Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - EFB 26.10.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    JA TAK LUCA udligner

    Mickelson med kort hjørne - får bolden igen fra Manneh og lægger den næsten i kassen selv - Luca pander den ind

    Comment


      #32
      Luca målnæse!
      Dejlig assist af Nico

      Comment


        #33
        For helvede hvor er det godt arbejde af Nicholas!

        Comment


          #34
          Mickelson med fint indlæg med VENSTRE ben og fint headet ind af Luca

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
            Mickelson med fint indlæg med VENSTRE ben og fint headet ind af Luca
            Dem der mener at han ikke kan slå et indlæg med venstre, ser ikke OBs kampe

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Ligner det stadig en EFB sejr?
              Tror desværre men håber jeg ikke får ret.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                Tror desværre men håber jeg ikke får ret.
                Det ligner ikke du får ret. Det har jo været spil til ét mål den sidste halve time

                Comment


                  #38
                  EJDUM 2 - 1

                  Kort hjørnevariant igen Mickelson til Manneh - der ligger den til Ejdum der sparker den i det lange hjørne...

                  Comment


                    #39
                    KONGE KASSE MAX!!! Det er altså international klasse, det skud!

                    Comment


                      #40
                      Nu begynder min 7-1 kommentar pludselig at blive helt sjov.

                      Comment


                        #41
                        Endelig foran. Der skal vi blive

                        Comment


                          #42
                          Trybull er konge i dag. Rammer det helt rigtig spændingsniveau. Snadrer dem uden at få gult

                          Comment


                            #43
                            Pause og OB fører 2-1

                            Vildt - for man startede svagt, men har langsomt ædt sig tilbage i kampen. Syntes stadig vi har svært ved at skabe de helt store chancer i åbent spil - men efter standard situationer er vi virkeligt farlige.

                            Der var en periode efter esbjergs mål hvor jeg syntes spillerne virkede lidt frustrerede og hektiske, og nogen pragt første halvleg har det heller ikke været, men respekt for at man holder snuden i sporet og kommer tilbage på den måde.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Trybull er konge i dag. Rammer det helt rigtig spændingsniveau. Snadrer dem uden at få gult
                              Han er sit element, når han bare skal være oprydder og indpisker - spilfordeling har aldrig været en spidskompetence, og det er også okay.

                              Comment


                                #45
                                Alle snakker om Luca, men for mig er Max Ejdum vores største talent. Der udvikler sig en midtbaneprofil på højeste niveau.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X