Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - EFB 26.10.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Gult kort til Tom - kom lige en tand for sent i en tackling.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
      Synes tydeligt man kan se efter 15-20 min hvordan kampen forløber. Sluk
      Haha farligt at sige det så tidligt

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

        Haha farligt at sige det så tidligt
        Ligger mig fladt ned. Konen bestemmer tv i aften og hygger mig med en øl. Tog heldigvis fejl

        Comment


          #49
          Jeg var forhindret i at se kampen - et par ord?

          Fandme fedt med Ejdum.

          Comment


            #50
            Jeg så en del af kampen på halvdårlig gratis stream (tak for link). Jeg tror nu nok vi er gode nok til at kunne snige os tilbage til den liga vi hører til, men holdet skal forbedres til den tid.
            Jeg var efter dårlige præstationer sidste år frisk på et års læring i Nordic Bet. Nu vi er helt svensker frie kan det blive godt.
            Var Trybuls gule kort nødvendigt. Så klodset og ja dumt ud på min mobilskærm.
            Men altså: sejr og tre point.
            Last edited by Ruben; i går, 19:06.

            Comment


              #51
              slut 2-1 og 3 dejlige point efter en knoldet sejr mod en god modstander.

              Tom Trybull gør det godt i dag, BP kriger som vanligt, Owusu syntes jeg også gør det godt - det samme med Ejdum. Men holdet som helhed syntes jeg ikke spiller nogen fantastisk kamp.

              Esbjerg har nogle teknisk dygtige spillere, syntes de spiller flot - mangler nok bare lige den sidste kvalitet. Men fortsætter de den stil så hedder det også superliga for dem inden alt for lang tid.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Jeg så en del af kampen på halvdårlig gratis stream (tak for link). Jeg tror nu nok vi er gode nok til at kunne snige os tilbage til den liga vi hører til, men holdet skal forbedres til den tid.
                Jeg var efter dårlige præstationer sidste år frisk på et års læring i Nordic Bet. Nu vi er helt svensker frie kan det blive godt.
                Var Bondes gule kort nødvendigt. Så klodset og ja dumt ud på min mobilskærm.
                Men altså: sejr og tre point.
                ja - esbjergspilleren var oppe i fart og havde retning mod mål - troede først det var Trybull der havde stoppet ham og var røget ud - tænker også det var derfor Bonde tog det...

                edit: og truppen skal ikke først forbedres til den tid. TB skal på markedet til januar

                Comment


                  #53
                  og så skal Viaplay lige have en sen tackling her til sidst; i oversigten i starten af kampen har de stavet Lucas navn forkert. Kjærumgård...altså come on

                  Comment


                    #54
                    Hvordan gjorde Ivan det i forsvaret?

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Hvordan gjorde Ivan det i forsvaret?
                      han kostede os målet...gør sig bred i feltet på et indlæg og så er der straffe.

                      Ud over det gjorde han det vel ok - uden jeg sådan for alvor bed mærke i hans præstation. Men altså efter at have lavet så stor en fejl så tidligt i kampen - derefter er han jo med til at holde nullet i ca 90 min. så ikke dårligt.

                      Men omvendt forventer jeg heller ikke vi forlænger med ham på baggrund af den her kamp

                      Comment


                        #56
                        Hvor mange tilskuere var der i aften?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                          Hvor mange tilskuere var der i aften?
                          10.041

                          Comment


                            #58
                            Fin kamp i dag, fortjent sejr.
                            Flot fremmøde , men alligevel lidt tam stemning. Lidt ærgerligt, at det stadig kun er “kom alle mand” som kan give bare lidt volumen.
                            Nogle billeder af tifoen?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #59
                              Set fra tribunen. Jeg synes OB spiller en rigtig god kamp, indtil der bliver skiftet ud. Igen - som mod Køge - bliver det lidt en freak-kamp pga en kæmpe personlig fejl efter få minutter. Men fra straffesparket til 2-1 ligner EFB et midterhold i 1. div. Det bekræfter mig også i, at Køge-kampen var en kollektiv offday. I dag sætter OB sig fuldstændig på det efter 0-1.
                              Trybull spiller sin bedste kamp længe. Deedson havde virkelig et dårligt første touch - igen og igen. Mannehs afleveringer manglede lige den sidste præcision igen og igen, når han prøvede at spille en OBer i dybden. Men hans hjørnespark lå generelt fremragende. Owusu var igen en fornøjelse. Ejdum er jo bare en vild spiller. Fedt at Luca får gang i scoringen igen.
                              Det bliver dog også tydeligt, at SK er presset på gode nok spillere, når der er så mange skader. Holdet falder i niveau allerede med indskiftningen af Fenger og derefter bliver det bare mere og mere shaky med hver ny udskiftning. Men de fighter den flot hjem de sidste 7 minutter, hvor de spiller klogt.
                              Holdet er sat helt perfekt op og det var en rigtig god holdpræstation. Man får en rigtig dårlig start og så kværner man bare løs, indtil man er foran 2-1. Ærgerligt at de mange chancer / optræk til chancer ikke lave et 3-1 mål - og helt ærligt - var der ikke straffe til Deedson?. Så havde det ikke været nødvendigt at være nervøs.

                              Comment


                                #60
                                Fed oplevelse på stadion
                                En første halvkkeg hvor ren kold brusebad i starten rystede holdet overhibed ikke Vi spillede os til 8-9 store chancer hvor vi desværre scorede kun to gange. I anden halvleg var vi i fuldstændig kontrol til 75.. Derefter blev det vanskeligt fordi vi lukkede ikke kampen med en tredje scoring.
                                Ejdum er bare konge. Og den måde han scorede var højeste niveau. For nig udvikler sig der en kommende landsholdsspillehvis hvis han kan fortsætte.
                                Derudover skal fremhæves Trybull og Nico. Tom satte kke en fod forkert i dag, det var stor klasse. Og Nico spillede også fremragende. De tilbageløb i højeste tempo han tog flere gange om.at stoppe Esbjergs kontra var outstanding.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X