Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Hillerød-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nå så er vi igang. Kønt var det ikke og trænerteamet kan ikke være tilfredse.
    Nåjå, hvis man henter et point på udebane mod et hold som er er "stor mundfuld" så er trænerteamet måske ret tilfreds...
    Tænker mere på vores medrejsende fans som viste en klasse indsats som godt kunne ikke være meget tilfreds.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Slut. En fin aktion af Tom og Leeriy gav os et point. Ellers var der ikke mange ægte chancer vi havde.
      Og forsvarsproblemerne er stadig de samme. Hvis vi vil har mere stabilitet i vores spil så skal Owusu og Ejdum tage 8er positionerne.
      Vores spilide er limiteret. "Spil den til Luca så snart som muligt" er bare ikke nok, er for let at lukke ned for modstanderen og duer overhoved ikke hvis vi rykker op i Superligaen igen. Er virkelig skuffet om den manglende udvikling i vores spil, udviklinger viser ja mere bagud end fremad. Det er helt sikker er problem at Bonde er ude og TB hentede ikke en erstatning men man skal vel også efterspørge hvad trænerteamet gør der i det daglige arbejde med spillere og hvornår der vil komme resultater i hensigt udviklingen af spillestilen
      Søren Krogh så glad ud efter slutfløjt. Håber det var fordi pinslerne var overstået og ikke fordi han var tilfreds med hverken spil eller resultater.

Personligt synes jeg det var en jammerlig kamp fra OB’s side. Men jeg har måske for høje ambitioner på OB’s vegne?.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Søren Krogh så glad ud efter slutfløjt. Håber det var fordi pinslerne var overstået og ikke fordi han var tilfreds med hverken spil eller resultater.

Personligt synes jeg det var en jammerlig kamp fra OB’s side. Men jeg har måske for høje ambitioner på OB’s vegne?.
        Hvis det er for høje forventninger at dominere en klub med er spillerbudget omkring 5 millioner mens vi ligger til det tidoblede så har du måske for høje forventninger... ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Hvis det er for høje forventninger at dominere en klub med er spillerbudget omkring 5 millioner mens vi ligger til det tidoblede så har du måske for høje forventninger... ;-)
          Er et spillerbudget det en trups styrke skal måles på?

Comment

Det har du helt sikkert. OB fans er jo skeptiske som altid og komplet urealistiske.
            Tænk på kulturen og sammenhængskraften. Vi buldrer derudaf.

Jeg nøjes med at notere 1 point på kontoen. Spillet kan jeg ikke bruge til noget. Det må blive bedre i løbet af foråret.

Comment

Ha ha ;-) ja det har jeg nok, men jeg er også så gammel, så jeg har været med helt tilbage fra dengang OB var en klub med ambitioner.

Noget helt andet:
              Var det iøvrigt Ikke lidt specielt at Alexander Zorninger så kampen på udeholdets fantribune sammen med OB’s fans. Jeg ved godt at manden er arbejdsløs og fodboldinteresseret, men alligevel? Mon ikke Troels Bech kunne have skaffet ham nogle VIP-billetter, hvis han havde spurgt sin gamle sportschef pænt ;-)

Comment

Ha ha ;-) ja det har jeg nok, men jeg er også så gammel, så jeg har været med helt tilbage fra dengang OB var en klub med ambitioner.

Noget helt andet:
                Var det iøvrigt Ikke lidt specielt at Alexander Zorninger så kampen på udeholdets fantribune sammen med OB’s fans. Jeg ved godt at manden er arbejdsløs og fodboldinteresseret, men alligevel? Mon ikke Troels Bech kunne have skaffet ham nogle VIP-billetter, hvis han havde spurgt sin gamle sportschef pænt ;-)

Måske en upopulær ytring, men jeg ville elske at se Zorninger i OB

Comment

Er med på det “hold”, der er bekymret for vores midtbane. Jeg forstår ikke vores tilgang til det i transfervinduet. Der skulle have været hentet en.

Er glad for det ene point, det var fortjent nok, men vi kunne også være kommet bagud 2-0 på en omstilling, der var Hillerød gode til at ramme hinanden nogen gange. Omvendt så kunne vi holde bolden meget længere omkring deres felt end omvendt.

Efter kampen i dag er jeg fortrøstningsfuld i forhold til at rykke op, men tvivler på vi har 14 points forspring til nummer 3, når sæsonen er slut, det bliver mindre.

Et superligahold, det har vi ikke.

Comment

Noget helt andet:

Ved at han følte sig meget tryg i Danmark så måske han er her på ferie. Men ville ikke klage hvis han udvikler interesse for OB ...
                    - Norbert Elgert -

Comment

Nåjå, hvis man henter et point på udebane mod et hold som er er "stor mundfuld" så er trænerteamet måske ret tilfreds...
                      Tænker mere på vores medrejsende fans som viste en klasse indsats som godt kunne ikke være meget tilfreds.
                      Lidt ydmyghed skader vel ikke udadtil, så længe Krogh internt selvfølgelig giver udtryk for, at der selvfølgelig forventes en sejr. Hvad skulle han sige? "Hillerød er et amatørhold, som jeg selvfølgelig forventer at vi kører rundt på røv og albuer gennem 90 min."? Hillerød har en klar fordel i deres hjemmebane og et klart koncept. Kunne det tænkes at Krogh godt ved, at han står med en svækket trup, som han selv er usikker på? Jeg havde dog også truffet andre valg end ham. William Martin er ikke stærk nok som 8'er på det her niveau endnu. Han mangler noget kø'ma', som Tonny havde sagt. Jenner er ikke angriber og Grubbe er maksimalt 6'er. Der er ikke mange offensive visioner i ham. Jeg synes mere det er Bech der har svigtet ved ikke at hente den erstatning, som man selv åbnede op for, da Bonde blev skadet.

