Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Hvidovre IF - OB 14/03/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Bedste mand var Myhra, siger en del. Mærkværdige udskiftninger og der virker ikke til at være hverken hoved eller hale i det vi foretager os. Den er altså helt gal. Der er så mange ting, som ikke spiller og det bliver udstillet big time når/hvis vi rykker op. Der skal mange forstærkninger til og en bedre træner, hvis vi skal overleve i Superligaen.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

9p plus bedre målscore
      ja - fik rettet mig selv

Comment

Det er jo tragisk næsten
        yaya bojang bliver sat ind som midtbane????
        han har dårligt spillet 1 minut i sæsonen og vi har en spiller som William Martin på bænken.
        man skaber dårligt 5 sammenhængende afleveringer som fører til et spilgennembrud…..

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Søren Krogh har ingen begreb om hverken startelver eller udskiftninger. Det er nøjagtigt som foråret i Superligaen.

Det havde været bedre at tabe 3 og vinde 3 end at spille 6 uafgjorte i træk. Og udtrykket er decideret håbløst. Min skepsis overfor SK forbliver intakt.

MvH ChrisOB
          Jeg synes simpelthen, at TB slipper for billigt herinde, men ellers enig

Comment

Horsens og Fredericia vinder. Så har vi nu kun 9 point til nummer to og tre. Den her runde var en taberrunde for os. Og i hensigt af vores forfatning i de sidste uger bliver bekymret
            SK er en rigtig fin fyr men forstår ikke mere hans beslutninger.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Kunne ikke se kampen i dag, så det er da rart at læse med herinde og se at vi spillemæssigt vendte den dårlige stime, lol.

Det virker i øvrigt efterhånden til at være en tendens at vi bliver dårligere, jo længere hen vi kommer i kampen

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Jeg synes simpelthen, at TB slipper for billigt herinde, men ellers enig
                det er jo altid træneren der står først for. Ham der udtager holdet, sætter start 11 og foretager udskiftningerne. Og det virker generelt ikke til SK har alt for godt styr på nogle af de ting.

Men pilen peger da i den grad også på TB. Jeg syntes det virker til de spillere han har hentet har noget kvalitet. Han har bare hentet for få...

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  Kunne ikke se kampen i dag, så det er da rart at læse med herinde og se at vi spillemæssigt vendte den dårlige stime, lol.

Det virker i øvrigt efterhånden til at være en tendens at vi bliver dårligere, jo længere hen vi kommer i kampen
                  der kom en lille opblomstring efter Grot kom ind - og Ejdum gik ned på midten og Grubbe ud. Der lignede det vi havde overtaget.

Så tog man Mickelson ud...hvorfor? Og derefter blev det til meget meget lidt. Men jeg tror ikke vi blev dårligere i løbet af kampen - vi var dårlige hele tiden...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er jo altid træneren der står først for. Ham der udtager holdet, sætter start 11 og foretager udskiftningerne. Og det virker generelt ikke til SK har alt for godt styr på nogle af de ting.

Men pilen peger da i den grad også på TB. Jeg syntes det virker til de spillere han har hentet har noget kvalitet. Han har bare hentet for få...
                    Det er jo også TB, der tror på, at SK kan kompensere for en trup, der er forkert sammensat.

Comment

JRG gav virkelig et godt første indtryk. Specielt hvis han er langt fra topform. Myhra reddede os idag.

Men for helvede hvor er det usammenhængende og spillet med bolden er langt fra superligaen værdigt

Comment

Bliver William Martin straffede for at spille dårligt i Hillerød eller hvad, lige pludselig får han kun 7 minutter mod Kolding og i dag kommer Bojang ind før ham, vi har et trænerteam som ikke ved hvad de skal gøre og det kan komme til at koste os meget dyrt. Vi er 9 point foran nu og hvis vi skal spille mod Horsens eller Fredericia i den første kamp i slutspillet, så kan det være vi kun er 6 point foran lige pludselig

Comment

Det er jo også TB, der tror på, at SK kan kompensere for en trup, der er forkert sammensat.
                          altså du skal ikke overbevise mig - jeg er på ingen måde stor TB fortaler

MEN jeg syntes som sagt han har lavet nogle fornuftige handler, dem han har lavet og det vil være vanvittigt hvis vi skal til at finde ny sportsdirektør en gang til.

Men han kunne jo starte med at rette op på den første fejl han begik - at holde fast i Krogh...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså du skal ikke overbevise mig - jeg er på ingen måde stor TB fortaler

MEN jeg syntes som sagt han har lavet nogle fornuftige handler, dem han har lavet og det vil være vanvittigt hvis vi skal til at finde ny sportsdirektør en gang til.

Men han kunne jo starte med at rette op på den første fejl han begik - at holde fast i Krogh...
                            Nej - det er bare frustrationerne, der har taget over Er også okay med de indkøb, han har gjort, men den midtbane........det er sgu for sløjt.

Comment

Det er godt nok ikke nemt at pege på nogle i den trup, som man med tryghed kan bygge holdet op omkring i næste sæson.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Nej - det er bare frustrationerne, der har taget over Er også okay med de indkøb, han har gjort, men den midtbane........det er sgu for sløjt.
                                svært at være uenig.

Om det er manglen af Bonde og Manneh der påvirker Ejdum ved jeg ikke, men han er også bare milevidt fra sit niveau i efteråret, og så bliver det sgu også svært.

Og så er det fint man er glad for Grubbe - men han er da på ingen måde starter. Solid bredde spiller - god at skifte ind den sidste halve time - men mere har jeg sgu svært ved at se det skal blive til

Comment

Working...
                                X