Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart vinter 2024/2025 tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Ved vi hvorfor Bürgy ikke er med?
    Sygdom ifgl FS

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Ved vi hvorfor Bürgy ikke er med?
      Jeps .. han er syg og har været det et par dage

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Hvor er det dog jammerligt. Tror sgu det bliver et langt forår.

Comment

Ja, Stjarnan er super ringe, spiller i gåtempo mm. Men de kunne da lige så nemt som ingenting spille os tynde og udligne. Det siger vidst en del om vores formåen..

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            det er håbløst og dårlig ledelse at man ikke henter ordentlige spiller ind. Men de vil måske gerne være historiske som den klub med flest penge og størst forspring ved vinterpausen som misser en oprykning.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Men vi fører alligevel 1-0 men hold kæft en ringe modstander det er jo nærmest gå tempo
              Ja de er guf for det vi gerne vil. De spiller langsomt, men insisterer på at ville spille ud nedefra. Det giver mange farlige bolderobringer højt på banen, og var også måden vi fremtvang vores scoring.

Nico bliver så imens jeg sidder og skriver snydt på det groveste og Stjernan udligner på det eneste de har haft. Nico har generelt stået lidt svagt i billedet med dårlige afleveringer som har ført til blodtab, som ikke burde forekomme. Også en sjov detalje han spiller højre back og McCoy på venstre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Men vi må have sparet en masse penge.

Jeg er helt med på at vi stiller med et halvt akademi-hold, men jeg har svært ved at se hvad det er Søren Krogh vil. Vi får et middelmådigt Islandsk hold til at pille os stille og roligt fra hinanden.
                Men der er jo en grund til vi spiller i NordicBet ligaen.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Men vi må have sparet en masse penge.

Jeg er helt med på at vi stiller med et halvt akademi-hold, men jeg har svært ved at se hvad det er Søren Krogh vil. Vi får et middelmådigt Islandsk hold til at pille os stille og roligt fra hinanden.
                  Men der er jo en grund til vi spiller i NordicBet ligaen.
                  Enig. Nico har været svagest af alle. Nu er han endda på højre back, hvor han burde være bedre. Men jeg har sagt det før: han er overvurderet af mange. Han er ekspert i at løbe bolden frem. Stå på den og spille den bagud.

Comment

Håber der bliver skiftet lidt ind til 2.halvleg så vi bliver stærkere.

Comment

Der må simpelthen være sygdom i det meste af truppen, ellers giver det ikke mening med det spil vi leverer. Mange af spillerne er jo helt ved siden af sig selv i første halvleg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Der må simpelthen være sygdom i det meste af truppen, ellers giver det ikke mening med det spil vi leverer. Mange af spillerne er jo helt ved siden af sig selv i første halvleg.
                        Det er der også... flere er også ude af samme grund.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Lad os håbe de bliver klar til 1. kamp.

Comment

Nu kigger jeg ikke med, men hvordan gør Grubbe det ?

Leif fra FS har omtalt ham meget positivt i de sidste par podcasts fra FS.

Comment

Det er svært at sige. Jeg synes umiddelbart det ligner en meget rodet kamp med tjubang bold på et relativt lavt niveau.

Comment

Bla. spiller vi med BP på toppen lige nu.

Comment

Working...
                                X