet det næste kvarter-ish...uden rigtigt at blive farlige - syntes der var en del lange bolde frem uden man var i nærheden af at ramme en medspiller.

Derefter kommer horsens bedre med i en periode, og så er det som om vi skruer lidt op for tempoet - og det gør vi vinder overhånden igen...syntes vi skaber for lidt - men der har været nogle store chancer som vi burde have scoret på, efter vundne bolde langt fremme på banen. Syntes stadig Luca ser ud til at kæmpe med det - første touch sidder ikke lige som det skal. Ejdum er heller ikke oppe at ringe endnu, men det ser da lidt bedre ud.

Generelt en halvleg hvor begge hold har udvist stor respekt for modstanderen - spillet lidt med håndbremsen trukket. Vi skaber for lidt - og burde alligevel have ført

Comment

Jeg ved ikke om jeg synes at vi spiller vildt godt, men det på chancer fortjener vi da i den grad at føre. Jeg føler lidt vi skal have et mål i løbet af de næste 15-20 minutter, for vi kommer jo nok til at skifte os en del dårligere når der kommer udskiftninger

Comment

Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg

Alternativ se det i Brave-browseren. Auto-blokerer reklamer
                                Brave browser. Aldrig hørt om dens

Comment

Working...
                                X