Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Roskilde - OB 18/10/24

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg er helt enig. Jeg finder det under al kritik. Sådan har det aldrig været før.

Jeg er på hold-TB, men dét der - det skal gøres anderledes. Ellers er al tale om kultur varm luft.
    Jeg er bestemt også på "hold-TB" og jeg tænker også at TB er SKs mand, og omvendt. Så hvis SK ønsker "ro på" til bestemte træninger for at optimere så har han TBs fulde opbakning til det også.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg er bestemt også på "hold-TB" og jeg tænker også at TB er SKs mand, og omvendt. Så hvis SK ønsker "ro på" til bestemte træninger for at optimere så har han TBs fulde opbakning til det også.
      Der har altid været kultur for åbne træninger i OB. Det giver et særligt tilhørsforhold, som vi er mange, der har nydt.

Vil man ændre det, bør man i det mindste skrive, hvornår træningen er lukket, så man ikke kører forgæves.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Der har altid været kultur for åbne træninger i OB. Det giver et særligt tilhørsforhold, som vi er mange, der har nydt.

Vil man ændre det, bør man i det mindste skrive, hvornår træningen er lukket, så man ikke kører forgæves.
        Grundlæggende er jeg ikke uenig, men jeg tror også at SK har personlige og faglige grunde til at træne i ro og mag uden at være offentlig tilgængelig, og få stukket en mikrofon i hovedet til enhver tid. Så jeg opfatter det som opbakning fra ledelsen til en måske lidt urutineret træner der står for behandling og genopbygning af en trup der skal finde sig selv, dels efter nedrykning og dels efter for mange spillere der ikke "kunne se sig selv i OB" da der virkelig var brug for dem. Jeg tror og forventer også at situationen ændrer sig når vi engang får en mere ekstrovert træner der der kan arbejde med en godt sammensat trup. HELT enig i at det bare skal skrives så der er tranparens i det.
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Grundlæggende er jeg ikke uenig, men jeg tror også at SK har personlige og faglige grunde til at træne i ro og mag uden at være offentlig tilgængelig, og få stukket en mikrofon i hovedet til enhver tid. Så jeg opfatter det som opbakning fra ledelsen til en måske lidt urutineret træner der står for behandling og genopbygning af en trup der skal finde sig selv, dels efter nedrykning og dels efter for mange spillere der ikke "kunne se sig selv i OB" da der virkelig var brug for dem. Jeg tror og forventer også at situationen ændrer sig når vi engang får en mere ekstrovert træner der der kan arbejde med en godt sammensat trup. HELT enig i at det bare skal skrives så der er tranparens i det.
          Men det kan man ja også klare med regler og tider hvornår der kan interviewes spillere og hvornår ikke. Kunne forstå at man lukkede i en særlig situation sidste forår om at samle truppen i en meget særlig situation. Men nu? Vi generer ja ikke. Vi møder op, snakker kun med hinanden og nyder tiden i Ådalen og by the way vi viser vores interesse og støtte og tilhørsforhold. Kan ikke se hvorfor det skulle være et problem.
          Vi hører ofte hvor vigtigt det er at rykke tilsammen: klubben og fansene. Så følg oo med handling tak, OB!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Men det kan man ja også klare med regler og tider hvornår der kan interviewes spillere og hvornår ikke. Kunne forstå at man lukkede i en særlig situation sidste forår om at samle truppen i en meget særlig situation. Men nu? Vi generer ja ikke. Vi møder op, snakker kun med hinanden og nyder tiden i Ådalen og by the way vi viser vores interesse og støtte og tilhørsforhold. Kan ikke se hvorfor det skulle være et problem.
            Vi hører ofte hvor vigtigt det er at rykke tilsammen: klubben og fansene. Så følg oo med handling tak, OB!
            En af udfordringerne ved at have fuld åbenhed er jo at man til samtlige kampe kan læse både holdopstilling og spillesystem i diverse medier 2-3 dage før kampen. Det forstår jeg godt at SK er træt af - seneste eksempel er kampen mod Roskilde. Hvis diverse medier og LR kunne finde ud af hvad der rimeligvis ikke skulle rapporteres i detaljer kunne det måske hjælpe på åbenheden ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

