Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - EFB 26.10.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Fed 1. halvleg - 2. halvleg not so much. Gad vide, hvor stor betydning Bonde har for os. Synes han er en grå mus, laver sjældent noget fedt eller iøjnefaldende, men hvem ved om han har en betydning for os, det er jeg ikke ekspert nok til at vurdere. Han er hverken fugl eller fisk, ingen gattuso eller pirlo, ikke god ikke dårlig, hvad er han? Han er i hvert fald ikke én, jeg tager på stadion i spænding for at se, og det er egentlig en skam.
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
      Fed 1. halvleg - 2. halvleg not so much. Gad vide, hvor stor betydning Bonde har for os. Synes han er en grå mus, laver sjældent noget fedt eller iøjnefaldende, men hvem ved om han har en betydning for os, det er jeg ikke ekspert nok til at vurdere. Han er hverken fugl eller fisk, ingen gattuso eller pirlo, ikke god ikke dårlig, hvad er han? Han er i hvert fald ikke én, jeg tager på stadion i spænding for at se, og det er egentlig en skam.
      Jeg kan næppe forestille mig at han bliver fast mand næste år. Eller det håber jeg ikke. For vi skal have noget mere kvalitet ind for at klare os i superligaen..
      Men Trybull har det som en fisk i vandet på den diamant 6`er og Ejdum lige så på den 10`er. Men Manneh og Bonde bør nemt kunne erstattes med bedre 8`ere

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg kan næppe forestille mig at han bliver fast mand næste år. Eller det håber jeg ikke. For vi skal have noget mere kvalitet ind for at klare os i superligaen..
        Men Trybull har det som en fisk i vandet på den diamant 6`er og Ejdum lige så på den 10`er. Men Manneh og Bonde bør nemt kunne erstattes med bedre 8`ere
        Synes Bonde gøl r der fint. Har er nu mere i en vandbærer-rolle ved siden af en mere og mere opblostrende Ejdum. Men Bonde er en god balancespiller som lukker hullene. Han spiller ikke særlig iøjnefaldende men effektiv og er nu meget vigtigt for holdet.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #64
          Første halvleg var fremragende. Det bedste vi har præsteret i år. Trybull var vild og både Owusu, Nico og Ejdum var rigtig gode!
          Jeg lagde ekstra mærke til Bonde i dag og især hans boldomgang, efter han har fået lidt kritik i SFÅ.
          Synes han spiller fint. Han bruger konsekvent 2 boldberøringer. Tæmning - aflevering. Og på den måde holdt han især i 1. halvleg spillet flot i gang. Jeg synes ikke at han er hverken er langsom eller varmer bolden når vi er i boldbesiddelse i dag. Han kommer også til noget der ligner årets største chance (afbrænder!) i starten af kampen, hvor han blæser et indlæg over mål, fuldstændig upresset i det lille felt
          Til gengæld er han ikke ret hurtig, ISÆR ikke når han skal løbe defensive løb. Der er han altså ikke ret god, så Halleluja for Trybull i dag

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Synes Bonde gøl r der fint. Har er nu mere i en vandbærer-rolle ved siden af en mere og mere opblostrende Ejdum. Men Bonde er en god balancespiller som lukker hullene. Han spiller ikke særlig iøjnefaldende men effektiv og er nu meget vigtigt for holdet.
            Ikke mange af vores kampe jeg ser helt, men var på stadion i går. Der synes jeg Bonde gør det fint eller fint nok i hvert fald. Han er god til at afvikle sine afleveringer hurtigt og sikkert på grund af sine fine teknik. Han har også rutinen til lige at tage “temperaturen” på, om der skal spilles frem eller til siden eller tilbage. Jeg tror han er vigtig for os i år. Når det er sagt, så kan jeg godt se udfordringerne på sigt. Der er ikke meget fart og fysik. Frygter han bliver defensivt for tynd, hvis vi skal spille fast på et højere niveau.

