Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Rangers94
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det skulle være satans, hvis jeres klubkontakt havde fået tophemmelig information fra kontraktforhandlinger, MEN:

Jeg tillader mig at drømme. Goodbye intentioner om at arbejde denne fredag - velkommen til F5-diktatur og forum-overspringshandlinger.
    Jeg elsker selv rygter, og deadline-day er juleaften for mig, så jeg har heller ikke lige fået sovet endnu, selvom jeg har været på natarbejde :D

Leave a comment:

• Loneranger
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    I er nødt til at få forbindelse til den fynske muld igen. De navne, I nævner, er meningsløse, og CE har flere gange høfligt afvist at trække i den smukke trøje nu her.

Jeg er glad for den boblende optimisme, men det må heller ikke blive skørt. Vi kommer hverken til at hente CE eller landsholdsboblere.
    Sagde du ikke noget lignende om Falk, den nuværende OB spiller?

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Det kom fra ham som er vores kontakt til klubben angående vores sponsorat, billetter, VIP-kort osv. Men jeg fik ikke spurgt, hvem han havde det fra :) Men jeg er som sagt selv skeptisk :)
    Det skulle være satans, hvis jeres klubkontakt havde fået tophemmelig information fra kontraktforhandlinger, MEN:

Jeg tillader mig at drømme. Goodbye intentioner om at arbejde denne fredag - velkommen til F5-diktatur og forum-overspringshandlinger.

Leave a comment:

• Rangers94
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Sindssyg melding at efterlade inden fyraften.

Kom det fra nogen, hvor man tænker "okay, det kan godt være", eller gik Henning fra bygningsservice lige forbi og sagde "Eriksen bliver præsenteret i morgen, mærk dig mine ord". Jeg tænker rygtets habitus afhænger lidt af kilden.
    Det kom fra ham som er vores kontakt til klubben angående vores sponsorat, billetter, VIP-kort osv. Men jeg fik ikke spurgt, hvem han havde det fra :) Men jeg er som sagt selv skeptisk :)

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    I er nødt til at få forbindelse til den fynske muld igen. De navne, I nævner, er meningsløse, og CE har flere gange høfligt afvist at trække i den smukke trøje nu her.

Jeg er glad for den boblende optimisme, men det må heller ikke blive skørt. Vi kommer hverken til at hente CE eller landsholdsboblere.

Leave a comment:

Working...
X