En af udfordringerne ved at have fuld åbenhed er jo at man til samtlige kampe kan læse både holdopstilling og spillesystem i diverse medier 2-3 dage før kampen. Det forstår jeg godt at SK er træt af - seneste eksempel er kampen mod Roskilde. Hvis diverse medier og LR kunne finde ud af hvad der rimeligvis ikke skulle rapporteres i detaljer kunne det måske hjælpe på åbenheden ?
              argh - nu har det jo ikke krævet den store fantasi at gætte sig til hvordan OB stiller op - så den køber jeg simpelthen ikke.

MEN - fair nok man gerne vil have en dag alene fri for medier og fans, men så meld det da ud, det kan da ikke være så svært - og tror i virkeligheden det er grunden til de får SÅ meget kritik for de lukkede træninger. Men træningerne bliver vel ikke planlagt fra dag til dag - tænker da som min. man planlægger en uge frem - så stik da kommunikationsafdelingen den plan søndag - så burde de nok kunne nå at lægge det op til mandag morgen - og så er der ingen der behøver gå forgæves.

edit: taler de ikke sammen indbyrdes? Syntes virkelig vi er nede på et så basalt niveau at det skulle have været løst for længe siden. Minder lidt om den (manglende) kommunikation de havde med de trøjer uden navne i starten af sæsonen. Det er ærlig talt en anelse amatør-agtigt
              Last edited by mhbp; 24-10-2024, 17:14.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Tænker det er fuldstændigt ligegyldigt. Det er altså næppe dér, kampene vindes - hverken i første division eller Superligaen.

Comment

Jeg synes også det er noget pjat med lukkede træninger, med mindre man er i tilspidsede situationer som eksempelvis krisen vi havde i foråret og lignende.
                  Men det handler nok i bund og grund om at man ønsker ubetinget ro til at koncentrere sig ene og alene om træningen. Uanset hvor venlige og rolige I er ude på sidelinjen, så vil der altid både være spillere og trænere som lige bruger 2-3% af deres energi på at lave lidt lir for publikum. I de her tider, hvor alt handler om at hive de sidste procenter ud af spillerne, så har SK givetvis en idé om at den her ugentlige isolering fra omverdenen, hvor man sandsynligvis har en meget taktisk træningssession, lige giver 2-3% mere fokus fra alles side.

Er det argumentet kunne jeg som sportsdirektør også sagtens acceptere tilgangen i et begrænset omfang, men jeg synes det er skidt man igennem så lang en periode har været dårlige til at annoncere lukkede træninger på hjemmesiden. Det forstår jeg godt pisser både dig og andre som ofte ser træninger af.

Comment

Kørte til Ådalen igen og talte lidt ned folk der. Der er vel at SK sædvanligt vil træne på stadion næstsidste dag før kampen og at den bliver lukket pga taktiske dispositioner han vil arbejde med der
                    I dag var Gomez ikke med i holdtræning og gjorde kun løbeøvelser. Gætter om han måske blev småskadet i går og håber han bliver klar til i morgen. Slots stadig fraværende med muskelskade i baglåret og Jenner kun med i en del af træningen. De øvede i første linje angrebsmønstre.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Kørte til Ådalen igen og talte lidt ned folk der. Der er vel at SK sædvanligt vil træne på stadion næstsidste dag før kampen og at den bliver lukket pga taktiske dispositioner han vil arbejde med der
                      I dag var Gomez ikke med i holdtræning og gjorde kun løbeøvelser. Gætter om han måske blev småskadet i går og håber han bliver klar til i morgen. Slots stadig fraværende med muskelskade i baglåret og Jenner kun med i en del af træningen. De øvede i første linje angrebsmønstre.
                      Leif melder Gomez ude til i morgen. Så vi må håbe at Bjørn er helt klar igen

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Leif melder Gomez ude til i morgen. Så vi må håbe at Bjørn er helt klar igen
                        Under træningen virkede han helt klar
                        - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                        X