Comment

Jeg forstår mest af alt bare ikke hvorfor man er så bange for at spille Juul-Sandberg i sådan en kamp. Jeg har sjældent set en spiller med så rædderlige stats som Grubbe. Offensivt har han på 3 sæsoner ikke præsteret mål, assist eller 2. assist, han har præsteret en gennembruds aflevering, hans afleveringsprocent ligger generelt i bunden selvom han er defensiv spiller, han skraber bunden i forhold til succesfulde afleveringer på modstandernes banehalvdel og han ligger også i bunden når det kommer til defensive stats som clearinger, blokeringer, tacklinger og vundne dueller.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Det kunne man håbe, men mon ikke at de mest sandsynlige ændringer til næste kamp hedder Grubbe og Leroy på midten på bekostning af Juul-Sandberg og William Martin og måske Don D. på toppen på bekostning af Jenner?
                          Don D var da helt væk, så det håber jeg da ikke.
                          nu så jeg ikke første halveg, så skal ikke kunne sige om Jenner var endnu værre, men Don D kom ind med 1 semigod aktion, hvor han søger efter afslutningen med venstre benet, men må aflevere den videre. Ellers var det afleveringer ud i luften og driblinger ud af banen. Tydeligt han har lænet sig tilbage og afventet et klubskifte, og nu har et fysisk efterslæb.
                          Ellers var indtrykket i den 2. Halveg jeg så, at man manglede den sidste kvalitet. Vi var meget dominerende og Hillerød havde svært ved at holde i bolden, og var også nødsaget til at trække nødbremsen. Havde vi kunne spille sådan igennem hele kampen, så var sejren kommet i land i sikker stil. Det er bare for dårligt vi ikke kunne svinge os op til det, for bedre var vi altså heller ikke i 2. Halveg. Det er det mindste vi kan forvente at os.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Don D var da helt væk, så det håber jeg da ikke.
                            nu så jeg ikke første halveg, så skal ikke kunne sige om Jenner var endnu værre, men Don D kom ind med 1 semigod aktion, hvor han søger efter afslutningen med venstre benet, men må aflevere den videre. Ellers var det afleveringer ud i luften og driblinger ud af banen. Tydeligt han har lænet sig tilbage og afventet et klubskifte, og nu har et fysisk efterslæb.
                            Ellers var indtrykket i den 2. Halveg jeg så, at man manglede den sidste kvalitet. Vi var meget dominerende og Hillerød havde svært ved at holde i bolden, og var også nødsaget til at trække nødbremsen. Havde vi kunne spille sådan igennem hele kampen, så var sejren kommet i land i sikker stil. Det er bare for dårligt vi ikke kunne svinge os op til det, for bedre var vi altså heller ikke i 2. Halveg. Det er det mindste vi kan forvente at os.
                            Jamen enig, jeg prøver heller ikke at argumentere for at Don D. skal smide Jenner på bænken, men jeg tror det bliver det der kommer til at ske. Don D. har noget x faktor og jeg tror ikke at vi skal se mange dårlige kampe før SK begynder at ryste på hånden.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Jamen enig, jeg prøver heller ikke at argumentere for at Don D. skal smide Jenner på bænken, men jeg tror det bliver det der kommer til at ske. Don D. har noget x faktor og jeg tror ikke at vi skal se mange dårlige kampe før SK begynder at ryste på hånden.
                              Måske man bare skal prøve Jenner på den 10`er for at få Ejdum ned som 8`er sammen med Owusu

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Lidt ydmyghed skader vel ikke udadtil, så længe Krogh internt selvfølgelig giver udtryk for, at der selvfølgelig forventes en sejr. Hvad skulle han sige? "Hillerød er et amatørhold, som jeg selvfølgelig forventer at vi kører rundt på røv og albuer gennem 90 min."? Hillerød har en klar fordel i deres hjemmebane og et klart koncept. Kunne det tænkes at Krogh godt ved, at han står med en svækket trup, som han selv er usikker på? Jeg havde dog også truffet andre valg end ham. William Martin er ikke stærk nok som 8'er på det her niveau endnu. Han mangler noget kø'ma', som Tonny havde sagt. Jenner er ikke angriber og Grubbe er maksimalt 6'er. Der er ikke mange offensive visioner i ham. Jeg synes mere det er Bech der har svigtet ved ikke at hente den erstatning, som man selv åbnede op for, da Bonde blev skadet.
                                Søren Krogh melder ja ofte ret tilbageholdende ud og tager rollen som formaner. Synes det ville pynte at tale mere om vores styrke uden at blive arrogant. Man kunne vel godt udmelde at man som ligaens tophold går efter sejren mod Hillerød men ved at det kræver 100% koncentration fordi man spiller mod et hold som er godt indspiller og har et klart koncept.
                                Selvom holdet blev svækket i vinduet (og ser TBs ageren i vintervinduet som en flipped chance at gøre holdet mere Superliga-dygtig) så har vi stadig en trup som er langt stærkere end Hillerøds. Er meget enig i din vurdering om dagens startopstilling deler. Forstår den bare ikke
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X