Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Roskilde - OB 18/10/24

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er vel også ideen med at de unge er med og der ikke er hentet forstærkninger ..
    Alt med måde…. De skal jo også have niveauet

Af hvad jeg har set er er Julius og Yaya ikke i nærheden af at være gode nok til at starte inde endnu

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er vel også ideen med at de unge er med og der ikke er hentet forstærkninger ..
      lige på midtstopper pladsen der har vi jo reelt 4 ganske gode spillere - så der er dobbeltdækning - ikke et sted man skulle hente forstærkninger, har man 2 man ude med skade begynder det dog at se tyndt ud.

Men allerede til Januar håber jeg da man begynder at kigge på forsvaret

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

lige på midtstopper pladsen der har vi jo reelt 4 ganske gode spillere - så der er dobbeltdækning - ikke et sted man skulle hente forstærkninger, har man 2 man ude med skade begynder det dog at se tyndt ud.

Men allerede til Januar håber jeg da man begynder at kigge på forsvaret
        Der skal kigges på forstærkninger over det hele. Dét hold der spiller nu med Søren Krogh som træner, røg ud af Superligaen med et brag - med undtagelse af Bonde.

Comment

Vi har snakket med Luca Kjerrumgaard om hans comeback i Roskilde og den kommende kamp mod Esbjerg.

Kjerrumgaard er tilbage igen: Glæder mig til at komme tilbage på stadion - OBstruktion

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Der skal kigges på forstærkninger over det hele. Dét hold der spiller nu med Søren Krogh som træner, røg ud af Superligaen med et brag - med undtagelse af Bonde.
            helt enig.

Jeg mener også man burde have hentet mere i sommers.

Min pointe er bare at midtstopperne ikke var det første sted jeg ville have kigget i sommers. Medmindre man havde solgt Slots og eller Ivan.

Men nu rykker den position frem på listen over prioriteringer; Slots smutter må vi formode, det samme med Ivan. BP kunne jeg godt tænke man laver en forlængelse med - men ser ham ikke som starter. Så pt. er vi vældig godt besat der - men det ændre sig ret hurtigt, og vi kigger ind i der skal hentes to, måske tre til den position over de næste to vinduer.

- Men ja; der skal hentes til alle kæder.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

helt enig.

Jeg mener også man burde have hentet mere i sommers.

Min pointe er bare at midtstopperne ikke var det første sted jeg ville have kigget i sommers. Medmindre man havde solgt Slots og eller Ivan.

Men nu rykker den position frem på listen over prioriteringer; Slots smutter må vi formode, det samme med Ivan. BP kunne jeg godt tænke man laver en forlængelse med - men ser ham ikke som starter. Så pt. er vi vældig godt besat der - men det ændre sig ret hurtigt, og vi kigger ind i der skal hentes to, måske tre til den position over de næste to vinduer.

- Men ja; der skal hentes til alle kæder.
              Det er selvfølgelig et sted vi skal kigge. Jeg tror man går efter at få solgt Slots her vinterpausen, så man kan få lidt slanter. BP kan man forlænge med, men han skal ikke være fast starter i suppen imo. Der skal en solid ankermand ind som midtstopper ved siden af Gomez. Så kan BP være førstereserve og så er det en vurderingssag om man skal hente en mere etableret spiller ind, eller satse på to unge som hhv. 2. Og 3. Reserve. Her vil det nok give bedst værdi, hvis man eksempelvis lejede en fin stopper og gav Julius eller Bojang 6 eller 12 måneder på leje i 1. Division i en af se 3 nordiske ligaer.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det er selvfølgelig et sted vi skal kigge. Jeg tror man går efter at få solgt Slots her vinterpausen, så man kan få lidt slanter. BP kan man forlænge med, men han skal ikke være fast starter i suppen imo. Der skal en solid ankermand ind som midtstopper ved siden af Gomez. Så kan BP være førstereserve og så er det en vurderingssag om man skal hente en mere etableret spiller ind, eller satse på to unge som hhv. 2. Og 3. Reserve. Her vil det nok give bedst værdi, hvis man eksempelvis lejede en fin stopper og gav Julius eller Bojang 6 eller 12 måneder på leje i 1. Division i en af se 3 nordiske ligaer.
                Vi får kun meeegeeet få penge for Slots, hvis han sælges til januar.

Tror han og agenten allerede har en plan liggende klar til, når han er gratis til sommer.

Han skulle være røget til Østrig, men "in TB we trust"

Forstår ikke hvis TB syntes BWs tilbud var for godt og skrottede det. Jeg ville havde tredobbelt det (dyrt på kort sigt), men med en forventning om et stort salg i løbet af de kommende år (stor fortjeneste, som retfærdiggjorde lønnen)... men hvad ved jeg

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vi får kun meeegeeet få penge for Slots, hvis han sælges til januar.

