Oprindeligt indsendt af Galamush
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart vinter 2024/2025 tråden
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvor er det dog jammerligt. Tror sgu det bliver et langt forår.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Men vi fører alligevel 1-0 men hold kæft en ringe modstander det er jo nærmest gå tempo
Nico bliver så imens jeg sidder og skriver snydt på det groveste og Stjernan udligner på det eneste de har haft. Nico har generelt stået lidt svagt i billedet med dårlige afleveringer som har ført til blodtab, som ikke burde forekomme. Også en sjov detalje han spiller højre back og McCoy på venstre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvor er det dog jammerligt. Tror sgu det bliver et langt forår.
Jeg er helt med på at vi stiller med et halvt akademi-hold, men jeg har svært ved at se hvad det er Søren Krogh vil. Vi får et middelmådigt Islandsk hold til at pille os stille og roligt fra hinanden.
Men der er jo en grund til vi spiller i NordicBet ligaen.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Men vi må have sparet en masse penge.
Jeg er helt med på at vi stiller med et halvt akademi-hold, men jeg har svært ved at se hvad det er Søren Krogh vil. Vi får et middelmådigt Islandsk hold til at pille os stille og roligt fra hinanden.
Men der er jo en grund til vi spiller i NordicBet ligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægDer må simpelthen være sygdom i det meste af truppen, ellers giver det ikke mening med det spil vi leverer. Mange af spillerne er jo helt ved siden af sig selv i første halvleg.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment