Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kroggaard
    replied
    For helvede, altså... Tænk, hvis miraklet sker og Troels får ham overbevist om, at OB er sagen. Jeg kan næsten ikke være i mig selv, når jeg tænker på det.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    https://fyens.dk/ob/christian-erikse...ferrygter?rss=

skulle han ind og have pølsemix eller op og snakke med Troels :)
    Han må vel snart beslutte sig for, hvor han skal spille.

De fleste klubber er snart færdige med pre-season og klar til ligastart, hvis de ikke allerede er i gang.

Hvor har han trænet den seneste måneds tid ?

Tror ikke han spiller sig selv god mht. klub og landshold, hvis en kontrakt ikke snart er på plads.

Spændende, hvad han vægter højest... liga, "udenlandseventyr", penge eller at bruge et par år med en barndomsven i Ådalen ?

Leave a comment:

• DD84
    replied
    https://fyens.dk/ob/christian-erikse...ferrygter?rss=

skulle han ind og have pølsemix eller op og snakke med Troels :)

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jammen lige præcis. OB vil også sætte rekorder som alle andre klubber. Var det ikke 5 + bonusser?

Tror ikke han ville være i nærheden af OB start 11 pt
    Han blev skiftet ind for fcn i weekenden. Han var pivringe.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Du skriver: "De nye lokale ejere mangler ikke penge og er helt afklaret med, at det tager tid (økonomisk) at rydde op efter den amerikanske familie." Det skriver du som respons på et rygte om at OB kigger på en af SjEs profiler. Det læser jeg som om du argumenterer for, at SjE qua deres ejerskab har nok økonomiske muskler til, at de ikke behøver sælge, hvis OB smider et lukrativt bud på en af deres profiler. Hvis det er en fejltolkning beklager jeg, men så forstår jeg ikke, hvad det er du vil sige med at deres nye ejere ikke mangler penge.
    Og jeg er helt med på at de sikkert ligesom de fleste andre hellere vil sælge deres profiler til udlandet end til direkte konkurrenter. Men man bestemmer jo ikke selv, hvem der lægger bud p åens spillere.

I forhold til ejerkredsen er jeg ikke i tvivl om, at du ved, hvad du snakker om. Men den artikel, du henviste til, giver bare stadigvæk ikke indtryk af at al den rigdom i baglandet smides ukritisk ind i SjE, tværtimod virker det til at en bæredygtig økonomi er helt central i deres strategi. Vi kender jo selv det med at have en velpolstret ejer, der forsøger at gøre klubben økonomisk bæredygtig. Det har ikke ligefrem været lig med forbrugsfest.
    Vi er i bund og grund enige, men det er udfordringen med det skrevne, at det kan være sværere at tolke end hvis vi sad sammen med en øl og ordnede verdenssituationen

SE har haft held med at beholde profiler ved at aktivere deres sponsornetværk flere gange (bl.a. Abena og Danfoss har begge lagt én million kroner på et tidspunkt).

De nye ejere er villige til at lægge flere penge, når forretningen er helt på ret køl igen. De er ikke interesseret i at dække underskud pga. en dårlig ledet forretning, men vil meget gerne udvikle og øge spillerbudgettet væsentligt de kommende år. Ellers har de indset, at det bliver svært at være et etableret hold i SL. Spændt på det næste regnskab

Leave a comment:

Working...
X