            Nu er der en del, der har nævnt Bourhane fra Esbjerg, som en vi burde kigge nærmere på. Prøvede at holde lidt øje med ham. Jeg må sige, jeg er enig. Han var godt nok sikker på bolden og var god til at ligge nogen konstruktive afleveringer. På mig virkede han bedre end både Manneh og Bonde i går.

            Comment


              #66
              Man bør vel også huske at fremhæve Mads Lyng i dag. Er han ikke master for dødboldene? Det er dem der vinder kampen igår.
              klasse med et veltempereret venstrebensindlæg af Nico og endnu mere klasse af Ejdum.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge;n352726[B
                ]Første halvleg var fremragende. Det bedste vi har præsteret i år[/B]. Trybull var vild og både Owusu, Nico og Ejdum var rigtig gode!
                Jeg lagde ekstra mærke til Bonde i dag og især hans boldomgang, efter han har fået lidt kritik i SFÅ.
                Synes han spiller fint. Han bruger konsekvent 2 boldberøringer. Tæmning - aflevering. Og på den måde holdt han især i 1. halvleg spillet flot i gang. Jeg synes ikke at han er hverken er langsom eller varmer bolden når vi er i boldbesiddelse i dag. Han kommer også til noget der ligner årets største chance (afbrænder!) i starten af kampen, hvor han blæser et indlæg over mål, fuldstændig upresset i det lille felt
                Til gengæld er han ikke ret hurtig, ISÆR ikke når han skal løbe defensive løb. Der er han altså ikke ret god, så Halleluja for Trybull i dag
                SK (og mange andre) er enig i din betragtning https://fyens.dk/sport/noget-af-det-...6534c65b41a-12

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #68
                  OB saver Esbjerg over i 1. halveg, der vel burde være endt i 4 eller 5 scoringer. Et par mærkelige dommerkendelser, bla det manglende straffe på Deedson, hvorfor skulle han lade sig falde?, han kunne trille bolden i mål i næste berøring. Kan ikke se om bolden tager Ivancevic skulder eller overarm, er det overarmen er der klart straffespark. Lige netop Ivancevic lider lidt under SK manglende evne til at holde sine reserver varme, underligt han ikke får flere minutter, han gør det fint.
                  det fleksible 442 system er helt klart det der bør indskrives i OBs strategi, ikke det håbløse 433 system, som giver en fribillet til holdet for meget. Langt bedre med 2 angribere og så nogle 8ere der kommer frem på skift. Der skabes tonsvis af chancer, omend man naturligvis ikke kan score på dem alle, det kræver kvalitet at score, igår så vi den manglende hos både Bonde, Manneh og Fenger foran mål. De skal altså score.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                    OB saver Esbjerg over i 1. halveg, der vel burde være endt i 4 eller 5 scoringer. Et par mærkelige dommerkendelser, bla det manglende straffe på Deedson, hvorfor skulle han lade sig falde?, han kunne trille bolden i mål i næste berøring. Kan ikke se om bolden tager Ivancevic skulder eller overarm, er det overarmen er der klart straffespark. Lige netop Ivancevic lider lidt under SK manglende evne til at holde sine reserver varme, underligt han ikke får flere minutter, han gør det fint.
                    det fleksible 442 system er helt klart det der bør indskrives i OBs strategi, ikke det håbløse 433 system, som giver en fribillet til holdet for meget. Langt bedre med 2 angribere og så nogle 8ere der kommer frem på skift. Der skabes tonsvis af chancer, omend man naturligvis ikke kan score på dem alle, det kræver kvalitet at score, igår så vi den manglende hos både Bonde, Manneh og Fenger foran mål. De skal altså score.
                    Helt enig. Vi får også meget mere ud af Trybull og Ejdums kvaliteter i 4-4-2.
                    Bonde og især Manneh har begge stor plads til forbedring. Vores backs synes jeg også kommer bedre til deres ret i 4-4-2.

                    Comment


                      #70
                      En kvalitets-8er, en supplerende offensivspiller, en midterforsvarer til start-11eren (givet Slots er fortid).

                      Dét ville være et realistisk ønske.

