Det er et par store chancer vi har haft de sidste par minutter
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - EFB 26.10.24
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Men synes du at spillet kører, at der er fremgang at spore?
Hvis jeg omvendt skulle være lige optimistisk som folk herinde er pessimister, så skulle jeg sidde og skrive at nu vinder OB da helt sikkert 7-1, baseret på de sidste 5 minutters spil/chancer.
Slap nu lidt af og lad kampen udvikle sig - så kan i tude når der reelt er noget at tude over.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
Du får mig ikke til at hyle efter et kvarter.
Hvis jeg omvendt skulle være lige optimistisk som folk herinde er pessimister, så skulle jeg sidde og skrive at nu vinder OB da helt sikkert 7-1, baseret på de sidste 5 minutters spil/chancer.
Slap nu lidt af og lad kampen udvikle sig - så kan i tude når der reelt er noget at tude over.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Hvad synes du om stillingen og kampen ?
At være bagud er aldrig tilfredsstillende, men det virker som om folk helst vil være den første til at skrive "Nu taber vi!", bare så de bagefter kan sidde og sige "Hvad sagde jeg".
Ingen gider jo bekymre sig om det sortsyn hvis OB ender med at vinde.
- Likes 2
Comment
-
Du får mig ikke til at hyle efter et kvarter.
de er jo også i top6, så dem vinder OB ikke over.
Comment
-
Hvordan kan det være relevant efter et kvarter?
At være bagud er aldrig tilfredsstillende, men det virker som om folk helst vil være den første til at skrive "Nu taber vi!", bare så de bagefter kan sidde og sige "Hvad sagde jeg".
Ingen gider jo bekymre sig om det sortsyn hvis OB ender med at vinde.
Comment
Comment