Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB- Køge 4.10.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

    Hverken Ivan, Fenger eller Manneh viser noget som i min bog gør dem til mere end suppleringsspillere i superligaen - Ivan har efterhånden været længe på bænken - det er hans attitude mere end hans reelle spillemæssige kvaliteter fans falder for.
    Slots er vidst efterhånden desværre en umulighed - det motiverer næppe den unge mand til at blive, at træneren foretrækker andre i start 11.
    Jeg er desværre stadig ikke overbevist om at vi har den rette cheftræner - der er for lidt udvikling og alt for mange taktiske fejlgreb. Jeg forstår ikke hvorfor Slots og Trybull ikke spiller fast - ligesom jeg kun kan se udvikling hos William Martin, Ejdum og Luca - resten af de unge virker til at stå i stampe. Det rækker ikke hvis vi vil spille i midten af superligaen.
    Vi behøver en ny cheftræner, og en 4-5 markante forstærkninger til start 11 -. så ligner det noget der kan spille med Viborg, Randers og Silkeborg i midten af rækken.
    Uanset om de er gode nok eller ej til at være mere end suppleringsspillere - så er det stadig folk fra vores start 11 eller lige deromkring vi står til at miste en stor del af.

    Så min pointe går mere på at som truppen ser ud nu, så mangler vi 4-5 forstærkninger. Dertil kan vi så lægge de forventede afgange - og så er der pludselig ret meget der skal ses til, især hvis man liiige venter et vindue mere fordi det er for svært/dyrt at hente til en 1 divisionstrup.

    Slots, ud over hans kontraktsituation, som ikke må spille ind (men det kan heller ikke helt udelukkes...) så røg han i starten, han leverede ikke helt godt nok - og så tog BP og Gomez jo pladsen, og de supplere bare hinanden godt. Især i starten af sæsonen - BP med fight og vilje, heade alt væk - kastede sig rundt inde på stregen for at holde bolden ude af nettet - og også mårlfarlig. Gomez har så noget fart som BP mangler, og er jo bare noget af et eksemplar fysisk. Og da vi blev ved med at vinde - hvorfor så ændre på det.

    Det kan godt være der kommer et skifte nu efter nogle sløje præstationer, men hvem skal så ud? BP og Slots sammen...ok - men der mangler godt nok noget fart så.

    Trybull spiller for mig at se ikke fordi Manneh har lidt mere "bold" i sig - han er med til at sætte vores spil - og vi vælter os ikke ligefrem i kreative spillere, og Manneh har været god på standarder - en del assist har han fået - og det er ret væsenligt for os.

    Man kunne prøve at rykke Manneh frem, Trybull som 6'er og så give Bonde en tur på bænken.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Men det er jo også meget bekvemt at udtale sig sådan som Bech gør. Han køber sig tid udadtil når han siger sådan.
      Jeg vil gerne hente Messi men han gider ikke. Anders Jocumsen vil gerne til OB men vi vil ikke ham.
      Og han har aldrig oplevet så mange korslagte arme i nogen klub.

      Det han siger er det er næsten umuligt at få folk til at skrive kontrakt med OB. Og Slotsager vil ikke forhandle. Og pressen stiller dumme spørgsmål, og fansene er utaknemmelige. Man må forstå hans arbejde er næsten umuligt.
      Og han har aldrig oplevet så mange korslagte arme i nogen klub.

      Klubben melder absolut intet ud om fremtiden eller ambitioner. Stadion projektet sejler på ja jeg ved ikke hvilket år. Hvorfor er det lige fansene skal synes det er fedt at følge OB i tykt og tyndt i 1.division.
      Og han har aldrig oplevet så mange korslagte arme i nogen klub.

      På 12 år er vi gået fra at være den 2.bedste klub i Danmark til at være en parentes på samme niveau som Middelfart. Vi har lige i seneste kamp tabt på hjemmebane til nr 24 i Danmark. Ikke 1-0 ikke 2-0, men 3-0.
      Og han har aldrig oplevet så mange korslagte arme i nogen klub.
      Thorborg, Enrico, Jack og Bech vil nok helst have fans der står med klappepølserne ligesom inde i idrætshallen når Odense Håndbold spiller. Korslagte arme er i mine øjne en del af fodboldfan-kulturen i Odense, når det er åbenlyst, at det der bliver sagt og meldt ud fra ledelsen, ikke harmonerer med virkeligheden.
      Ledelsen taler om ambitioner, men det de kommer med udstråler det modsatte og i bedste fald middelmådighed.

      Det er derfor OB de seneste år er blevet en fast del af bunden i superligaen og helt logisk også rykkede ned. Det er IKKE Bjørn Weststrøm skyld det hele, dem der er ansvarlige for denne lange nedtur sidder stadig i ledelsen og styrer klubben.

      Det er derfor de dygtigste spillere ikke gider OB mere….. ikke fordi vi er nogle stykker der sidder med korslagte arme.
      Last edited by OleKBH; 14-10-2024, 09:46.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Thorborg, Enrico, Jack og Bech vil nok helst have fans der står med klappepølserne ligesom inde i idrætshallen når Odense Håndbold spiller. Korslagte arme er i mine øjne en del af fodboldfan-kulturen i Odense, når det er åbenlyst, at det der bliver sagt og meldt ud fra ledelsen, ikke harmonerer med virkeligheden.
        Ledelsen taler om ambitioner, men det de kommer med udstråler det modsatte og i bedste fald middelmådighed.

        Det er derfor OB de seneste år er blevet en fast del af bunden i superligaen og helt logisk også rykkede ned. Det er IKKE Bjørn Weststrøm skyld det hele, dem der er ansvarlige for denne lange nedtur sidder stadig i ledelsen og styrer klubben.

        Det er derfor de dygtigste spillere ikke gider OB mere….. ikke fordi vi er nogle stykker der sidder med korslagte arme.
        Helt enig. Det er ikke Bjørn Wesstrøm skyld vi rykkede ned. Hver en sten skulle vendes blev der sagt. Er der nogen der kan fortælle mig hvad der er sket udover Bjørn Wesstrøm blev gjort til syndebuk?
        Jeg kan godt selv sige det. Der er nemlig ikke sket en skid.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Helt enig. Det er ikke Bjørn Wesstrøm skyld vi rykkede ned. Hver en sten skulle vendes blev der sagt. Er der nogen der kan fortælle mig hvad der er sket udover Bjørn Wesstrøm blev gjort til syndebuk?
          Jeg kan godt selv sige det. Der er nemlig ikke sket en skid.
          Nu ved jeg ikke hvad der kategoriserer over en skid, men der er røget en assistenttræner og der er røget en en flok spillere som ikke havde holdet som det vigtigste, men sig selv. De spillere var langt hen af vejen BWs skyld. Med de spillere i klubben, ville OB ALDRIG kunne rykke sig en - ja - lad os bare sige skid.
          Det kan godt være at det ikke er BWs skyld alene at OB rykkede ned. Men det var ham der ødelagde holdet og dermed klubben. Jeg ved ikke, hvad der er værst…..
          Jeg stoler ikke på at Thorborg har fattet en skid, før vi ser handling i de næste vinduer og hvis SK ikke bliver udskiftet med en profil, hvis han ikke får et forstærket hold efter vintervinduet til at rykke sig.

          Comment

          Working...
          X