Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Roskilde - OB 18/10/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    5:1! Jul-Sandberg scorer!!!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Jamen lad os da nappe tenniscifre så
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        slut 5 - 1

        fuldt fortjent sejr, syntes ikke vi skabte nok - især i 1 halvleg, men fokus blev holdt og Roskilde løb tør for kræfter i anden halvleg. En skam vi ikke holdt nullet.

        Syntes Trybull, Ejdum og Owusu gør det rigtig godt i dag, Trybull bryder bare så mange bolde - tænker godt vi kan se samme opstilling næste runde

        Comment


          #64
          Nå det var bedre. Helt anden indstilling end sidst og så viser vi bare forskellen på OB og resten.

          Comment


            #65
            En sejr som aldrig var i fare. 5 scoringer mod en modstander som valgte en meget defensiv tilgang til kampen. Spilletid til de unge Den taktiske ændring til 4-4-2 diamant virkede fint og gav os kontrollen over hele kampen.
            Ikke meget man kan klage over i dag, måske den manglende scoring af Luca men han var ja tæt på med "assist" til Roskildes selvmål - og så må han banke den ind selv næste uge. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Dejligt at vi kom tilbage på sejrsporet, men det var måske også alt for let i dag mod Roskilde. Næste søndag vil blive meget, meget sværere mod Esbjerg, en kamp hvor superligaatmosfæren kan duftes. Efter den pinlige indsats er det trods alt oprejsning i dag og fem mål er godkendt. Fik Paulsen en skade? Det håber jeg ikke, han er en solidt forsvarsklippe og viser altid den fornødne indsats. Ejdum var i øvrigt fremragende idag og det var dejligt at Luca er igen på banen. Så nu vi en uge til at forberede os på Esbjerg, den kamp sjal vindes med fuld iver og lidenskab på banen.

              Comment


                #67
                Skønt med en komfortabel sejr efter et lille formationsskift, som så ud til at give pote. Det er vigtigt for truppen lige at fornemme de altså er det bedste hold i rækken. Næste gang er det en anden kaliber modstander, og så er det en fin fornemmelse lige at have været overlegen, frem for at have hentet en smal sejr i en jævnbyrdig kamp imod et bundhold.

                læg også mærke til HBK vinder 4-1 imod Hobro. Det forsvarer ikke noget for vores vedkommende, men de er måske ved at finde noget der virker i Køge, som skaber spænding i bundstriden.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Skønt med en komfortabel sejr efter et lille formationsskift, som så ud til at give pote. Det er vigtigt for truppen lige at fornemme de altså er det bedste hold i rækken. Næste gang er det en anden kaliber modstander, og så er det en fin fornemmelse lige at have været overlegen, frem for at have hentet en smal sejr i en jævnbyrdig kamp imod et bundhold.

                  læg også mærke til HBK vinder 4-1 imod Hobro. Det forsvarer ikke noget for vores vedkommende, men de er måske ved at finde noget der virker i Køge, som skaber spænding i bundstriden.
                  Præcis. Jeg forudså også en del flere point til Køge efter hvad jeg så på stadion sidste kamp. De så virkelig velorganiserede ud.

                  Comment


                    #69
                    Er jeg den eneste der ikke forstår den kritik der til tider er af Michelson herinde? På trods af han ikke er venstrebenet og spiller fejlvendt synes jeg han er blandt vores bedste og farligste spillere hver evig eneste kamp. Og så har jeg altså også set ham bruge venstrebenet til indlæg ind i mellem;)

                    Comment


                      #70
                      Er klart tilhænger af 442 og ikke 433, synes også det giver en bedre balance på holdet, og så forstærker Tom Trybull holdet voldsomt på den 6er.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                        Er jeg den eneste der ikke forstår den kritik der til tider er af Michelson herinde? På trods af han ikke er venstrebenet og spiller fejlvendt synes jeg han er blandt vores bedste og farligste spillere hver evig eneste kamp. Og så har jeg altså også set ham bruge venstrebenet til indlæg ind i mellem;)
                        Bortset fra enkelte kampe tror jeg ikke at der er meget kritik af ham .. han gør hvad han kan, det er bare ikke godt nok til SL men det er jo ikke hans fejl.
                        Bliver formentligt solgt til vinter hvis det lykkedes at finde en venstrebenet back.
                        Kontraktudløb til sommer, OB har andre HB og han slår formentligt ikke Owusu af samtidigt med at han vist er ret hot i Asien efter at have vundet en turnering derude.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                          Er jeg den eneste der ikke forstår den kritik der til tider er af Michelson herinde? På trods af han ikke er venstrebenet og spiller fejlvendt synes jeg han er blandt vores bedste og farligste spillere hver evig eneste kamp. Og så har jeg altså også set ham bruge venstrebenet til indlæg ind i mellem;)
                          han er rigtig god - indtil han når op omkring modstanderens felt - for istedet for at gå mod baglinjen og smide bolden ind i feltet - så vender han rundt - hver eneste gang. Han var ellers begyndt at smide bolden ind over, men er holdt op igen (kan det hænge sammen med Luca skade - et manglende fikspunkt?)

