Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Har de seriøst kigget på billederne på storskærmen og ændret dommen? Skandale hvis det er rigtigt

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
      Hånd på bolden af Bürgy eller hvad? Det er det eneste der kan være tale om, for kan intet andet galt se.
      Ja, det er det Hobro klagede over og også det eneste jeg kan se skulle være årsagen. Men den kommer godt nok sent den kendelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Ja, det er det Hobro klagede over og også det eneste jeg kan se skulle være årsagen. Men den kommer godt nok sent den kendelse.
        Jeg tror muligvis dommen er god nok. Men at de tager SÅ lang tid om at dømme den, det virker noget suspekt

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg tror muligvis dommen er god nok. Men at de tager SÅ lang tid om at dømme den, det virker noget suspekt
          Dommen er sikkert god nok, men at den er omstødt efter et kig på storskærmen på stadion er helt absurd. Kæmpe amatør show.

Comment

Slet.
            ​​​
            Last edited by Mhjortebjerg; 02-03-2025, 15:34.
            Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

Dommen er sikkert god nok, men at den er omstødt efter et kig på storskærmen på stadion er helt absurd. Kæmpe amatør show.
              Jeg er rørende enig. Det er en kæmpe skandale.

Comment

Nååå hvor spille de kedeligt. Hvad er der sket over vinteren…hjemmebane mod Hobro !

Comment

Spørgsmålet er vel om man overhovedet gider at indklage den. DBU sætter en ære i ikke at anderkende fejl i Trump-ske dimensioner.
                  Fas est et ab hoste doceri.

Comment

nuuuuuuuuuuj pæn chance

Comment

Lucaaaaaaaaa!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Luucaaaaaaa

Comment

Jeg venter med at glæde mig, til vi går til pause og den stadig står 1-0. De kan nå at ændre den endnu

Comment

Endelig! Det kan Uslu ikke tage fra os.

Comment

Godt indlæg af Adam Sørensen. god first timer af Luca, faktisk en god redning også, men Luca er hurtig over den :)

Comment

Ja tak!

Comment

Working...
                                X