Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Identitetsprojektet: Midtvejsstatus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg var faktisk ikke klar over at man skulle være dette. Jeg havde kun et lille sponsorat der jeg blev valgt ind og det blev der aldrig spurgt ind til.
    Men er det ikke fair nok?
    Hmmm... synes det begrænser meget og forstår ikke hvorfor det er et krav.

Jeg er ikke så ofte på stadion mere da det meste af mit arbejde er i udlandet. Har dog bidt i det sure æble og betalte for flere tv-abonnementer, så jeg kan streame og se samtlige af vores kampe.

Vi uden sæsonkort, men en livslang kærlighed til klubben, skal vel også have en stemme i identitetsprojektet eller ? !

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Det er selvfølgelig helt fint, at man skal have sæsonkort. Idioter finder altid noget at dyrke :).

Hvad dyrker du ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg er ikke så ofte på stadion mere da det meste af mit arbejde er i udlandet. Har dog bidt i det sure æble og betalte for flere tv-abonnementer, så jeg kan streame og se samtlige af vores kampe.

Vi uden sæsonkort, men en livslang kærlighed til klubben, skal vel også have en stemme i identitetsprojektet eller ? !
        Det kan man sagtens argumentere for også. Ved ikke hvorfor at det er blevet et krav

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Har du prøvet at række ud og høre om du må være med?

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Har du prøvet at række ud og høre om du må være med?
            Nej, men det vil jeg gøre, tak

Comment

Man skal have sæsonkort, fordi man skal være en fast del af kulturen omkring OB og rent fysisk komme på stadion. Det betyder noget.

Og inden idioten hyler. Man er præcis en lige så fin fan, fordi man ser kampene fra udlandet. Det giver bare ikke mening at være en del af et identitetsråd, når man ikke har sin faste gang på stadion.

Comment

Working...
              X