Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EfB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt OB-EfB

FS/SF tror på fil. start11'er

.................Viljar
    Owuso...BP....Ivan......Nico
    .................Trybull
    .......Bonde........Manneh
    .............Max E.
    .......DD........Luca
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS/SF tror på fil. start11'er

.................Viljar
    Owuso...BP....Ivan......Nico
    .................Trybull
    .......Bonde........Manneh
    .............Max E.
    .......DD........Luca
    giver god mening. Er Gomez også skadet nu siden man melder ham ude?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

giver god mening. Er Gomez også skadet nu siden man melder ham ude?
      Jeps .. Leif meldte ham ude i går hvor han kun havde løbetræning. To cf'ere nede så vi må håbe BP holder sig fri for skader.

Believe OB

Comment

Fenger på bænken. Jo jo

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Fenger på bænken. Jo jo
          hvad tænker du? Mener du han skulle starte inde?

Hvis man holder fast i 4 - 4 - 2 så er der kun to pladser oppe foran; er Luca klar så skal han selvf. starte. Fengers indsats kan man aldrig sætte en finger på, men som ene angriber har han ikke overbevist. Så tænker det er en afvejning om man vil have den fart Don D kan bringe - eller Fengers arbejdsiver.

Comment

hvad tænker du? Mener du han skulle starte inde?

Hvis man holder fast i 4 - 4 - 2 så er der kun to pladser oppe foran; er Luca klar så skal han selvf. starte. Fengers indsats kan man aldrig sætte en finger på, men som ene angriber har han ikke overbevist. Så tænker det er en afvejning om man vil have den fart Don D kan bringe - eller Fengers arbejdsiver.
            Kunne god forestille mig at stsrte med Fenger som 8er på venstre side. Det ville give god energi og dynamik.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

SK med en opfordring

https://fyens.dk/ob/ob-traener-komme...18d9e8ebe7c-17
              Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                argh Krogh - den indsats de leverede der var det sgu da helt fortjent med noget Buhråb....come on! Fuld opbakning under kampen, men at tabe 3 - 0 hjemme til et bundhold, og så efter så blodfattig en indsats - dét er ikke godt nok. Og det er helt ok man man viser sin utilfredshed

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Kunne god forestille mig at stsrte med Fenger som 8er på venstre side. Det ville give god energi og dynamik.
                  istedet for bonde eller manneh? Ja måske - omvendt syntes jeg måske heller ikke man skal lave alt for meget om - slet ikke inde centralt.

Og så gør det jo ikke noget at have en fuldt opladet Fenger siddende på bænken klar til at komme ind de sidste 30 min.

Comment

[QUOTE=mhbp;n352647]

istedet for bonde eller manneh? Ja måske - omvendt syntes jeg måske heller ikke man skal lave alt for meget om - slet ikke inde centralt.

Og så gør det jo ikke noget at have en fuldt opladet Fenger siddende på bænken klar til at komme ind de sidste 30 min.[/QUOTE]

Der har du ret
                    Elsker bare at se Fenger på banen for os. Selvom han scorer ikke så ofte så er hans arbejdsraseri fantastisk og skaber meget for medspillere.
                    Og Manneh var ikke helt så overbevisende. I Bonde skulle vi holde fast. Som balancespiller og med den erfaring han har skal han på banen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

[QUOTE=andlox;n352649]

Og så gør det jo ikke noget at have en fuldt opladet Fenger siddende på bænken klar til at komme ind de sidste 30 min.[/QUOTE]

Der har du ret
                      Elsker bare at se Fenger på banen for os. Selvom han scorer ikke så ofte så er hans arbejdsraseri fantastisk og skaber meget for medspillere.
                      Og Manneh var ikke helt så overbevisende. I Bonde skulle vi holde fast. Som balancespiller og med den erfaring han har skal han på banen.
                      jeg syntes også Fenger er fantastisk at have på banen. Men vil nødig pille ved den midtbane - Bonde er nok den der har stået svagest syntes jeg - men en god erfaren spiller at have på banen. Manneh vil jeg nødig tage ud - god til at fordele boldene syntes jeg - og så er der ikke mindst hans dødbolde - et sted vi score mange mål.

Så for mig så er det Don D eller Fenger - kan ikke se man piller ved de midterste 4 positioner (hvis det bliver 4-4-2)

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Fenger på bænken. Jo jo
                        I Kjerrumgårds fravær synes jeg at Fenger fik chancen på 9eren, og det viste sig ikke at være løsningen for OB.
                        Både Kjerrumgård og Deedson er bedre angribere end Fenger. Mener faktisk man burde prøve Fenger på den tilbagetrukne som Ejdum spiller idag.
                        At man i OB først nu finder ud af, at spillertruppen er til 442 er lidt vildt, SK har trods alt været på et år nu.....

Comment

Link? :-)

Comment

Nogen med stream?

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              Link? :-)
                              Er forhindret i dag. Er der folk på stadion?

Comment

Working...
                              X