                      Jeg er tilfreds med vores backs, men vi kunne naturligvis også bruge en venstrebenet back som backup.
                      Last edited by Jungledyret; i dag, 10:42.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        En kvalitets-8er, en supplerende offensivspiller, en midterforsvarer til start-11eren (givet Slots er fortid).

                        Dét ville være et realistisk ønske.

                        Jeg er tilfreds med vores backs, men vi kunne naturligvis også bruge en venstrebenet back som backup.
                        Jeg er på holdet der synes Nico gør det supergodt som vb i NB-ligaen men vi får brug for en der kan komme til indlæg fra baglinjen uden at skulle dreje sig rundt om sig selv når vi kommer i SL igen. Så må vi løse problemet med Nico/Uwuso på hb hvis der ikke er plads til dem begge. Cf tænker jeg BP må tage rollen som 3. valg i næste sæson hvis han bliver hos os (han er uden tvivl god for truppen) Der skal en ny ind hvis ikke Slots forlænger.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #72
                          Det var en god kamp i går. Ejdum er virkelig fremragende og Trybull er den hardhitter som enhver hold skal have. Jeg glæder meg allermest over at vi kom igen efter et tidlig mål imod os. Holdet viste karakter og det er det et OB hold skal have.
                          Vi har to resterende kampe før den næste landskamppause. To kampe mod FC Fredericia og mod AC Horsens, vores nærmeste forfølgere. Det er i disse to kampe hvor vi kan fastslå hierakiet i 1. Division for alvor. Vi skal vise dem, at vi er urørlig i toppen af ligaen og at vi er det hold som fortjener at spille superligaen i næste sæson. Vis den rette indstilling og mindsæt og naturligvis også den fornødne kølighed i afslutnigerne og viljen til at forsvare som en enhed, som et mandskab. Jeg glæder mig til de næste kampe.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            En kvalitets-8er, en supplerende offensivspiller, en midterforsvarer til start-11eren (givet Slots er fortid).

                            Dét ville være et realistisk ønske.

                            Jeg er tilfreds med vores backs, men vi kunne naturligvis også bruge en venstrebenet back som backup.
                            Nico og Leeroy gør det fremragende men alligevel skal der ske noget på backpositioner. Grubbe og McCoy er ikke god nok om at skabe en ægte konkurrencesituatiion og hvis Leeroy eller Nico bliver skadet eller får karantæne falder niveauet på backpositioner markant. I henblik af en kommende Superligasæson er det aktuelle set-up for tyndt. Der skulle helst ske noget i vintervinduet om at spille en.ny spiller ind
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Nico og Leeroy gør det fremragende men alligevel skal der ske noget på backpositioner. Grubbe og McCoy er ikke god nok om at skabe en ægte konkurrencesituatiion og hvis Leeroy eller Nico bliver skadet eller får karantæne falder niveauet på backpositioner markant. I henblik af en kommende Superligasæson er det aktuelle set-up for tyndt. Der skulle helst ske noget i vintervinduet om at spille en.ny spiller ind
                              Jamen, gerne. Vi er - som stort set alle andre steder - tynde i bredden på back-pladserne.

                              For mig står 3 centrale spillere - angriber, 8er og midterforsvarer - førend forstærkning på back-pladserne. Tænker næppe, der er ressourcer og villige spillere med kvalitet til det hele.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Jamen, gerne. Vi er - som stort set alle andre steder - tynde i bredden på back-pladserne.

                                For mig står 3 centrale spillere - angriber, 8er og midterforsvarer - førend forstærkning på back-pladserne. Tænker næppe, der er ressourcer og villige spillere med kvalitet til det hele.
                                Jeg håber at vi er færdige med spare-sig-til-succes. Er det ikke det der har bragt os hvor vi er? Sidder og ser Fcm og Agf, to klubber hvis ledelse har forstået at det koster at være med fremme. Hvis vi skal tilbage hvor det er sjovt skal der investeres. Bare der var en milliardær i ejerkredsen

                                Comment

                                Working...
                                X