Tror han og agenten allerede har en plan liggende klar til, når han er gratis til sommer.

Han skulle være røget til Østrig, men "in TB we trust"

Forstår ikke hvis TB syntes BWs tilbud var for godt og skrottede det. Jeg ville havde tredobbelt det (dyrt på kort sigt), men med en forventning om et stort salg i løbet af de kommende år (stor fortjeneste, som retfærdiggjorde lønnen)... men hvad ved jeg
                  det er godt nok en speget sag - men uden at vide nærmere hvad det tilbud indeholdt - og hvilke bud der har været på slots - så er det godt nok svært at blive klog på.

TB må jo have haft en forventning om at han kunne lande en forlængelse - ellers giver alt det her jo ingen mening.

Slotsager vil være gratis til sommer - men et år i 1 division, og med begrænset spilletid gør ham næppe mere attraktiv...det er endt som en rigtig møgsag. Eneste der kan rette op på det er en 4-5 årig forlængelse - og hvem tror reelt på det.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

jeg tror man skal gå efter at leje Julius ud og Yaya (hvis man stadig tror på ham) ellers få ham sendt videre.

BP som første reserve er fint - men med hans skadeshistorik in mente vil jeg ikke være tryg ved at nr 4 er en af de helt unge. Så to erfarne ind, forlæng med BP og så har vi Gomez. Så ser det nogenlunde ud.

Man er nødt til at forsøge at sælge slots her til vinter - men det var man jo også i sommers, og det gjorde man ikke af en eller anden grund. Jeg er næsten ligeglad med om de får penge for ham nu - men han skal helst ikke til en anden dansk klub...

Comment

Cyklede til Ådalen om morgenen om at møde med flere OB- venner fra stadion. Vi ville gerne se træningen tilsammen.
                      Men træningen blev flyttet til stadion. Øv.
                      Så videre til stadion.
                      Men træningen var lukket. Øv øv øv.
                      Vennerne havde heldigvis kaffe med og vi havde en hyggelig runde uden for stadion og den 80km-cykeltur var ikke forgæves.
                      Men OB, er det "sammen for klubben, for byen, for altid"?
                      Forstår ikke så ret hvorfor træningen ret ofte bliver lukket men så skulle det til mindst være muligt at planlægge rettidigt og informere.
                      Prøver det i morgen igen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Jeg er helt enig. Jeg finder det under al kritik. Sådan har det aldrig været før.

Jeg er på hold-TB, men dét der - det skal gøres anderledes. Ellers er al tale om kultur varm luft.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Cyklede til Ådalen om morgenen om at møde med flere OB- venner fra stadion. Vi ville gerne se træningen tilsammen.
                          Men træningen blev flyttet til stadion. Øv.
                          Så videre til stadion.
                          Men træningen var lukket. Øv øv øv.
                          Vennerne havde heldigvis kaffe med og vi havde en hyggelig runde uden for stadion og den 80km-cykeltur var ikke forgæves.
                          Men OB, er det "sammen for klubben, for byen, for altid"?
                          Forstår ikke så ret hvorfor træningen ret ofte bliver lukket men så skulle det til mindst være muligt at planlægge rettidigt og informere.
                          Prøver det i morgen igen.
                          Jeg vil prøve at bringe det op på næste møde i identitets projektet. For jeg er også kørt forgæves ofte

Men som jeg forstår det så træner de generelt på stadion den anden sidste dag før en kamp og i Ådalen dagen før.
                          Men få den nu FOR HELVEDE skrevet på hjemmesiden OB! Hvor er det da amatøragtigt af jer
                          Alle kan lave fejl. Men det her er jo bare sløs og ligegyldighed når det sker gang på gang på gang

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg vil prøve at bringe det op på næste møde i identitets projektet. For jeg er også kørt forgæves ofte

Men som jeg forstår det så træner de generelt på stadion den anden sidste dag før en kamp og i Ådalen dagen før.
                            Men få den nu FOR HELVEDE skrevet på hjemmesiden OB! Hvor er det da amatøragtigt af jer
                            Alle kan lave fejl. Men det her er jo bare sløs og ligegyldighed når det sker gang på gang på gang
                            God ide st give fet videre. Tror bare Rasmus får informationerne selv ofte ret sent. Men de skal kigge hvir det hakker
                            Har du tid at komme i morgen?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

God ide st give fet videre. Tror bare Rasmus får informationerne selv ofte ret sent. Men de skal kigge hvir det hakker
                              Har du tid at komme i morgen?
                              Nej jeg arbejder fra morgen til aften i denne tid. Så det er kun i ferier pt for mig også

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nej jeg arbejder fra morgen til aften i denne tid. Så det er kun i ferier pt for mig også
                                Så håber vi ses på stadion lørdag. :-)
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X