Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB jagter Jeppe Kjær

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    '
    Hvad nu hvis Jeppe Kjær ikke har ønsket at forlænge sin kontrakt og rent faktisk pt ikke har en kontrakt med HB Køge? Han går jo åbenlyst og bestemmer sig for en ny klub, og som 28-årig har han en chance, som han nok aldrig får igen. Naturligvis ville HB Køge nok gerne forlænge med en spiller, der var deres suveræne topscorer i sidste sæson - andet ville virke en smule mærkeligt.

    Ang. sammenligning mellem Ishak og Löffe: jo, de spiller forskellige pladser og har helt sikkert forskellige styrker og svagheder - og forskellig alder. Pointen er bare, at ingen af dem ligefrem har imponeret i udlandet. Ishak har hverken slået til Schweiske St Gallen, Köln eller Crotone (serie B), og måske er han af den type, som sikkert har et stort talent, men han har bare ikke haft mentalitet til at forlade Sverige som 18-årig. Hvis han havde vist noget, så gik Parma næppe af med ham.

    Ser man Jeppe Kjær imod Michael Ishak, så kan jeg ikke se, at der står 'mega-taber' over Jeppe Kjær eller 'kommende topscorer' over Michael Ishak. Det må handle om, hvad de kan byde ind med - også på den korte bane - og her har Kjær i hvert fald speed i fødderne og målnæse. Han vil muligvis falde igennem på teknik og fysik (selv om jeg ikke tror det sidste), men vi må se.
    Jeg forholder mig kun til, hvad der stor i artiklen. Jeg aner intet om interne trupmæssige forhold i HB Køge, desværre. Men ville da give god mening, at de ser bort fra ham, hvis han har meldt ud, at han ikke vil spille der længere.

    Min pointe er bare, at jeg langt hellere så en spiller på 21 år med erfaring fra udlandet og et prædikat som stortalent end en 28-årig 1. div. spiller. Han gjorde det dog ok med 15 ud af HB Køges 39 mål i sidste sæson.

    At Ishak ikke har bombet tocifret er ikke lige med at han er pivringe. Deres topscorer scorede kun 12 mål i sæsonen og så vidt jeg kan se, så var der mange om buddet i Crotone. Men lad os lade være med at debattere Ishak, når det er Kjær vi angiveligt vil have.

    Grundliggende er jeg bare enormt skuffet over, at vi ikke stiler højere. Men henter vi Kjær som reserve og som joker samtidig med, at vi henter er et "navn", så er jeg godt tilfreds. Jeg frygter bare, at Kjær kan blive eneste angrebsforstærkning....

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
      Jeg forholder mig kun til, hvad der stor i artiklen. Jeg aner intet om interne trupmæssige forhold i HB Køge, desværre. Men ville da give god mening, at de ser bort fra ham, hvis han har meldt ud, at han ikke vil spille der længere.

      Min pointe er bare, at jeg langt hellere så en spiller på 21 år med erfaring fra udlandet og et prædikat som stortalent end en 28-årig 1. div. spiller. Han gjorde det dog ok med 15 ud af HB Køges 39 mål i sidste sæson.

      At Ishak ikke har bombet tocifret er ikke lige med at han er pivringe. Deres topscorer scorede kun 12 mål i sæsonen og så vidt jeg kan se, så var der mange om buddet i Crotone. Men lad os lade være med at debattere Ishak, når det er Kjær vi angiveligt vil have.

      Grundliggende er jeg bare enormt skuffet over, at vi ikke stiler højere. Men henter vi Kjær som reserve og som joker samtidig med, at vi henter er et "navn", så er jeg godt tilfreds. Jeg frygter bare, at Kjær kan blive eneste angrebsforstærkning....
      Tror nu nok vi stiler højere. Det er højest sandsynligt derfor at der ikke er signet nogen endnu

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tror nu nok vi stiler højere. Det er højest sandsynligt derfor at der ikke er signet nogen endnu
        Jeg håber, at du har ret. Vi skal snart lykkes med at finde en god og stabil angriber, der sæson efter sæson kan levere varen. Det er ikke holdbart med hovsaløsninger og lottokuponer som Bodul.

        Comment


          #19
          Den positive tilgang: Jeppe Kjær minder lidt om en ung Søren Frederiksen. En mand der står på det rette sted.

          Den negative: Det er utroligt, at OB skal lede på de hylder. Kun tre år om at blive en ussel bundklub. Det er alligevel imponerende dårligt.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
            Jeg forholder mig kun til, hvad der stor i artiklen. Jeg aner intet om interne trupmæssige forhold i HB Køge, desværre. Men ville da give god mening, at de ser bort fra ham, hvis han har meldt ud, at han ikke vil spille der længere.

            Min pointe er bare, at jeg langt hellere så en spiller på 21 år med erfaring fra udlandet og et prædikat som stortalent end en 28-årig 1. div. spiller. Han gjorde det dog ok med 15 ud af HB Køges 39 mål i sidste sæson.

            At Ishak ikke har bombet tocifret er ikke lige med at han er pivringe. Deres topscorer scorede kun 12 mål i sæsonen og så vidt jeg kan se, så var der mange om buddet i Crotone. Men lad os lade være med at debattere Ishak, når det er Kjær vi angiveligt vil have.

            Grundliggende er jeg bare enormt skuffet over, at vi ikke stiler højere. Men henter vi Kjær som reserve og som joker samtidig med, at vi henter er et "navn", så er jeg godt tilfreds. Jeg frygter bare, at Kjær kan blive eneste angrebsforstærkning....
            Jeg vil nu hellere bare have en spiller der giver 100 % for holdet.

            Så er det i min optik fløjtende ligegyldigt om han er 28 eller 21.

            Comment


              #21
              Nu har jeg aldrig set Jeppe Kjær spille, men den lille detalje skal bestemt ikke afholde mig fra at mene vi skal hente ham.

              En af de 2-3 største angrebsprofiler i 1. division kan sagtens begå sig på et superligahold, der kun har mellem 0 og 1 angriber, alt efter hvordan Bodul vurderes.......uden at vide det, tror jeg ikke, at han er dårligere end nogen af dem vi havde sidste år og så er det fint i forhold til vores ingen penge.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tror nu nok vi stiler højere. Det er højest sandsynligt derfor at der ikke er signet nogen endnu
                eller også udfordrer de Dbu om det nu også er rigtigt at man principielt kan få en ny spiller godkendt 10 min før kampstart

                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Åhhhh hvor er du da bare en gammel sur mand. Tør da slet ikke tænke på dit humør hvis taber i aften
                  Kun en tåbe tror på sejr i aften og jeg er træt af at tåbe er indbegrebet af at være OB-fan jeg kan simpelthen ikke fatte at der ikke er skrevet under med en angriber eller to i den forgangne uge. Et nederlag til FCV som er det mest sandsynlige, vil sætte os alvorligt efter andre eventuelle nedrykningskandidater allerede i runde 2...

                  Comment


                    #24
                    Synes det vil være kanon... Håber virkelig vi napper ham...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Trods han har status af 1. div. spiller i en alder af 28, synes jeg faktisk han ville være et spændende køb... Helt sikkert en forstærkning! Men stort set alle angribere er jo en forstærkning pt... Vi har kun en angriber i truppen... Hr. Greve... Jeg vælger at ignorere Bodul, han gør mig sgu nedtrykt...

                      Comment

                      Working...
                      X