                          Han startede sæsonen på samme måde, men fik så lagt nogle indlæg på efter nogle kampe, og det er sgu lidt frustrerende at se på - for er ellers enig, jeg kan også godt li' ham, der er noget fart og han er udfordrende. Og han behøver ikke gå til baglinjen HVER gang - men det der med at vende rundt om sig selv og så spille bolden baglæns konstant - det holder heller ikke

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Bortset fra enkelte kampe tror jeg ikke at der er meget kritik af ham .. han gør hvad han kan, det er bare ikke godt nok til SL men det er jo ikke hans fejl.
                            Bliver formentligt solgt til vinter hvis det lykkedes at finde en venstrebenet back.
                            Kontraktudløb til sommer, OB har andre HB og han slår formentligt ikke Owusu af samtidigt med at han vist er ret hot i Asien efter at have vundet en turnering derude.
                            Jeg havde det på samme måde, men synes han vokser og vokser. Ingen tvivl om at vi skal finde en venstrebenet VB. Men jeg tror det bliver svært at finde en der er bedre end Mickelson. Jeg ville ikke bytte ham for dem de har i VFF, Aab, sønderjyske, Lyngby eller Vejle eksempelvis.
                            Jeg håber vi forlænger og finder en dygtig venstrebenet back også, hvor der er kamp om pladserne og ikke finder noget skrald som Mouritsen og King. Det er også attraktivt at Nico kan vikariere på den anden back. Det giver en naturlig plads i truppen til McCoy, som vi forhåbentlig kan leje ud i foråret.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              han er rigtig god - indtil han når op omkring modstanderens felt - for istedet for at gå mod baglinjen og smide bolden ind i feltet - så vender han rundt - hver eneste gang. Han var ellers begyndt at smide bolden ind over, men er holdt op igen (kan det hænge sammen med Luca skade - et manglende fikspunkt?)

                              Han startede sæsonen på samme måde, men fik så lagt nogle indlæg på efter nogle kampe, og det er sgu lidt frustrerende at se på - for er ellers enig, jeg kan også godt li' ham, der er noget fart og han er udfordrende. Og han behøver ikke gå til baglinjen HVER gang - men det der med at vende rundt om sig selv og så spille bolden baglæns konstant - det holder heller ikke
                              Fuldstændig enig i din vurdering og karakteristik af hans spillemæssige udfordring. Det er pisse frustrerende at se, at han ikke får slutprodukt på ret meget (=indlæg). Han er hurtig - men mangler måske også lige det finte-repertoire, der gør, at han er komfortabel med at udfordre. Vi har set det enkelte gange, at han leverer 5-6 indlæg i en kamp og så er det godkendt - men så falder han tilbage i sin passive rolle i de næste 3-4 kampe. Han tager en masse løb med bold og driver bolden frem og så står han på den og spiller den bagud. Jeg tror simpelthen, at det er noget mentalt. Han har ikke selvtilliden til at begå en masse fejl. Jeg vil meget hellere se ham udfordre 10 gange, hvor han så fejler de 5. Men det kræver jo, at man er den ligeglade type, som bare tænker "ny situation" og ikke lader sig gå på af det.

                              Min største bekymring går på, at han i 1. div. har rigeligt med problemer med at komme til nok indlæg. Det bliver kun sværere, når det hedder superliga.

                              Comment


                                #75
                                Nogen der ved hvor man se highlights ? Viaplay melder fejl som sædvanlig, kan dog godt se superliga highlights og Bayern-Stuttgart

                                Comment

                                Working...
                                X